Sowieso is het voor ajax spelers altijd verstandig om te wachten op een 100% topclub. Op een of andere manier komen ze toch wel. Zie Sneijder: Eerst kwam Valencia, toen Real.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:00 schreef Wooldoor het volgende:
Ik twijfel of Heitinga weg gaat als we kampioen worden en champions league spelen en Athletico madrid geen europees voetbal halen.
quote:'Palermo wil Ajacied Rommedahl'
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Dennis Rommedahl mag zich verheugen op interesse uit Italië. Palermo wil de Deense rechterspits graag overnemen van Ajax. Dat meldden Italiaanse media. Rommedahl kwam afgelopen zomer over van Charlton Athletic.
Het grootste deel van zijn carrière - zeven seizoenen - speelde Rommedahl bij PSV.
Volgens mij is de vraag wie blijven er nog beterquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aardig lijstje
Stekelenburg
Emanuelson
Heitinga
Gabri
Huntelaar
Colin
Mitea
Manucharyan
Krohn Deli (als ie nog niet weg is)
Davids (stopt)
Luque (drukt op de balans)
Luque kan ook in de spits. Vervanger van Huntelaarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aardig lijstje
Stekelenburg
Emanuelson
Heitinga
Gabri
Huntelaar
Colin
Mitea
Manucharyan
Davids (stopt)
+ De Held Urzaizquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aardig lijstje
Stekelenburg
Emanuelson
Heitinga
Gabri
Huntelaar
Colin
Mitea
Manucharyan
Davids (stopt)
Die beredenering zie ik ze serieus wel mee aankomen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Luque kan ook in de spits. Vervanger van Huntelaar.
Suarez, misschien?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij is de vraag wie blijven er nog beter
Laten we dan nog even genieten van onze held in de auto: http://www.youtube.com/watch?v=nj1WHO_8zr8quote:
Feitelijk kijkend denk ik dat van Geel weet dat zijn dagen als TD er op zitten eind dit seizoen. Dus probeert ie de schade met mooie woorden de verhullen. Volgend jaar nieuwe TD en een miljoen of 40 in nieuwe spelers steken. Als je maar een groot genoeg salaris bied en een garantie op CL kan bieden willen ze toch wel in Nederland spelen. Geld is de sleutel tot succes. Van Geel pot nu geld op, voor de volgende TD denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Die beredenering zie ik ze serieus wel mee aankomen, eigenlijk.
Op een of andere manier is het nog grappig ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Laten we dan nog even genieten van onze held in de auto: http://www.youtube.com/watch?v=nj1WHO_8zr8
Eenschquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Op een of andere manier is het nog grappig ook![]()
quote:"Frank de Boer haalt voetbalschoenen uit het vet"
AMSTERDAM - Frank de Boer zal per direct de linksachter positie bij Ajax in gaan vullen. Dit is zojuist bekend gemaakt tijdens een spoed persconferentie in de Amsterdam ArenA.
"Samen met de technische staf zijn we absoluut niet te spreken over de prestaties van Urby Emanuelson. Aangezien Gregory van de Wiel op het punt staat nog langer uit de roulatie te blijven vanwege onze frisse medische staf, is besloten om Frank de Boer per direct toe te voegen aan de selectie, "aldus technisch directeur Martin van Geel.
Trainer Koster was erg blij met de beslissing van zijn technische baas. "Ik had het een tijdje geleden al aangegeven, Frank deed namelijk bij onze partijoefeningen altijd al mee. Ook spelers als Edgar en John waren erg blij met de verrichtingen van Frank."
De speler in kwestie was helaas niet bereikbaar voor commentaar.
Haha sukkel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef Nashje het volgende:
Voor de zekerheid toch maar even op Ajax.nl gekeken.
Lachen als hij straks naar PSV gaatquote:
ach voor zijn positie heb je Suarez, Leonardo en Kennedy lijtk me toch wel genoeg als je nog wat voor Rommedahl wilt krijgen. Zo goed is hij de laatste tijd ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Rommedahl moet je gewoon houden. Nuttige back-up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |