abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56876143
Nog ééntje dan:
pi_56876274
Fucking briljant die outfits
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_56876281
Ok ok, nog ééntje :
  Moderator donderdag 21 februari 2008 @ 01:30:32 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56876296
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 01:16 schreef Aisumasen het volgende:
Nog ééntje dan:
[ afbeelding ]
ik zie een plaatje van 1cm2
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_56876314
Vreemd... Ik niet namelijk .
pi_56876324
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 01:32 schreef Aisumasen het volgende:
Vreemd... Ik niet namelijk .
Ik zie hem ook goed, en ik houd je niet tegen om dit hele topic vol te posten, deze pics zijn zeer oke
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_56876348
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 01:33 schreef febster het volgende:

[..]

Ik zie hem ook goed, en ik houd je niet tegen om dit hele topic vol te posten, deze pics zijn zeer oke
Hahaha, vermakelijk hè? Perfect bedacht door de jongens. Het werd te voorspelbaar om niet op te komen dagen...maar ook weer te gemakkelijk om wéér dronken en scheldend de award in ontvangst te nemen. Perfecte link ook met de Brit Awards. Ze maakten flink wat rake opmerkingen over de Brit School, maar daar kon ik maar de helft van verstaan.
pi_56876382
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 01:36 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Hahaha, vermakelijk hè? Perfect bedacht door de jongens. Het werd te voorspelbaar om niet op te komen dagen...maar ook weer te gemakkelijk om wéér dronken en scheldend de award in ontvangst te nemen. Perfecte link ook met de Brit Awards. Ze maakten flink wat rake opmerkingen over de Brit School, maar daar kon ik maar de helft van verstaan.
Ik mis de hond nog om op vossen te jagen en de pijp die ze aan het roken zijn .. Ik snap die Brit School referenties ook niet zo, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik vermoed dat ze nog wel dronken gaan worden (of al zijn) vnv, en ik vermoed dat er ook nog wel het een en het ander gaat gebeuren .
pi_56876472
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 01:39 schreef febster het volgende:

[..]

Ik mis de hond nog om op vossen te jagen en de pijp die ze aan het roken zijn .. Ik snap die Brit School referenties ook niet zo, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik vermoed dat ze nog wel dronken gaan worden (of al zijn) vnv, en ik vermoed dat er ook nog wel het een en het ander gaat gebeuren .
Naja, ik eerst ook niet. Ik heb het even opgezocht. Kort samengevat is de Brit School is een soort kunstacademie. De Kate Nash's en Adele's (nette, voorgeproduceerde, 'volgens-de-regeltjes'-muziek) komen er vandaan. Des te leuker om als Arctic Monkeys daar grappen over te maken. "I went to the Brit School, we all went to the Brit School!", zeiden ze geloof ik. Paste dus ook weer perfect bij hun hele Brit Award-verschijning. Alleen iemand moet mij de "See you at the crossroads"-uitspraak van Nick nog even uitleggen.

En aan hun tweede speech te horen hadden ze 'em al flink hangen, zoals gewoonlijk .
pi_56876486
Dit was trouwens de speech in 2006, ook al zo geniaal: http://www.youtube.com/watch?v=ekSFqB75ZCM

Ik wacht op een adoratie-post van MaJo, na het zien van dit filmpje .
  Moderator donderdag 21 februari 2008 @ 02:03:21 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56876553
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 01:52 schreef Aisumasen het volgende:
Dit was trouwens de speech in 2006, ook al zo geniaal: http://www.youtube.com/watch?v=ekSFqB75ZCM

Ik wacht op een adoratie-post van MaJo, na het zien van dit filmpje .

Je kent me te goed
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_56876586
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 01:51 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Naja, ik eerst ook niet. Ik heb het even opgezocht. Kort samengevat is de Brit School is een soort kunstacademie. De Kate Nash's en Adele's (nette, voorgeproduceerde, 'volgens-de-regeltjes'-muziek) komen er vandaan. Des te leuker om als Arctic Monkeys daar grappen over te maken. "I went to the Brit School, we all went to the Brit School!", zeiden ze geloof ik. Paste dus ook weer perfect bij hun hele Brit Award-verschijning. Alleen iemand moet mij de "See you at the crossroads"-uitspraak van Nick nog even uitleggen.

En aan hun tweede speech te horen hadden ze 'em al flink hangen, zoals gewoonlijk .
Ik meen me te herinneren dan Keith Richards ook op de Brit school heeft gezeten, maar dat weet ik niet zeker ...Maar tnx voor wederom een berg leuke info over de aapjes ... See you at the crossroads heeft wellicht iets te maken met een afterparty?
pi_56876587
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 02:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je kent me te goed
Haha, voorspelbaar...
pi_56876597
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 02:07 schreef febster het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dan Keith Richards ook op de Brit school heeft gezeten, maar dat weet ik niet zeker ...Maar tnx voor wederom een berg leuke info over de aapjes ... See you at the crossroads heeft wellicht iets te maken met een afterparty?
Of dus iets met die school... Zal wel een leuke inside joke zijn, voor als je Engelsman bent.
  Moderator donderdag 21 februari 2008 @ 02:10:17 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56876604
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 02:07 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Haha, voorspelbaar...
Ik moest wel

Al had ik precies zo gereageerd als je dat niet gezegd had
pi_56876612
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 02:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik moest wel

Al had ik precies zo gereageerd als je dat niet gezegd had
Haha, zie je wel!
pi_56876619
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 02:07 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Haha, voorspelbaar...
Op commando haast ... Inside jokes zijn wel tof, alleen had ik gehoopt dat ze ook voor anderen te bevatten zijn ... Hebben ze overigens nog iets meer gewonnen eigenlijk?
pi_56876625
pi_56876640
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 02:13 schreef febster het volgende:

[..]

Op commando haast ... Inside jokes zijn wel tof, alleen had ik gehoopt dat ze ook voor anderen te bevatten zijn ... Hebben ze overigens nog iets meer gewonnen eigenlijk?
Nee, die 2 awards dus. Live-awards 'verloren' aan Take fucking That. Maar die imponeren dan ook wel echt met hun live-shows...

En ach... Als je niet in Engeland woont, of de taal/cultuur niet helemaal meester bent, dan kunnen sommige dingen wel eens langs je heen gaan. Heb ik bij de Arctic Monkeys váák last van.
quote:
Duurt altijd een poos voordat ze geïndexeerd zijn. Maar tot die tijd, *F5 F5 F5*. Op dit tijdstip toch niets beters te doen. Which reminds me...
pi_56876666
Voor anderhalve seconden van de reactie van de heren, klik hier en bekijk de video onderaan de pagina...
pi_56876675
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 02:17 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Nee, die 2 awards dus. Live-awards 'verloren' aan Take fucking That. En ach... Als je niet in Engeland woont, of de taal/cultuur niet helemaal meester bent, dan kunnen sommige dingen wel eens langs je heen gaan. Heb ik bij de Arctic Monkeys váák last van.
Ik ben altijd blij als ik bij een zin die Alex zegt 1 woord kan verstaan, zeker bij de concerten. Neem dat gebrabbel van hem over die mobiele heineken tap kereltjes ...
quote:
Duurt altijd een poos voordat ze geïndexeerd zijn. Maar tot die tijd, *F5 F5 F5*. Op dit tijdstip toch niets anders te doen. Which reminds me...
Ik weet het, maar ik ga wijs zijn en eens slapen .. Zie ongetwijfeld morgen wel allemaal wat voor info je nog verzameld hebt of er op het internet/youtube is verschenen.
pi_56876691
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 02:21 schreef Aisumasen het volgende:
Voor anderhalve seconden van de reactie van de heren, klik hier en bekijk de video onderaan de pagina...
Ik weet niet wat die presentator gedronken heeft, maar echt "vlot" komt hij niet meer uit zijn woorden
pi_56876698
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 02:23 schreef febster het volgende:

[..]

Ik ben altijd blij als ik bij een zin die Alex zegt 1 woord kan verstaan, zeker bij de concerten. Neem dat gebrabbel van hem over die mobiele heineken tap kereltjes ...
[..]

Ik weet het, maar ik ga wijs zijn en eens slapen .. Zie ongetwijfeld morgen wel allemaal wat voor info je nog verzameld hebt of er op het internet/youtube is verschenen.
Ik ga ook wijs zijn, maar gezien het tijdstip dat mijn wekker gaat is al te laat om wijs te zijn . Om deze post on-topic te houden, hier een video om te mijmeren over de goede oude tijd. De tijd van een 19-jarige Alex, dat The View From The Afternoon nog nieuw was in een crappy live-versie, de tijd van bovenzaal Paradiso: http://www.youtube.com/watch?v=_tDkms-ifGc In Liverpool.

Niet dat de 'nieuwe tijd' minder is. Integendeel. Maar wel anders dan de sfeer op de beelden van dat optreden uit 2005.

Geniet!
pi_56880877
Kijk, daar komt de aap uit de mouw over de chaotische speech en de Brit school-opmerkingen:
quote:
Brit Awards bosses pull plug on Arctic Monkeys abusive speech

Angry TV bosses pulled the plug on the Arctic Monkeys after they unleashed an abusive tirade.

The cheeky Sheffield boys were dressed as country gentlemen for the evening, but their Arctic antics were hardly gentle.
Arctic Monkeys

After winning Best British Group, frontman Alex Turner sarcastically dedicated his win to the Brits school - the performing school which benefits financially from the awards ceremony.

He snarled: "I'd like to thank the Brit school, of course, which I graduated from."

But before he could dig himself in any further over the school, whose past students include the Kooks, Adele and Will Young, ITV bosses blasted out fake cheering from the speakers, turned off their mikes and cut to the backstage interview with Fearne Cotton.

The band then furiously threw their mikes into the crowd and tried to hurl the lectern on to the floor. An onlooker said: "It was chaos and the Monkeys didn't look happy about being cut off.

"They were clearly drunk as they were slurring their words, but they wanted their moment in the spotlight."

Last year the band refused to attend the ceremony despite being up for a number of awards - instead choosing to dress up in Wizard Of Oz and Village People costumes.

The foursome donned the costumes to accept their Brit Awards by video link.

Thankfully, though, the boys didn't have a pop at gong-winners Take That this year.

The rock group turned on the reformed boyband at the 2006 Q awards, when Alex Turner called Gary Barlow and the boys a "load of b*******."

Wonder what the cheeky monkeys have planned for next year?
Bron: Mirror
pi_56881111
Gedeelte van de tweede speech is hier te zien: http://www.youtube.com/watch?v=OzVL1hyBQPI

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')