WTFquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:06 schreef xFriendx het volgende:
Mag ik weer bij jullie terugkomen?![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het ook bij jullie niet zo loopt, maar het wordt me nu toch echt teveel![]()
Als ontgroening verbrand ik dan m'n klapper, okay?
Gelukkig, die stumperd van een Van Dijk hoef ik ook niet te zien, alhoewel hij vast z'n team benadeelt als hij in het veld staatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Nashje het volgende:
Snel wegstoppen dat kakkerlakken geneuzel hiero.
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze zomer natuurlijk.. Dan is er een vacature open bij Ajax.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Louis het zinkende schip gaat verlaten.
Heb je 30 miljoen, wil je pieters halenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Nashje het volgende:
Snel wegstoppen dat kakkerlakken geneuzel hiero.
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je een hekel aan Ajax, ben je meer in het Ajax topic te vinden dan in het kakkerlakken topicquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je 30 miljoen, wil je pieters halen
Dat kan 'ie wat mij betreft niet genoeg doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:11 schreef Mr-Sander het volgende:
alhoewel hij vast z'n team benadeelt als hij in het veld staat
Ik denk dat Louis nog steeds een aardig krediet heeft bij Scheringa (spreekwoordelijk dus heh, niet krediet als in een leningquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Louis het zinkende schip gaat verlaten.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dat Louis nog steeds een aardig krediet heeft bij Scheringa (spreekwoordelijk dus heh, niet krediet als in een lening)
Beetje positief jongens!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:21 schreef Sethje het volgende:
Martin,martin
Martin,martin
Martin,martin je aankoopbeleid is onbegrijpelijk
Hadden jullie ze maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je 30 miljoen, wil je pieters halen
bedankt manquote:
ach.. ze zijn eigenlijk speciaal voor dit topicquote:Gast, stuur ze in naar Ajax.nl ofzo. Je bent echt fucking goed.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:28 schreef toma het volgende:
[..]
Beetje positief jongens!
[ afbeelding ]
Bruno gaat het helemaal maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |