Nope, geen intresse.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:03 schreef FUFR het volgende:
Mex, heb van een vriend nog een kaartje over
interesse?
Ik kon niet slapen omdat mijn lijf wilde buikdansen terwijl ik in bed lag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik bier dronk en rookte
Daar neig ik nu idd ook naar, op het moment is er werk genoeg (in deze branche dan...voordat ik SQ op mijn dak krijgquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zou de gok nemen en voor optie 1 gaan, mocht het bedrijfje niks worden dan kun je altijd nog voor optie 2 kiezen. Of het bedrijf gaat lopen ja/nee heb je in een paar maanden wel in de gaten.
Droomsquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen omdat mijn lijf wilde buikdansen terwijl ik in bed lag.![]()
En vervolgens heb ik gedroomd dat mijn trouwjurk kwijt was.![]()
Was weer eens een wrakje toen ik wakker werd, gelukkig trekt dat gevoel in de loop van de dag meestal weer weg.
Gewoon de knoop door hakkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar neig ik nu idd ook naar, op het moment is er werk genoeg (in deze branche dan...voordat ik SQ op mijn dak krijg) dus iets anders kan altijd nog.
Okee, is date!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga maar een keer met mij naar de dierentuin, ik ben verslaafd
1 knoop is doorgehakt...ik ben binnenkort eigenaar van een originele Mugen twin loop catbackquote:
Wat ga je verdienen? Na al die vragen en adviezen hier wil je dat vast wel postenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Gefeliciteerd met je Mugen Twin loop catback...
En jij had toch een gesprek vandaag SQ?
En ik heb een baan!!!
Ik krijg ws deze week het contract nog en anders in de loop van volgende week!
O en ik ga drie maanden aan de pil!
En ik ben bij de dokter geweest vanmorgen!
ga je nog een kind maken dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
En ik heb een baan!!!
woei..gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
En ik heb een baan!!!
Maar had je nou een gesprek vandaag?quote:
Voor de 37e keer: ja, ik heb een gesprek vandaagquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar had je nou een gesprek vandaag?
Is netjes toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga geen kind maken, maar mijn menstruatie was nogal van slag, dus ga ik de l=pil slikken om hem weer op orde te krijgen
En ik ga verdienen 1.060,- bruto
Ik vind het goed, dus niet gaan zeuren
die overige 35 keer zijn mijn schuldquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Okee, ik ben er ook blij mee
@ SQ: ik heb het je geloof ik maar 1 keer zien zeggen, maar ik kan er natuurlijk overheen gelezen hebben...
Google-ad of ga je dat doen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Succes
Bezielend leiderschap
7 stappen van transformatie in organisaties: MDtraject start april
www.kbenk.nl
ja Rob, je wil naar awakenings dus moet je dat gewoon doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:55 schreef amaranta het volgende:
Even voor de duidelijkheid, als jij wilt gaan Rob moet je dat gewoon doen hoor.
niet slecht, zeker neit omdat je niet zoveel tax hoeft te betalenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga geen kind maken, maar mijn menstruatie was nogal van slag, dus ga ik de l=pil slikken om hem weer op orde te krijgen
En ik ga verdienen 1.060,- bruto
Ik vind het goed, dus niet gaan zeuren
No, ik wil de bodemplaat weer onder de Elise schroeven en verder op zolder.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:55 schreef amaranta het volgende:
Even voor de duidelijkheid, als jij wilt gaan Rob moet je dat gewoon doen hoor.
Bij mij hangt ie er gewoon uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal de zoom maar weer even in mijn nette broek naaien.
Mja, ik wil mezelf niet bij voorbaat kansloos makenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij hangt ie er gewoon uit
Moderne modequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij hangt ie er gewoon uit
Hoe laat ga je de deur uit?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
zow, weer een zoom
http://www.e-prepay.nl/e-prepay2008quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet nog even zien wat ik precies overhoud, het is zeker meer dan wat ik nu overhoud, dus das al meegenomen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |