Tegenwoordig kan dat ook zonder.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Nooit, maar ze moeten wel minimaal 2 keer seks hebben gehad nadat ik geboren was
Pardon?quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:10 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig nooit alleen kwam mn moeder me ooit om condooms vragenheb zo normaal mogelijk geantwoord en ze gegeven............. daarna heb ik gekotst
Ik geloof je toch niet.quote:Op maandag 28 december 2009 02:08 schreef Alexanderlg het volgende:
Toen ik klein was hebben mijn ouders het wel eens in de keuken gedaan terwijl mijn vader naaktfoto's maakte van mijn moeder met zijn camera (spiegelreflex). Ik heb dat als klein kind gehoord en wist wel waar ze mee bezig waren. Toen moest ik laatst van mijn pa alle foto's die hij met dan ding gemaakt had op zijn pc zetten. Het lukte niet dus hij ging me helpen en deed het voor. Helaas voor hem drukte hij het geheugenkaartje van die naaktfoto's in de pc en toen kwam me ma's k*t naar voren terwijl zijn keurslager leverwost(:P) er in ging. Ik heb tijdens die foto's Sexuele voorlichting gehad van mijn pa.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:25 schreef RooieHoed het volgende:
Zoiets had ik ook
Hoor gekke geluiden, loop naar ouders slaapkamer, trek de deur open om te kijken of het wel goed gaat.
Kut, wat moet je dan zeggen.
"Gaat ie lekker??" is het enige wat ik kon bedenken.
Het traumatische ervan is dat je het op elk feestje weer moet aanhoren. Maar goed; inmiddels is mijn vader overleden (Begin dit jaar) dus ik denk dat dit me bespaard blijft voorlopig.
In dezelfde kamer nog wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb wel eens op een matrasje in dezelfde kamer geslapen terwijl mn ouders besloten te gaan batsenhoofd onder mn kussen en hard gehoopt dat het snel over was
Dat. De gedachte alleen alquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
thank god dat leed is me altijd bespaard gebleven...
Is dat niet een vorm van incest?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb wel eens op een matrasje in dezelfde kamer geslapen terwijl mn ouders besloten te gaan batsenhoofd onder mn kussen en hard gehoopt dat het snel over was
Sorry hoor dat vind ik niet normaal, als je bij je ouders op de kamer ligt en dat ze dan bezig gaan.quote:
'Nou papa was een beetje leeggelopen en mama pompte hem weer op.'quote:
wij hebben gezegd dat we aan het stoeien warenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Sorry hoor dat vind ik niet normaal, als je bij je ouders op de kamer ligt en dat ze dan bezig gaan.
Heb het bed ook wel es gehoord, denk dat het normaal is,dat je dat niet wil zien en/of horen.![]()
Ons zoontje kwam laatst ook per ongeluk binnen, echt TE genant voor woorden. Mama waarom zat je op papa ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |