Dat dus. Als Leonardo weer helemaal fit is zie ik hem een stuk liever.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:48 schreef Nashje het volgende:
Enige leuqe aan Luque is z'n linkerbeen. Rest vind ik maar matig hoor. Zie liever Leonardo.
Tijd voor een bannetje, makker. Dit is al de tweede keer dat je loopt te schelden zonder enkele aanleiding.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:52 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat een debiel onderschrift. Wie is hier nou de mongool? Ik zou eens opzoeken in welk jaar Oscar Wilde overleden is, domoor.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:52 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat een debiel onderschrift. Wie is hier nou de *** Ik zou eens opzoeken in welk jaar Oscar Wilde overleden is, domoor.
Het "Rappers zijn stoer"-topic is een deur verderquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef djnospinzone het volgende:
Leg mij dan je onderschrift uit. Voorzover ik kan overzien vind je rap voor en door debielen, en gebruik je een citaat van Oscar Wilde omdat te onderschrijven. Oscar Wilde zou zich kapotschamen voor zo'n simpel bekrompen blank zwakstroom-vmbo-citaat, ware het niet dat het niet van Oscar Wilde is, aangezien Oscar Wilde zo'n 80 jaar voor Rapper's Delight overleed. Leg jij mij eens uit wat JIJ ermee bedoelt dan?
Hey gast rot eens ff op joh.. dit is het Ajax topic.. als je klachten heb ga je maar lekker naar de feedback..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef djnospinzone het volgende:
Leg mij dan je onderschrift uit. Voorzover ik kan overzien vindt je rap voor en door debielen, en gebruik je een citaat van Oscar Wilde omdat te onderschrijven. Oscar Wilde zou zich kapotschamen voor zo'n simpel bekrompen blank zwakstroom-vmbo-citaat, ware het niet dat het niet van Oscar Wilde is, aangezien Oscar Wilde zo'n 80 jaar voor Rapper's Delight overleed. Leg jij mij eens uit wat JIJ ermee bedoelt dan?
Ik vermoed dat hij de relkloon van jorienvdherik is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het "Rappers zijn stoer"-topic is een deur verder
Maak ik zoveel spelfouten dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij de relkloon van jorienvdherik is.
Inderdaad Heatwave, dat was in de tijd dat we communiceerden met gebaren en gekreunquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:52 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat een debiel onderschrift. Wie is hier nou de ***? Ik zou eens opzoeken in welk jaar Oscar Wilde overleden is, domoor.
Dacht ik ook al ja. Vond z'n uitleg ook niet echt heel overtuigend. Ik blijf hopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:55 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens mischien wel een goed teken dat Hiddink nee heeft gezegd tegen de KNVB voor de baan als bondscoach.
Ik zou niet weten waarom ik me ook maar op 1 manier zou moeten verantwoorden tegenover jou...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef djnospinzone het volgende:
Leg mij dan je onderschrift uit. Voorzover ik kan overzien vind je rap voor en door debielen, en gebruik je een citaat van Oscar Wilde om dat te onderschrijven. Oscar Wilde zou zich kapotschamen voor zo'n simpel bekrompen blank zwakstroom-vmbo-citaat, ware het niet dat het niet van Oscar Wilde is, aangezien Oscar Wilde zo'n 80 jaar voor Rapper's Delight overleed. Leg jij mij eens uit wat JIJ ermee bedoelt dan?
Laatste nieuws, vers van de pers: we worden kampioen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen we het weer over Ajax hebben?
Pas als er nog 1 verdediger bijkomt, de rest weer fit is en Koster weer eens kan kiezen, ga ik dat nog geloven. Vooralsnog moeten we morgen nog "ff" tegen Utrecht met een gatenkaas achterin...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Laatste nieuws, vers van de pers: we worden kampioen.
Laatste nieuws, vers van de pers: er heeft net een klant 2 kilo rundergehakt gekocht bij onze medische staf.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:07 schreef Blight het volgende:
[..]
HOAXquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:07 schreef Blight het volgende:
[..]
En Elsemieke heeft een kuisheidsgordel cadeau gekregen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Laatste nieuws, vers van de pers: er heeft net een klant 2 kilo rundergehakt gekocht bij onze medische staf.
Mag ze lekker aan Annet geven. Martin schijnt een beest te zijn. Geslachtsgemeenschap met Elsemieke for surequote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:13 schreef Blight het volgende:
[..]
En Elsemieke heeft een kuisheidsgordel cadeau gekregen.
Zullen we vanzelf zien.. ik heb er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef Rossoneri het volgende:
Klasse Ajax weer een miskoop [afbeelding]
Bruno Silva dat is toch geen Ajax voetballer man. [afbeelding]
Ajax voetballer, misschien niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef Rossoneri het volgende:
Klasse Ajax weer een miskoop![]()
Bruno Silva dat is toch geen Ajax voetballer man.
Mss wel, maar zoals ik al zei is het geen Ajax voetballer, die kan het niveau niet aan denk ik. Maar goed de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ajax voetballer, misschien niet.
Miskoop, beetje vroeg voor he?
Bluh.quote:Gabri staat in de belangstelling van Villarreal. De middenvelder van Ajax moet het middenveld van de Spaanse subtopper meer cachet geven. (El Mediterraneo)
Zoek maar een ander.quote:
Ze verhuren Rio Mavuba en willen Gabri halen?quote:
Wellicht, dat hij met zijn ervaringen ook de medische staf van Ajax van advies kan voorzien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mooi voor Jari trouwens.. bij Fulham fit worden.. en dan lekker vanaf volgend seizoen bij Ajax aan de slag als personal trainer
Waar zie je dat bedrag staan? Hij heeft getekend voor 4,5 jaar...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Wel 4,5 miljoen voor een 27 jarige back....hoop geld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |