Maar had je nou een gesprek vandaag?quote:
Voor de 37e keer: ja, ik heb een gesprek vandaagquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar had je nou een gesprek vandaag?
Is netjes toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga geen kind maken, maar mijn menstruatie was nogal van slag, dus ga ik de l=pil slikken om hem weer op orde te krijgen
En ik ga verdienen 1.060,- bruto
Ik vind het goed, dus niet gaan zeuren
die overige 35 keer zijn mijn schuldquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Okee, ik ben er ook blij mee
@ SQ: ik heb het je geloof ik maar 1 keer zien zeggen, maar ik kan er natuurlijk overheen gelezen hebben...
Google-ad of ga je dat doen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Succes
Bezielend leiderschap
7 stappen van transformatie in organisaties: MDtraject start april
www.kbenk.nl
ja Rob, je wil naar awakenings dus moet je dat gewoon doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:55 schreef amaranta het volgende:
Even voor de duidelijkheid, als jij wilt gaan Rob moet je dat gewoon doen hoor.
niet slecht, zeker neit omdat je niet zoveel tax hoeft te betalenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga geen kind maken, maar mijn menstruatie was nogal van slag, dus ga ik de l=pil slikken om hem weer op orde te krijgen
En ik ga verdienen 1.060,- bruto
Ik vind het goed, dus niet gaan zeuren
No, ik wil de bodemplaat weer onder de Elise schroeven en verder op zolder.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:55 schreef amaranta het volgende:
Even voor de duidelijkheid, als jij wilt gaan Rob moet je dat gewoon doen hoor.
Bij mij hangt ie er gewoon uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal de zoom maar weer even in mijn nette broek naaien.
Mja, ik wil mezelf niet bij voorbaat kansloos makenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij hangt ie er gewoon uit
Moderne modequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij hangt ie er gewoon uit
Hoe laat ga je de deur uit?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
zow, weer een zoom
http://www.e-prepay.nl/e-prepay2008quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet nog even zien wat ik precies overhoud, het is zeker meer dan wat ik nu overhoud, dus das al meegenomen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |