durft ie niet !!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop Jaap, de FEBO naait je met 600 contactpunten, nu mag het niet meer ...
Wees een kerel en blok deze hele zooi in de laatste tien seconden, daar haal
je TV mee en breng je een paar mensen behoorlijk over de zeik![]()
Schijt aan de FEBO, als je durft
OMG, het lezen is net zo erg als meeluisteren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:08 schreef Leandra het volgende:
Brian en Amanda willen nu gaan zeggen dat ze akkoord zijn met het ontslag van Lieke maar weten al dat ze een voorbehoud zullen hebben en denkt dat ze kunnen zeggen dat ze hun mening kunnen veranderen omdat ze Lieke als mens opgevangen hebben...
Amanda noemt Lieke zojuist een schat.... maar goed dat Lieke er niet bij is![]()
Brian: Als ik haar analiseer op haar gedrag dan zie ik haar niet meer sterk, 2 dagen achter elkaar breken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:14 schreef Leandra het volgende:
Gvd wat een zuigertje is Huub ook...... Lieke roepen dat ze er bij mag komen zitten als ze het droog kan houden
Dat snap ik, maar waar is Brian moe van dan, een partijtje boksen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
Hij bedoelt dat Jaap moe is van Lieke, hij zei dat Jaap slecht slaapt door het schipperen tussen Lieke en Huub.
Ik lach me kapot, dat is het spel.....mag ze straks weer in het bos gaan lopen met Flens?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:13 schreef neehe het volgende:
Claire Huub en Jaap konden het verhaal niet juist vertellen, toen deed Dubbele Lul het maar zelf.
Wat zwak was dat, zeker geen tijd genoeg om het uit hun hoofd te leren.
Huub kan alleen nog maar over Lieke praten.
Inderdaad, en het erge is dat het zo duidelijk naar voren komt,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:17 schreef Dark het volgende:
Wat een suffe stemming..........alles voorgekookt!
De toestanden tussen Huub en Lieke elke avond aan tafelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waar is Brian moe van dan, een partijtje boksen?
Ja, rancuneus is het juiste woord, bah wat valt zij me tegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
De toestanden tussen Huub en Lieke elke avond aan tafel![]()
Wat is Lieke toch rancuneus. Zelfs nu moet ze nog even zeggen dat ze Huub geen uitje gunt. Get over it.
Naar mate de kooi langer duurt, worden ze ook steeds slechter in acteren............zucht.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, en het erge is dat het zo duidelijk naar voren komt,
dat is in eerdere stemmingen nog nooit zo geweest.
Wederom een brevet van onvermogen, kut FEBO![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |