Gebruiken ze het ook om te rapporteren op HR data? Als dat het geval is dan is het vrij simpel om een query in elkaar te klikken die de verschillen laat zien.quote:
Dat is een mooie autoquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef Mex_ het volgende:
[..]
http://marknauta.nl/lotuselise.php
al gezien?
Zo werkt dat nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Gebruiken ze het ook om te rapporteren op HR data? Als dat het geval is dan is het vrij simpel om een query in elkaar te klikken die de verschillen laat zien.
In de trein?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:56 schreef FUFR het volgende:
tiptoetsen is voor mij geen probleem, Rob,
staptelefoon, bel ik niet mee, daar word ik op gebeld
(waar ben je?)
ah, dat zei je er net nog niet bij.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
Je zit met mutaties in voorgaande jaren die nu uitbetaald moeten worden, verschillen tussen de run van deze maand en vorige maand, een bepaald export formaat, etc. etc.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:29 schreef ArTiC het volgende:
optie 2 stuurt me net een uitnodiging voor een gesprek
je hebt die 12 knippers gezien mag ik hopenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:29 schreef ArTiC het volgende:
optie 2 stuurt me net een uitnodiging voor een gesprek
oh...en om 12 uur in de auto springen en dan om 10 voor 1 in Woerden zijn om een stervende switch te verangen roeleert best wel...
snelwegen buiten de spits
simpel werk
mits je alles pakt wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:26 schreef Juup© het volgende:
Eten bij El-ñino is goed te doen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:57 schreef amaranta het volgende:
DUs je bent op 100 meter van ons huis en je komt niet even aanwaaien??/
Ik WAS al stilquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef gr8w8 het volgende:
SSSSST ik doe de IQ test op BNN...
Dat is echt te makkelijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef gr8w8 het volgende:
En van een woord stond de eerste letter dan ook niet in het rijtje met puntjes.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is echt te makkelijk.
Al stond het woord van de laatste opdracht met die puntjes letters er niet tussen.
Ik kon geen één letter vinden die hoorde bij:
oo
o.
Dat bedoelde ik ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En van een woord stond de eerste letter dan ook niet in het rijtje met puntjes.
Mijn vriendin zit bij mijn schoonoudersquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef Levitation het volgende:
BB, is je vriendin verdwaald tussen Veghel en haar huis?![]()
Had eigenlijk wel een verslagje verwacht. En nu ben ik moe en wil ik gaan slapen en dan moet ik helemaal tot morgen wachten... <insert meer gemiep>
Dan gaat dit nieuwsgierig aagje maar naar haar bed!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit bij mijn schoonouders.
Dus op dat verslag kan je beter niet wachten.
Die komt er morgen wel.
Wat een allochtone namen zegquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef gr8w8 het volgende:
De letter D stond iid niet in het rijtje met puntjes en was volgens mij niet aangekondigd (maar ik deed het via internet)quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja.
Maar was dat van te voren aangekondigt ofzo? Ik zapte er ergens op de helft in namelijk.
verloren moeitequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef gr8w8 het volgende:
zo laag kom ik zelfs nog niet op dit momentquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:22 schreef FUFR het volgende:
dadelijk heeft Noud het IQ van Bonnie st Clair....
zou ie het durven vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |