abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58933953
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:11 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Please, feel free to share
http://www.google.com/search?hl=en&q=dosbox+config&btnG=Google+Search
Ik zit nu helaas op mijn werk dus kan de meeste websites niet openen, maar wat je zoekt zit volgens mij in de eerste twee gevonden items.
Ik kan je ook later op de dag mijn config file sturen, aangepast aan waar jij je dos spelletjes hebt staan.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_58933966
@mschol: Tssk tssk.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:56:53 #93
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_58934288
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 08:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

http://www.google.com/search?hl=en&q=dosbox+config&btnG=Google+Search
Ik zit nu helaas op mijn werk dus kan de meeste websites niet openen, maar wat je zoekt zit volgens mij in de eerste twee gevonden items.
Ik kan je ook later op de dag mijn config file sturen, aangepast aan waar jij je dos spelletjes hebt staan.
Ik zal even gaan kijken, en begrijp mij niet verkeerd. Dosbox vind ik een ontzettend goed programma, alleen de uitvoering laat te wensen over.

Constructor en Themepark kan ik eindelijk weer onder Vista spelen
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_58986937
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 08:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@mschol: Tssk tssk.
n.a.v. dit topic heb ik Dungeon keeper gold weer eens geinstalleerd..
helaas wil hij met geen mogelijkheid em opstarten onder vista..
ik heb dus idd maar dosbox gebruikt om de dos versie te installeren, dit werkt, maar ik blijf erbij dat ik dosbox een "klote" product vind (voornamelijk de configuratie is een ramp, opzich is het programma best aardig maar het komt gewoon een slag eenvoud tekort..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')