Uncharted en Ratchet zijn zo'n beetje het beste wat de PS3 te bieden heeftquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:33 schreef Mordreth het volgende:
Ik zit nu al een tijdje over te twijfelen om een PS3 te kopen [afbeelding]. En dan met de games uncharted en ratched & clank. Beetje goeie spellen om mee te starten? Ben vooral benieuwd of ratched & clank leuk is.
quote:Nieuws: Nieuwe details Final Fantasy XIII + demo!
Woensdag 23 januari 2008 - De preview- en interviewteksten uit de recente uitgaves van de Japanse gamesbladen Famitsu en Dengeki omtrent Final Fantasy XIII zijn vertaald. Nieuwe details komen boven water drijven en ze zijn stuk voor stuk enorm leuk om horen.
* Nomura: "2008 wordt het jaar. Er zal tonnen nieuwe informatie worden vrijgegeven, waaronder character-info en summons, en een onverwachte connectie tussen de woorden Cocoon en Farushi."
* Eén van onze doelen is om een demo beschikbaar te stellen aan de spelers om hen te laten kennismaken met het vechtsysteem.
* Het thema van Final Fantasy 13 zou draaien om "vastberadenheid".
* Info over de Farushi: hun bestaan gaat die van de mensen voorbij.
* Info over de Rushi: zij zijn diegenen die opdrachten krijgen van de Farushi. Het varkensstaart-meisje is een Rushi. Farushi is niet het Kristal. Vrij vaag allemaal...
* Mr. 33cm is ook een Rushi.
* Deze keer zijn de summons in digitale vorm.
* Er zal een nieuw monster verschijnen dat een kruising is tussen een olifant en een schildpad.
* Het rode voorwerp op het hoofd van de summon Carbuncle is een Ruby.
* Releasedatum hint: "Ik vraag me af wanneer we eindelijk kunnen slapen..."
¤45 ~ ¤50 (wisselkoersen hequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:59 schreef NoNickOne het volgende:
Hoeveel ben je dan bij die 3busymen kwijt?
Voor een beetje een modern spel als Uncharted en verzendkosten e.d.
RnC is tof. UDF is tof. PS3 is tof!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:33 schreef Mordreth het volgende:
Ik zit nu al een tijdje over te twijfelen om een PS3 te kopen. En dan met de games uncharted en ratched & clank. Beetje goeie spellen om mee te starten? Ben vooral benieuwd of ratched & clank leuk is.
Ongeveer een week, je kan met paypal betalen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:04 schreef NoNickOne het volgende:
En dan heb je hem met hoeveel dagen in huis?
En hoe kan je die gast betalen?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:14 schreef JoMo0 het volgende:
Een witte PS3 waar ... tvp.
Ratchet & Clank, Warhawk, Uncharted. Momenteel the holy trinity in mijn huisquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:53 schreef Gewas het volgende:
Ben nu bezig met Assassin's Creed. Wat een vet spel.Maar wat vinden jullie nou goede spellen die al uit zijn op de Playstation 3?
Ik heb Elder Scrolls gespeeld maar dat vond ik te ingewikkeld. Die raadsels die je moet oplossen zijn niet mijn ding.
En ik heb Motorstorm gespeeld. Wel vet, maar ben bang dat het snel gaat vervelen omdat je niet zoveel levels heb.
En over Call of Duty 4. Hoe is de besturing van dat spel? Is het mikken een beetje te doen met een controller?
Kzou Warhawk in CoD4 veranderen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ratchet & Clank, Warhawk, Uncharted. Momenteel the holy trinity in mijn huis
Jep, Call of Duty 4 is goed te doen op PS3, sterker nog, doordat het mikken wat langzamer gaat met de analoge sticks, speelt het online een stukje langzamer dan zijn PC tegenhanger wat mijns inziens hem op de PS3 leuker maakt dan op de PC.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:04 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Kzou Warhawk in CoD4 veranderen.![]()
Besturing is trouwens erg lekker met PS3 controller, en dat komt van iemand die normaal nooit FPS op de console speelt. Vind het natuurlijk nog altijd lekkerder op de PC spelen, maar heb echt veel meer tijd in de PS3-versie gestoken. Lekker relaxed op de bank enzo.
De demo van Pixeljunk Monsters op de Japanse Store is ook best geinigquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:06 schreef Gamedemon het volgende:
Zeau, gister even een Japans acountje aangemaakt voor het geval dat de demo van DMC alleen daar uitkomt morgen.
Ik heb gisteren de multiplayer van CoD4 eens getest en ik was het na 10 minuten al beu. Echt totaal niks voor mij. Geef mij dan maar de explosieve actie van Warhawkquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:47 schreef ikookhier het volgende:
WTF Ik heb m burnout paradise![]()
![]()
![]()
hij ligt hier al overal in de winkels
Alleen in Europa niet. Met een Amerikaanse account is hij morgen gewoon vanaf PSN te downloaden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:41 schreef CecilBDemented het volgende:
stink capcom waarschijnlijk morgen geen psn demo van dmc
voor de psn store! maar enkel voor dat k*nk*r live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |