Nieuw wc papier dus voor morgenquote:Politie flyert bij Ajax - FC Utrecht
Monday, 21 January 2008
Ondanks de landelijke politiestakingen gaan de voetbalwedstrijden van komende woensdag door. Ajax neemt het dus gewoon op tegen FC Utrecht, máár de politiemensen gaan wel flyeren bij de Arena.
Geen bekeuringen maar flyers worden er woensdagavond bij de Arena uitgedeeld door de stakende agenten. De politiebonden overleggen nu met de Ajax-directie hoe de protestagenten aan het begin van de wedstrijd de Arena in kunnen. Staken én lekker voetbal kijken dus..
In de Arena zullen overigens geen politieacties plaatsvinden. Woensdag overdag leggen stakers in alle politieregio’s wederom het werk een aantal uren neer om te protesteren tegen het cao-beleid van Minister Guusje ter Horst.
Iedereen heeft ook opeens een onderbouwde mening over de voetballende kwaliteiten van Silva. Vroeg je het 3 weken terug zou 80% van diezelfde mensen er niets over kunnen zeggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:52 schreef zjroentje het volgende:
Komt Silva naar Ajax, en dan is hij verdedigend ineens matig, terwijl ik dat nog nooit ergens gelezen heb.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar die joodjes kijken niet verder dan hun neus lang is. Als commentaar krijg je zo'n emo.gif.
Laat ze lekker. Die jongen stijgt 5 wedstrijden boven zich zelf uit, en daarna word hij hier weer afgeschreven.
Lee, Lee, Lee, Lee, Lee, Lee, Lee, Lee, Lee, Lee!quote:
Volgens voetbalprimeur.quote:Pieters volgende op lijstje Ajax
Erik Pieters moet de volgende speler worden die Ajax aan zijn selectie toevoegt. De verdediger van FC Utrecht moet op termijn Urby Emanuelson vervangen, die aan het eind van het seizoen waarschijnlijk vertrekt.
Volgens de AFCA Supportersclub hebben de eerste gesprekken tussen FC Utrecht en Ajax reeds plaatsgevonden. Pieters heeft echter nog een contract tot medio 2011 in de Domstad, waardoor hij het nodige mag kosten. Niet bekend is of Ajax bereid is een flinke transfersom op tafel te leggen.
Pieters heeft sinds vorig seizoen een vaste basisplaats bij FC Utrecht als linksback. Ook op het afgelopen jeugd-EK in Nederland was de 19-jarige een vaste waarde.
Niks, maar het is wel grappigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Silva te maken?
Dat jij je niet zorgen moet gaan maken om spelers van Ajax terwijl er bij jullie al genoeg onkruid loopt in de naam van Lee of Lucius.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie zijn de volgende? Wisgerhof en Reekers?quote:
Dat zou een aanwinst zijn!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lee, Lee, Lee, Lee, Lee, Lee, Lee, Lee, Lee, Lee!![]()
http://www.leeuwardercour(...)3019669.ece?secId=55
Meteen halen die Michael Bradley!
Sukkel!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat jij je niet zorgen moet gaan maken om spelers van Ajax terwijl er bij jullie al genoeg onkruid loopt in de naam van Lee of Lucius.
Geweldige speler inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.leeuwardercour(...)3019669.ece?secId=55
Meteen halen die Michael Bradley!
Ik vond t wel grappigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We zijn Feyenoord nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie zijn de volgende? Wisgerhof en Reerkers?
moet je vaker naar ons komen kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:52 schreef zjroentje het volgende:
Komt Silva naar Ajax, en dan is hij verdedigend ineens matig, terwijl ik dat nog nooit ergens gelezen heb.
Reerkersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Leer je eigen alle spelers eens kennen.
Kun je niet in je eigen topic over jullie transfers gaan lullen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sukkel!
Ik geef mijn mening over de transfer van Silva naar Ajax. Ik heb het niet over Lee of Lucius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |