Neee joh. Dat waren alleen koortsdromen.quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 08:50 schreef otacon het volgende:
Nee alleen mijn vader heel de nacht gehoord![]()
Ik had koorts en kon niet slapen. Hij lekker lopen pompen met mijn stiefma en ik maar hopen dat ik me dingen inbeeldde. Nou de volgende ochtend had ik mijn pa nodig. strompelde ik die slaapkamer binnen. Zag ik daar mijn naakte stiefma liggenToen snapte ik dus dat ik heel de avond naar mijn pa heb lopen luisteren
![]()
Vanaf nu ga ik naar mijjn oma als ik koorts heb
Nu doen ze het ieder met een ander. Twee keer lolquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef straatmadelief het volgende:
Wat dit betreft ben ik erg blij dat mijn ouders gescheiden zijn op mijn zevende. Ik moet er niet aan denken.
Excuse me? Lees ik dit goed??quote:foto Op zaterdag 27 maart 2010 18:00 schreef ukga het volgende:
telt het ook als je moeder je betrapt terwijl je met je vader bezig was?
of niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu doen ze het ieder met een ander.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:31 schreef mcDavid het volgende:
Mijn ouders doen niet aan sex.
Komop zeg, het idee alleen al!
Je STOND te slapen? Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef Eric112 het volgende:
Me ma en pa hadden seks toen ik stond te slapen ik werd wakker want me moeder schreeuwde Aahhh ahhh aahhh JAAA ahhhh en ik ging even kijken wat er was en toen ik hun zag was mij gezicht zoEn toen kreeg ik strag wanner was dit gebeurd : 06-10-2010 :l Ik wild dit snel vergeten dit was gewoon gebeurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop