Dat kan niet anders dan een wilde nacht geweest zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:52 schreef hardromacore het volgende:
gister uit geweest, 3 drankjes gehad, 4,65
quote:Op zondag 27 januari 2008 02:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo lang zit Dudok daar nou ook weer niet, schat een jaar of 8 pas. Bovendien is er geen exclusieve sfeer, de appeltaart is no way near speciaal en de koffie niet te zuipen. Gelukkig betaal je er ook geen tienttje per kopje voor, dat is dan weer het positieve aan die tent
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:11 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Mwah, als koffie liefhebber heb ik het er graag voor over, maar dan moet het toch wel echte goede koffie zijn hoor.
Als ik eens in Rotterdam ben zal ik ze eens uitproberen
was het een leuk kraakfeest?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:52 schreef hardromacore het volgende:
gister uit geweest, 3 drankjes gehad, 4,65
12 Euro voor een jus d'orange. In zijn retedun glasquote:Op maandag 21 januari 2008 20:25 schreef Damzkieee het volgende:
Parijs, Champs Elyseésben je nog wel meer kwijt.
ik was daar een tientje kwijt voor een colaatje, wat kreeg ik...quote:Op maandag 28 januari 2008 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
12 Euro voor een jus d'orange. In zijn retedun glas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was daar een tientje kwijt voor een colaatje, wat kreeg ik...Enorm asoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan serveren ze het ook nog eens met een air van: "Waarom zou ik tijd aan jou besteden?"
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Des Indes?quote:Op maandag 28 januari 2008 12:56 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik heb het dan ook niet over Dudok
ik weet eerlijk gezegd niet waar 'mijn' café zit, maar de deur wordt voor je open gehouden en de obers zijn in smocking gekleed
Dat is appels met peren vergelijken. In Rome kost een bakkie ook maar een euro...maar we wonen nu eenmaal niet in Rome. Of in Japan.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:19 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
waarom moet een goede kop koffie 4 euro kosten??
In Japan dronk ik voor 200 Yen (1,50 euro) een perfecte bak koffie, het personeel daar is altijd vriendelijk en behulpzaam (ze maken een buiging om je te verwelkomen!), ze wegen elk ingredient van de koffie af op een weegschaal. In Nederland moet dat in eens 4 euro kosten en dat heb je er nog voor over ook als 'koffie-liefhebber'
Haha, nee hoor. De enige zaak in Rotterdam die een fatsoenlijke cappuccino (met dubbel c geschreven wat noch jou noch de eigenaar van de gelijknamige zaak luktquote:Op zondag 27 januari 2008 01:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Die hebben toevallig dan weer wel de beste cappucino van rotterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |