Wat jij zegt! Ken mij die hele halve tamme beurs nou schelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Goeie tijd voor bier en tieten....
Ik zit er nog niet, zaterdag gaan we inschrijven op een nieuwbouwproject. en dan maar duimendraaienquote:Op maandag 21 januari 2008 22:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz.. ondertussen al helemaal geaard daar onder de rivieren?
Weinig tot niets gok ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat jij zegt! Ken mij die hele halve tamme beurs nou schelen.
Ik denk niet dat mijn collega's daar erg blij mee zullen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:20 schreef Armageddon het volgende:
Voor straf moet je je meisjes laten zien!
Ik gok van welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn collega's daar erg blij mee zullen zijn.
Mn vrouwelijke collega's dan.quote:
Who cares?quote:
Ik heb tegenwoordig twee huizen. Vet hip he?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik zit er nog niet, zaterdag gaan we inschrijven op een nieuwbouwproject. en dan maar duimendraaien
Doorbreken, jacuzzi erinquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig twee huizen. Vet hip he?
Da kennie! Het zijn twee hoekhuizen maar daar zit een tuin en achterom tussen. Wat wel kan is een loopbrug.quote:
Ook geilquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Da kennie! Het zijn twee hoekhuizen maar daar zit een tuin en achterom tussen. Wat wel kan is een loopbrug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |