Een leuke binnenkomer, dat siert de mens.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut tyfes 3 weken al Excel schema's maken
Sterkte!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bwhehehe....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar kan ik jullie muziek dan het beste mee vergelijken? (en kan ik het ook ergens beluisteren?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:04 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, was gaaf man
Paar nummers voor het einde kwamen er een paar leraren binnen met de vraag of het wat zachter kon![]()
![]()
Maar we mochten de laatste twee nog wel even spelen
Altijd heh... tijd voor een rel weer een keer eigenlijkquote:
Linkje in mijn sig klikkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar kan ik jullie muziek dan het beste mee vergelijken? (en kan ik het ook ergens beluisteren?)
niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben niet zo'n reller eigenlijk.
Altijdquote:
Oh een discussie, ja dat is heerlijk. Vooral eentje waar ik compleet onredelijke standpunten mag aannemen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:16 schreef HansU het volgende:
[..]
niet?
ik dacht dat jij wel van een discusietje hield
Jawisquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben niet zo'n reller eigenlijk.
@Dean, jullie stonden in de kroeg!?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben trouwens maar serieus bezig, heb net één van mijn leraren een mail gestuurd over lezingen en gastsprekers die ik wou organiseren! Best wel erg hé!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd heh... tijd voor een rel weer een keer eigenlijk
nice pic deanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Linkje in mijn sig klikken
Kramtried
Best te omschrijven als soms naar punk neigende hardrock denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |