Waar moet ie spelen dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:44 schreef toma het volgende:
Haal die Bradley!
Moet gewoon blijken. We gaan zien wat hij kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:18 schreef PyTh het volgende:
Silva is gewoon een goede aankoop van ajax, klaar.
Erg kinderachtig hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor kinderen moet je in je eigen fotoboek kijken
Daarom is het ook een vraag...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
aub informeer jezelf eens goed voordat je het talentpool gebeuren van Feyenoord af loopt te kraken. Je heb duidelijk geen idee van hoe dat in elkaar steekt.
Prima vervanger voor Edgar Davids, die ik best zie stoppen aan het eind van dit seizoen.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:31 schreef F1Bas het volgende:
En zondag?
----------------------Stekelenburg-------------------
Silva---------Heitinga-------Vermaelen----Vertonghen
----------Gabri--------------------Davids----------
------------------------Perez---------------------------
Leonardo-------------KJH-----------------Suarez
hij is niet de enige die op scherp staat bij onsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef Prosac het volgende:
Over jullie schorsingen gesproken, jullie hebben Silva met 4 gele kaarten gekocht, derhalve bij de volgende geschorst.
Vervelend maar niet een reden waarom hij niet gekocht zou moeten worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef Prosac het volgende:
Over jullie schorsingen gesproken, jullie hebben Silva met 4 gele kaarten gekocht, derhalve bij de volgende geschorst.
Precies, dat gemekker om een paar euro.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:18 schreef PyTh het volgende:
Silva is gewoon een goede aankoop van ajax, klaar.
daarom meld ik het eventjes..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:32 schreef toma het volgende:
[..]
hij is niet de enige die op scherp staat bij ons
offtopic: ik (19 & stagiair) moest vandaag aan iemand van 25 met een mbo-opleiding achter de rug uit gaan leggen hoe hij iets moest monteren terwijl ik amper praktijk kennis hebquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ik zoiets nog uit moet leggen aan iemand die al 40 is
Ik ben niet zo weg van die Pietersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:36 schreef Rumille het volgende:
Als we die Pieters ook binnen zouden kunnen krijgen, vind ik het er best rooskleurig uitzien. Urby kan op de bank zitten en zonodig linkshalf spelen (en invallen voor Pieters, beter iets dan niets).
Dan hebben we ook nog Heitinga, Verthongen, van der Wiel en Vermaelen centraal (Verthongen/Vermaelen ook nog eens linksback). Ogararu reserve rechtsback, en Heitinga als het echt niet anders kan.
Dat zit best goed opeens.
en dat zegt iemand met xxx onder zn naamquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:38 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ondanks dit sympathieke bericht van mij heb ik nog steeds een grafhekel aan Ajax. De groeten
Heeft best potentie en kan bij Ajax denk ik best wel groeien.quote:
Whehe, wat een stelletje napraters hierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Silva, niet echt een goede aankoop. de roover is veel beter
Ach, die IQ-loze havenarbeiders moet je niet zo serieus nemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Whehe, wat een stelletje napraters hier.
Van jouw haat en geblaat ligt Ajax niet wakker van hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:38 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ondanks dit sympathieke bericht van mij heb ik nog steeds een grafhekel aan Ajax. De groeten
Toch mooi, iedereen valt over elkaar om te vertellen wat ze van de spelers Silva en Roover vinden. Paar weken terug had vrijwel niemand daar een mening over.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, die IQ-loze havenarbeiders moet je niet zo serieus nemen.
Gewoon negeren, dan verdwijnt het ongedierte vanzelf weer uit dit topic.
roover had ik al met kerst over, jammer dat die niet naar anderlecht gaatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Toch mooi, iedereen valt over elkaar om te vertellen wat ze van de spelers Silva en Roover vinden. Paar weken terug had vrijwel niemand daar een mening over.
Is honk morgen open? Zin in morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |