Niemandquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat dat hier in het Westerpark ook met Modest Mouse en The National worden?
Dan wil ik wel gaan
Ik betwijfel dat Modest Mouse en The National mee zullen komen. Op andere Europese locaties hebben ze ook gewoon andere voorprogramma's, zoals Foals en The Duke Spirit.quote:
Hm, dan ben ik zeker een ouwe vader?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
jonge vader is idd net vader geworden.
yeps, en ik een ouwe moeder.... ach whats in a name?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, dan ben ik zeker een ouwe vader?
Oh, en bereid je er maar vast op voor dat Robyn Hitchcock nogal een ouwehoer is.......hij lult meer dan dat-ie speelt
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
yeps, en ik een ouwe moeder.... ach whats in a name?
Who the f*ck is Robyn Hitchcock?? Speelt hij in London?
Okay, helemaal duidelijk. En ik zal het onthouden en gaan luisterenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Robyn Hitchcock is een geniaal artiest, en een groot inspirator voor REM. (van zijn Underwater Moonlight hebben ze het allemaal afgekeken, zeg maar
) Vorig jaar had hij half REM mee op toernee (Peter Buck, Bill Rieflin & Scott McCahey), en nu speelt hij inderdaad in Londen. Ik weet niet of hij als voorprogramma speelt of met REM meespeelt, maar als hij alleen op het podium staat kun je tussen de nummer gerust een biertje gaan halen.
Sündquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat Modest Mouse en The National mee zullen komen. Op andere Europese locaties hebben ze ook gewoon andere voorprogramma's, zoals Foals en The Duke Spirit.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:50 schreef ioko het volgende:
Ze staan ook op Werchter!!
http://www.rockwerchter.be/RW2008/site/index.asp
Er zijn iig nog gewoon kaarten verkrijgbaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:04 schreef Summerteeth het volgende:
Is het Westerpark bijna uitverkocht, aangezien de kaartjes in de Google Ads hiernaast al voor ruim 80 euro worden aangeboden?
bij www.cd-wow.nl krijg je m goedkoper dan met die 5 euro korting....quote:Op maandag 18 februari 2008 00:23 schreef Bobow het volgende:
Ik ga naar het concert in Westerpark en heb net ook Accelerate besteld via http://www.remmusic.nl/. Als je ook naar het concert gaat in Westerpark in Amsterdam krijg je daar 5 euro korting op de cd dus da's wel beter!
Ik heb ze al een weekquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:03 schreef _dirkjan_ het volgende:
Hebben jullie kaartjes al binnen voor Amsterdam Westerpark? Ik nog steeds niet!
Volgens mij is die eerste gewoon het hele nummer hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef _dirkjan_ het volgende:
op www.remaccelerate.com kun je alvast 3 nummers van het album luisteren (een preview van 30 sec), klik op audio
Ik vind die 2 nieuwe nummers (al is het maar 30 seconden) niet heel hoopgevend, moet ik zeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef _dirkjan_ het volgende:
op www.remaccelerate.com kun je alvast 3 nummers van het album luisteren (een preview van 30 sec), klik op audio
Niet???quote:Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Ik vind die 2 nieuwe nummers (al is het maar 30 seconden) niet heel hoopgevend, moet ik zeggen
Binnenkort ff halenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:03 schreef _dirkjan_ het volgende:
Hebben jullie kaartjes al binnen voor Amsterdam Westerpark? Ik nog steeds niet!
Ik vind de snellere nummers ook erg leuk! Vooral New Adventures en Monster zijn dan ook favoriet. Maar dat nieuwe nummer loopt niet lekker vind ik. Ik hoop natuurlijk wel dat er meer stevige nummers op de nieuwe cd staan....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:02 schreef Acathla het volgende:
Dat heb ik juist weer niet. Qua R.E.M. ben ik meer voor het snellere werk. Niet dat ik van de rustigere dingen niet kan genieten overigens. Op album als New Adventures vind ik het wel redelijk in balans. Zeker als je een afsluiter van het kaliber 'Electrolite' hebt.
Deze setlist doe ik het voor.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:57 schreef xTomer het volgende:
R.E.M. @ Langerado:
What's the Frequency, Kenneth?![]()
Living Well is the Best Revenge
Bad Day![]()
Drive![]()
Hollow Man
So. Central Rain![]()
![]()
![]()
Fall on Me![]()
Imitation of Life![]()
Man-Sized Wreath
Begin the Begin![]()
Orange Crush![]()
Accelerate
Electrolite![]()
Houston
Losing My Religion![]()
Horse to Water
Walk Unafraid![]()
The One I Love![]()
Supernatural Superserious![]()
Auctioneer (Another Engine)![]()
I'm Gonna DJ![]()
Man on the Moon![]()
Ach Ken gaan we toch wel weer zien in aprilquote:Op maandag 10 maart 2008 09:22 schreef Acathla het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel een beetje dat Ken Stringfellow weg is. Voor de setlist wellicht een hele verbetering, als persoon vind ik het wel jammer. Goede muzikant en leuk en zeer aardig persoon.
Als ik het terugkijk wil nog minstens 10 andere nummers horen. Helaasch is dat niet realistisch , evenals mijn setlist. Het lijkt nu wel alsof ik een hekel aan ATS heb, heb ik niet .. maar ik hou nu eenmaal wat meer van de 'snellere' nummers.quote:Begin the Begin
Accelerate
Driver 8
The Apologist
Me in Honey
Get Up
Bittersweet Me
Staring Down The Barrel (...)
I Believe
I Took Your Name
Hollow Man
Star 69
Departure
Half a World Away
Living Well is the Best Revenge
Life and How to Live It
Little America
Second Guessing
Undertow
All the Right Friends
===================
Ages of You
Horse to Water
Sitting Still
Harborcoat
End of the World (...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:26 schreef xTomer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze melding krijg ik. Maar in ieder geval bedankt!!quote:De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk.
Edit: ik hoor net dat het Peaceman wel is gelukt... en hij zet m op mn i-pod, komt helemaal goed dus.
Make love, not war ☮
Bij mij ookquote:Op maandag 17 maart 2008 19:56 schreef xTomer het volgende:
Hmm, bij mij doet die link het wel gewoon...
Vindt ik zeker niet!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:20 schreef xTomer het volgende:
Voorlopig vind ik Supernatural Superserious het minst goede nummer.
In Utrecht vorig jaar had je ook de kans om Robyn van dichtbij te zien. Evenals Scott McCaughney en Peter Buck.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
@Cafca... ik heb Robyn Hitchcock nu ook gezien... klonk erg goed. Trouwens we hebben hem van heel dichtbij gezien, ben helaas vergeten een foto te maken... maar hij was bezig met een radio opname in de BBCbus en daar stonden wij te kijken en toen kwam hij naar buiten....
Ik heb gisteren nog wel wat foto's van R.E.M. gemaakt, straks even kijken of ze een beetje gelukt zijn en zal ze dan posten.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:05 schreef Acathla het volgende:
[..]
In Utrecht vorig jaar had je ook de kans om Robyn van dichtbij te zien. Evenals Scott McCaughney en Peter Buck.
Als het goed is morgen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:49 schreef SCH het volgende:
Ligt die cd ook in de winkel?
Mooi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |