Niet iedereen zal hem herkennen, maar deze landheer is de Avatar hemzelf, uit de Ultima series. (Voor wie de series niet kent, de Avatar is de goedheid zelf.)quote:Op woensdag 9 april 2008 07:55 schreef RemCOW het volgende:
Weet nog wel dat het laatste level van Dungeon Keeper zo makkelijk was uit te spelen. Als je de eerste keer de landheer (??) verslaat, moet je hem gevangen nemen. Daarna martelen en zo lang kuikens en weet ik veel wat geven tot hij overloopt.
Ah nooit gespeeld, maar zal er eens op lettenquote:Op donderdag 10 april 2008 08:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dungeon Keeper forever!
Dungeon Keeper 2
[..]
Niet iedereen zal hem herkennen, maar deze landheer is de Avatar hemzelf, uit de Ultima series. (Voor wie de series niet kent, de Avatar is de goedheid zelf.)
En als je uitdagingen zoekt, zoek de Deeper Dungeons uitbreiding.
het draait uitstekend onder XP dus ik vind dat het je moet lukken onder Vista koequote:Op donderdag 10 april 2008 08:57 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ah nooit gespeeld, maar zal er eens op letten. DK2 vond ik inderdaad weinig aan, ook al waren de graphics veel beter. De sfeer van DK1 was onovertroffen. Echt jammer dat Bullfrog niet meer bestaat...
Krijg er direct zin in om het te spelen. Draait het onder Vista?
vast wel, vista ondersteund meer dan op het eerste oog lijkt.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:57 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ah nooit gespeeld, maar zal er eens op letten. DK2 vond ik inderdaad weinig aan, ook al waren de graphics veel beter. De sfeer van DK1 was onovertroffen. Echt jammer dat Bullfrog niet meer bestaat...
Krijg er direct zin in om het te spelen. Draait het onder Vista?
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
DosBox vind ik niet echt een ontzettend fijn programma
dosbox is ook geen echt handig programma... je moet je spellen mounten onder C: i.p.v. dattie gewoon uitgaat van je normale c,d,e, en andere vaste schijvenquote:
Ja dat kan dan zo zijnquote:
Please, feel free to sharequote:Op maandag 26 mei 2008 14:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Kwestie van je dosbox config file 1x editen en je hoeft daarna noooooit meer wat te mounten.
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:14 schreef SharQueDo het volgende:
Te lui om een commando meer in te tikken?
http://www.google.com/search?hl=en&q=dosbox+config&btnG=Google+Searchquote:
Ik zal even gaan kijken, en begrijp mij niet verkeerd. Dosbox vind ik een ontzettend goed programma, alleen de uitvoering laat te wensen over.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?hl=en&q=dosbox+config&btnG=Google+Search
Ik zit nu helaas op mijn werk dus kan de meeste websites niet openen, maar wat je zoekt zit volgens mij in de eerste twee gevonden items.
Ik kan je ook later op de dag mijn config file sturen, aangepast aan waar jij je dos spelletjes hebt staan.
n.a.v. dit topic heb ik Dungeon keeper gold weer eens geinstalleerd..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@mschol: Tssk tssk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |