Alle ballen op A en B............ik ben zover, dat ik met 1x al genoegen neem!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat zouden jullie graag willen zien.
Hij kan beter zijn mond houden want hij maakt zichzelf alleen maar belachelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Luc omschrijft zichzelf als vurig en temperamentvoldaarom wil hij graag een rustige vrouw.........
Voor de balans....zeg maar!
Dat is een goeie Rooie.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat zouden jullie graag willen zien.
Hahahahahaha...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Luc omschrijft zichzelf als vurig en temperamentvoldaarom wil hij graag een rustige vrouw.........
Voor de balans....zeg maar!
Ja dat is werkelijk nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is een goeie Rooie.
Ik zou heel graag zien dat alle ballen op Brian gingen, en dan niet 1 dag, maar een paar weken.
Ik ook.Nu kan Amanda gepakt worden en Huub verdraaid de boel weer.Jaap is echt veel beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is een goeie Rooie.
Ik zou heel graag zien dat alle ballen op Brian gingen, en dan niet 1 dag, maar een paar weken.
Lekker duidelijk voor mensen zonder streamsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:22 schreef Stupidisco het volgende:
Goed bezig Jaap !
Ik kom net binnen en snap er ook helemaal niets van.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lekker duidelijk voor mensen zonder streams
Er komt vanavond een feest opgezet om Claire en Huub te pakken.Plannetje is gesmeed door Brian,Amanda,Selene en lammetjesthee.Nu heeft Jaap dat gehoord en verteld het door.Maar Huub denkt weer dat alleen Luc en Selene erachter zitten.Jaap wil hun nou terugpakken met de stemming maar Huub ziet het weer anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net binnen en snap er ook helemaal niets van.
Ah. Da's niet veel bijzonders dan, ik dacht dat er heel wat aan de hand was.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:32 schreef neehe het volgende:
Amanda, Brian, Luc en Zeurlene willen voor vanavond een paar mannen uitnodigen waar Claire op valt.
Om zo Huub en Clair uit elkaar te drijven, Luc heeft dat weer tegen Jaap en Huub vertelt.
Nu wil Clair de stemming voor Amanda vanavond blocken.
Jaap heeft het tegen Clair verteld, Huub wilde het niet vertellen.
Goh, in het begin vertelde Mike dat zijn dagopbrengst soms ¤ 200.- was. Iedereen viel van zijn stoel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:31 schreef Leandra het volgende:Mike
en Lieke bespreken het leven als dakloze en de opbrengst van bedelen... 35 tot 40 euro voor een hele dag volgens Mike...
Hij zou die energie natuurlijk ook kunnen steken in een gewone baan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:31 schreef Leandra het volgende:Mike
en Lieke bespreken het leven als dakloze en de opbrengst van bedelen... 35 tot 40 euro voor een hele dag volgens Mike...
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer wie het zei maar de kat is uit de boom.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:34 schreef Disana het volgende:
PS Weet iemand hoe het ondertussen met de kat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |