Alleen Jaap is z'n punten kwijtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:29 schreef Kinga het volgende:
He he, ze verbieden de ruilhandel van CP. Werd tijd.
Ja daar zal je amanda niet mee betrappen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:25 schreef riri het volgende:
hangtietjes
Plakkers voor de allergiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:30 schreef Starlie het volgende:
Wat heeft Lieke op haar rug zitten dan?!
En als die ballen gooit gegooid worden op A en B dan is 1x ook voldoende, want dan wordt brrrrrian schuimbekkend afgevoerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Alle ballen op A en B............ik ben zover, dat ik met 1x al genoegen neem!
Welkom terug danquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:38 schreef SIRA het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrr, ik heb aan m'n verslaving toegegeven en weer streams gekocht.
Na meer dan een jaar kijken wil ik toch ook wel weten hoe eea afloopt.
Twee maanden meer of minder maakt dan ook niet uit he.
goedenavond trouwens
Wie is dat....en eh...hoe ziet hij er uit?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ruben Nicolai...
Als ik ergens mee in bed wil belanden....
Kan ook zijn dat hij duidelijk wil hebben (samen met Jaap) dat dit opgelegd is (ja, de meesten weten dat wel).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:38 schreef BsJanssen het volgende:
Wat een zielige vertoning van Huub zeg!
Hij gunt Jaap zijn momentje niet door te zeggen dat het een act is!
en weer lekker dezelfde kleding aan...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:45 schreef T-lex het volgende:
Leuk...stemming met een klok en ondertussen gewoon eten. Morgen nog maar een keer over?!![]()
Precies wat ik dacht hoor. Toen ze haar jas ging halen, dat was het natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Lieke: Ik hoef niet 3 uur door het bos te lopen als ik in de stress schiet om in het spel te blijven.
Dat mag dus allemaal van de FEBO, Lieke in de stress en mag in het bos lekker bijkomen, wrs samen met Flens haar grote vriendin.( Dit is een aanname geen feit)
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:25 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike heeft een brief van een aanbidster ? Leandra dan toch ? Volgens Brian moet ie snel terugschrijven misschien dat ie dan nog een date in DGK kan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |