quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:04 schreef mariskasl het volgende:[..]
Mmmmm, zes a zeven dagen werken per week?
Enige qoutes van meneer:
Wat doe je als webontwikkelaar met veel te veel vrije tijd? Tuvai.net - 11 september 2007 21:51Even van je hele planning afwijken en dat ding helemaal uitspelen natuurlijk! Na al een ruim 10 uren erop te hebben zitten bevalt het spel me enorm. Tuvai.net - 31 oktober 2007 23:02
Jip, tijd heb ik nog altijd genoeg ondanks mijn baantjes.

Doordeweeks werk ik van 8:00 tot 16:30 (fulltime baan, 40u), in het weekend (sowieso zaterdag, niet áltijd op zondag) werk ik in een ijssalon in Maastricht, dan ben ik weg van 9 uur 's morgens tot 7 uur 's avonds.
Na m'n werk doe ik bijna dagelijks na 't eten een paar uurtjes website`jes bouwen, meestal tot een uurtje of 8. Mijn twee kleine inkomstenbronnen komen van websites af waar ik vrijwel niets voor hoef te doen en geen tijd aan hoef te besteden gezien ze eenmaal lopen.
Kortom, tijd genoeg over. Nog altijd genoeg om met een gerust hart achter een computerspel te hangen of om lekker te gaan stappen. Ik heb dan ook een hekel aan mensen die beweren geen tijd te hebben terwijl ze nog niet de helft van de tijd die ik spendeer, kwijt zijn.

Ik ben tevens ook nog 3 tot 4 keer per week een flink uur fitnessen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Sjeen op 20-08-2009 12:50:27 ]