In 2 zitten ze ook, vliegen lekker rond, maar kunnen inderdaad in aardige problemen komen waneer ze niet uit kijken...quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dungeon Keeper 1 neem ik aan?
Nee. 1 is beter. Redenen zijn al door anderen aangevoerd in dit topic. Deel 2 is echter ook goed, dat staat buiten kijf.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
Maar is het dan echt zoveel beter dan deel 1?
Ja...
Wanneer je Linux draaid wel ja, daar kan DK2 niet mee overweg.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:41 schreef Miesjel het volgende:
Hmm... keeper 2 loopt steeds vast bij mij. Is dat een bekend probleem?
WinXp pro. zou allemaal moeten werken.. ik vind het maar een gek verhaal.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer je Linux draaid wel ja, daar kan DK2 niet mee overweg.
Met regelmaatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
Zijn er nog mensen die dit geweldige spel spelen?
"Pas op, de landheer komt er aan"quote:Op zondag 3 februari 2008 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb trouwens de nederlands gesproken versie... hilarisch... "Je slaven hebben een groter hol nodig"
Precies. Dat was volgens mij een ea toevoeging. 'Laten we het nederlands maken'quote:Op zondag 3 februari 2008 10:37 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
"Pas op, de landheer komt er aan"
Nou, ik pis in mn broek hoor
* De_Ananas Eens is metquote:Op zondag 3 februari 2008 13:06 schreef RickoKun het volgende:
Bullfrog: R.I.P
ALTIJD mooie spellen!Syndicate, Theme park, theme hospital etc.
Godverdomme, ik weet nog dat ik echt fucking blij was toen ik dungeon keeper 1 kreeg van mn ouders!Wat een sfeer! Ook toen ik dungeon keeper 2 op het matje kreeg was ik blij!
tegenwoordig zijn er geen spellen meer die mij zo blij maken!
+ je kon wel in DK2 elite wezens krijgen door je Kamers te mixen!
Viel altijd wel mee vond ik, in vrijwel elk level zat wel een locatie met gems, de rest had grote hoeveelheden goud. Je moest alleen in sommige levels even doorstoten om het te kunnen bereiken.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:10 schreef Cheiron het volgende:
Heb hem hier nog liggen, net als deel 1. Ik weet nog dat ik erg onder de indruk was van de graphics toen hij uitkwam, leek wel een FPS!
Alleen, net als bij DK1 kwam ik op een gegeven moment niet verder. Dan krijg je levels met ZO weinig resources .. nee, dan haak ik ag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |