Hatem Trabelsi ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mitea heeft gewoon problemen met de belasting.
quote:
Scherpquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mitea heeft gewoon problemen met de belasting.
GMTAquote:
Weet ik wel zeker.. die vent heeft een gouden linker been man..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet hoe het precies zit tussen Luque en Koster, maar ondanks het feit dat hij geen wondervoetballer is denk ik dat hij meer kan betekenen voor Ajax dan bankzitter...
Dat is een van de problemen inderdaad, iets wat Ajax ook totaal niet beheerst is het rustig een balletje rondspelen zoals veel teams in het buitenland kunnen, overigens is een betrouwbare en sterke verdediging hiervoor wel een voorwaarde.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem bij Ajax. Als er geen ruimte is komt iedereen mee op, waardoor er op de counter enorm veel ruimte ligt.
Tegen topclubs is er veel meer ruimte en kan Ajax voetballend de wedstrijd gemakkelijk domineren.
Ik baal er ook van, ik zie in hem nog steeds een toppertje in potentie...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Denken we trouwens hier dat Luque uberhaupt nog aan speeltijd gaat komen dit jaar?
Ik baal ervan dat ie niet speelt..
Klopt. Het zal dan ook geen toeval zijn dat Luque steevast op de bank zit sinds het incident met Suarez.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet hoe het precies zit tussen Luque en Koster, maar ondanks het feit dat hij geen wondervoetballer is denk ik dat hij meer kan betekenen voor Ajax dan bankzitter...
Daar moeten ze bij Ajax OOK (ja, waaraan niet) eens iets doen. Dat gejank onderling en kinderachtig gedrag als dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Klopt. Het zal dan ook geen toeval zijn dat Luque steevast op de bank zit sinds het incident met Suarez.
Dat dus. Als Leonardo weer helemaal fit is zie ik hem een stuk liever.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:48 schreef Nashje het volgende:
Enige leuqe aan Luque is z'n linkerbeen. Rest vind ik maar matig hoor. Zie liever Leonardo.
Tijd voor een bannetje, makker. Dit is al de tweede keer dat je loopt te schelden zonder enkele aanleiding.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:52 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat een debiel onderschrift. Wie is hier nou de mongool? Ik zou eens opzoeken in welk jaar Oscar Wilde overleden is, domoor.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:52 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat een debiel onderschrift. Wie is hier nou de *** Ik zou eens opzoeken in welk jaar Oscar Wilde overleden is, domoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |