Verzendkosten zijn 2 euro voor deze 2 spellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:16 schreef Nosh het volgende:
Hoeveel verzendkosten komen er bij Ninja Gaiden + Half-Life?
Is goed ik wacht afquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:39 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn 2 euro voor deze 2 spellen.
Spotless:
Alle spellen zijn in goede staat. 6 euro incl staat genoteerd, mocht ik er met Nosh niet uitkomen.
Hm Nosh heeft me reeds gepm'd, en de spellen gaan naar hem toe.quote:
Geen probleem Nosh was eerderquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:01 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Hm Nosh heeft me reeds gepm'd, en de spellen gaan naar hem toe.
Sorry
Overigens paar spellen aan het rijtje toegevoegd.
Hey MPquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zie nu pas wie de verkoper is, had ik laatst ook al niet iets van jou gekocht?! Ook iets voor de N64 of waren het dvd's?
Geef maar een gil als je nog meer hebt, dan kan dat miss. in 1x mee
Die spullen komen voor de opgetelde waarde (25 euro) plus de verzendkosten (6 euro) naar je toe.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:35 schreef GONZA het volgende:
Wanneer nog een optie heb ik ook intresse in alle megamens en MI + Advantage controller en de joystick
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je moet alleen even je gegevens opnieuw sturen voor de betaling! Stuur maar een PM of mailtje, kies maar..
Merci voor deze ubersnelle service!
Dat lijkt me prima, verdere afhandeling via PM?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:51 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Die spullen komen voor de opgetelde waarde (25 euro) plus de verzendkosten (6 euro) naar je toe.
Heb je een PM gestuurdquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:24 schreef GONZA het volgende:
[..]
Dat lijkt me prima, verdere afhandeling via PM?
Idemquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:42 schreef ComicBookGuy het volgende:
Kirby's Adventure -> 5,50 incl
Yep geld is binnen, waarvoor dankquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
Envelopje is binnen, betaling ook bij jou als het goed is.
PM terugquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:51 schreef SpookY22 het volgende:
Scrubs is voor mij woohooje krijgt een pm
Deal...wordt 7,50 incl. PM me maar als je wiltquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:00 schreef groggy het volgende:
Ghost Recon Island Thunder
Midtown Madness 3
5e ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |