Het makkelijkste (wat ik meestal doe) is ze meenemen uit de pub in Engelandquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:54 schreef justmattie het volgende:
Even een kick![]()
Weet iemand ook waar je van die Strongbow glazen kan kopen?
Hier kun je trouwens Strongbow (geen gold) bestellen![]()
http://woodleaf.nl/N_frame.html?http://woodleaf.nl/N_home.html
Het is nou niet zo dat ik elke week in Engeland zit. Eigenlijk nooit. Maar ik was zaterdag uit eten in Elst daar schonken ze het in die mooie glazen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:37 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Het makkelijkste (wat ik meestal doe) is ze meenemen uit de pub in Engeland
Ik heb nooit problemen mbt prik in die 2 literflessen hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:27 schreef frame-saw het volgende:
Kan je normale Strongbow nog ergens drinken of kopen, behalve via internet?
Ik vind die Gold echt niet te zuipen, in Engeland dronk ik altijd die flessen van twee liter, waren echt ideaal. Blikjes of kleine flesjes zijn ook goed, zolang het niet die 'lekker frisse smaak' van Gold heeft
En als het toch via internet moet: hoe the fuck willen ze dat vervoeren? Zitten er straks geen bubbels meer in![]()
Nee? Dan moet ik het maar overwegen, mis het echt ontzettendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen mbt prik in die 2 literflessen hoor
Gewoon een fles bestellen om te proberen ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee? Dan moet ik het maar overwegen, mis het echt ontzettend
Geen geldquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:00 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ben vandaag gewoon maar weer even naar de Bierboutique (Den Haag) gegaan en twee 2 literflessen gehaald (6,85 per fles)hmmm...
Ja ik heb niet zoveel geld dat ik 12,75 kan weggooien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gewoon een fles bestellen om te proberen ?
Iemand in je omgeving die het drinkt en kan bestellen, zodat je weet of het de moeite isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zoveel geld dat ik 12,75 kan weggooien.
Ja of ik haal het zelf ergens, maar las hierboven al iets over Den Haag. Dat is te doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Iemand in je omgeving die het drinkt en kan bestellen, zodat je weet of het de moeite is?
Dat kan ook, Den Haag is weer te ver hier vandaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja of ik haal het zelf ergens, maar las hierboven al iets over Den Haag. Dat is te doen
ik had vanmiddag nog een lekker pint bij de sally's in Zwollequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:41 schreef justmattie het volgende:
Ik zit weer aan een koude strongbow op het terras
en na 5 pints kick hij er ineen keer in!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:08 schreef justmattie het volgende:
Je drinkt het lekker weg zonder vol te geraken, wat je met bier wel krijgt.
Mwah dat valt op zich best meequote:Op maandag 13 september 2010 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en na 5 pints kick hij er ineen keer in!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |