ik zie een plaatje van 1cm2quote:
Ik zie hem ook goed, en ik houd je niet tegen om dit hele topic vol te posten, deze pics zijn zeer okequote:
Hahaha, vermakelijk hè? Perfect bedacht door de jongens. Het werd te voorspelbaar om niet op te komen dagen...maar ook weer te gemakkelijk om wéér dronken en scheldend de award in ontvangst te nemen. Perfecte link ook met de Brit Awards. Ze maakten flink wat rake opmerkingen over de Brit School, maar daar kon ik maar de helft van verstaan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:33 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zie hem ook goed, en ik houd je niet tegen om dit hele topic vol te posten, deze pics zijn zeer oke
Ik mis de hond nog om op vossen te jagen en de pijp die ze aan het roken zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hahaha, vermakelijk hè? Perfect bedacht door de jongens. Het werd te voorspelbaar om niet op te komen dagen...maar ook weer te gemakkelijk om wéér dronken en scheldend de award in ontvangst te nemen. Perfecte link ook met de Brit Awards. Ze maakten flink wat rake opmerkingen over de Brit School, maar daar kon ik maar de helft van verstaan.
Naja, ik eerst ook niet. Ik heb het even opgezocht. Kort samengevat is de Brit School is een soort kunstacademie. De Kate Nash's en Adele's (nette, voorgeproduceerde, 'volgens-de-regeltjes'-muziek) komen er vandaan. Des te leuker om als Arctic Monkeys daar grappen over te maken. "I went to the Brit School, we all went to the Brit School!", zeiden ze geloof ik. Paste dus ook weer perfect bij hun hele Brit Award-verschijning. Alleen iemand moet mij de "See you at the crossroads"-uitspraak van Nick nog even uitleggen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:39 schreef febster het volgende:
[..]
Ik mis de hond nog om op vossen te jagen en de pijp die ze aan het roken zijn.. Ik snap die Brit School referenties ook niet zo, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik vermoed dat ze nog wel dronken gaan worden (of al zijn) vnv, en ik vermoed dat er ook nog wel het een en het ander gaat gebeuren
.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:52 schreef Aisumasen het volgende:
Dit was trouwens de speech in 2006, ook al zo geniaal: http://www.youtube.com/watch?v=ekSFqB75ZCM
Ik wacht op een adoratie-post van MaJo, na het zien van dit filmpje.
Ik meen me te herinneren dan Keith Richards ook op de Brit school heeft gezeten, maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Naja, ik eerst ook niet. Ik heb het even opgezocht. Kort samengevat is de Brit School is een soort kunstacademie. De Kate Nash's en Adele's (nette, voorgeproduceerde, 'volgens-de-regeltjes'-muziek) komen er vandaan. Des te leuker om als Arctic Monkeys daar grappen over te maken. "I went to the Brit School, we all went to the Brit School!", zeiden ze geloof ik. Paste dus ook weer perfect bij hun hele Brit Award-verschijning. Alleen iemand moet mij de "See you at the crossroads"-uitspraak van Nick nog even uitleggen.
En aan hun tweede speech te horen hadden ze 'em al flink hangen, zoals gewoonlijk.
Of dus iets met die school... Zal wel een leuke inside joke zijn, voor als je Engelsman bent.quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dan Keith Richards ook op de Brit school heeft gezeten, maar dat weet ik niet zeker...Maar tnx voor wederom een berg leuke info over de aapjes
... See you at the crossroads heeft wellicht iets te maken met een afterparty?
Ik moest welquote:
Haha, zie je wel!quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest wel
Al had ik precies zo gereageerd als je dat niet gezegd had
Op commando haastquote:
Nee, die 2 awards dus. Live-awards 'verloren' aan Take fucking That. Maar die imponeren dan ook wel echt met hun live-shows...quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:13 schreef febster het volgende:
[..]
Op commando haast... Inside jokes zijn wel tof, alleen had ik gehoopt dat ze ook voor anderen te bevatten zijn
... Hebben ze overigens nog iets meer gewonnen eigenlijk?
Duurt altijd een poos voordat ze geïndexeerd zijn. Maar tot die tijd, *F5 F5 F5*. Op dit tijdstip toch niets beters te doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:15 schreef febster het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=Arctic+Monkeys+brit+awards+2008&search_type=
*F5 F5 F5*
Ik ben altijd blij als ik bij een zin die Alex zegt 1 woord kan verstaan, zeker bij de concerten. Neem dat gebrabbel van hem over die mobiele heineken tap kereltjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 02:17 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, die 2 awards dus. Live-awards 'verloren' aan Take fucking That. En ach... Als je niet in Engeland woont, of de taal/cultuur niet helemaal meester bent, dan kunnen sommige dingen wel eens langs je heen gaan. Heb ik bij de Arctic Monkeys váák last van.
Ik weet het, maar ik ga wijs zijnquote:Duurt altijd een poos voordat ze geïndexeerd zijn. Maar tot die tijd, *F5 F5 F5*. Op dit tijdstip toch niets anders te doen.Which reminds me...
Ik weet niet wat die presentator gedronken heeft, maar echt "vlot" komt hij niet meer uit zijn woordenquote:Op donderdag 21 februari 2008 02:21 schreef Aisumasen het volgende:
Voor anderhalve seconden van de reactie van de heren, klik hier en bekijk de video onderaan de pagina...
Ik ga ook wijs zijn, maar gezien het tijdstip dat mijn wekker gaat is al te laat om wijs te zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 02:23 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als ik bij een zin die Alex zegt 1 woord kan verstaan, zeker bij de concerten. Neem dat gebrabbel van hem over die mobiele heineken tap kereltjes...
[..]
Ik weet het, maar ik ga wijs zijnen eens slapen
.. Zie ongetwijfeld morgen wel allemaal wat voor info je nog verzameld hebt
of er op het internet/youtube is verschenen.
Bron: Mirrorquote:Brit Awards bosses pull plug on Arctic Monkeys abusive speech
Angry TV bosses pulled the plug on the Arctic Monkeys after they unleashed an abusive tirade.
The cheeky Sheffield boys were dressed as country gentlemen for the evening, but their Arctic antics were hardly gentle.
Arctic Monkeys
After winning Best British Group, frontman Alex Turner sarcastically dedicated his win to the Brits school - the performing school which benefits financially from the awards ceremony.
He snarled: "I'd like to thank the Brit school, of course, which I graduated from."
But before he could dig himself in any further over the school, whose past students include the Kooks, Adele and Will Young, ITV bosses blasted out fake cheering from the speakers, turned off their mikes and cut to the backstage interview with Fearne Cotton.
The band then furiously threw their mikes into the crowd and tried to hurl the lectern on to the floor. An onlooker said: "It was chaos and the Monkeys didn't look happy about being cut off.
"They were clearly drunk as they were slurring their words, but they wanted their moment in the spotlight."
Last year the band refused to attend the ceremony despite being up for a number of awards - instead choosing to dress up in Wizard Of Oz and Village People costumes.
The foursome donned the costumes to accept their Brit Awards by video link.
Thankfully, though, the boys didn't have a pop at gong-winners Take That this year.
The rock group turned on the reformed boyband at the 2006 Q awards, when Alex Turner called Gary Barlow and the boys a "load of b*******."
Wonder what the cheeky monkeys have planned for next year?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |