abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2008 @ 20:56:06 #226
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56208109
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik weet niet.

Morgen maakt Lieke definitief haar keuze, zegt ze net tegen Amanda.
Dan moet Huub nog even doorpakken begrijp ik.
Zij lijkt niet echt gesteunt te worden door achter.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2008 @ 20:56:24 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_56208115
Morgen gaat Lieke naar het ziekenhuis, kan ze nog even lekker nadenken. Tsja....., het hokje moet echt iets origineler worden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2008 @ 20:56:39 #229
137949 Disana
pi_56208120
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Het is idd vreemd dat nu S2 voor loopt. Dat is anders nooit.

Het bufferen van S2 heb ik hier niet. En de dagenlange problemen bij S3 heb ik ook nogh nooit gezien. Het komt mij voor dat hier een oorzak bij een-of-meer providers zitten, of een hoofdverbinding die die providers gebruiken.
Geen idee, verder heb ik totaal geen verbindingsproblemen.
pi_56208133
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:53 schreef schatje het volgende:
Lieke voelt zich gevangen.
In luxe?

Ze mag morgen de poort uit naar het ziekenhuis voor de "allergiedingetjes"..
dan gaat ze weer nadenken over haar keuze...
  maandag 21 januari 2008 @ 20:57:03 #231
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_56208138
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:53 schreef ericahysterica het volgende:
oh gut lieke zit weer heel erg in haar gevoel......
neehee... ze zit nu in haar verstand. Je moet naar je ratio luisteren. En bij je gevoel blijven.. en dat komt dan bij elkaar in je centrale wortelchakra en daar is ze naar op zoek. Geloof ik
  maandag 21 januari 2008 @ 20:57:50 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56208158
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Echte Liefde is ....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56208160
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:56 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan donderdag plakkertjes op haar rug plakken, en dan moet ze vrijdag weer terug......
Die is voorlopig nog niet weg
nee en ze krijgen ook nieuwe kleren en lieke moet wel dozen hebben. het zijn tenslotte wel de hamsterweken nietwaar......
  maandag 21 januari 2008 @ 20:58:36 #234
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_56208180
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
Morgen gaat Lieke naar het ziekenhuis, kan ze nog even lekker nadenken. Tsja....., het hokje moet echt iets origineler worden.
met of zonder gillende sirenes a la Nadia?
pi_56208181
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:57 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

neehee... ze zit nu in haar verstand. Je moet naar je ratio luisteren. En bij je gevoel blijven.. en dat komt dan bij elkaar in je centrale wortelchakra en daar is ze naar op zoek. Geloof ik
ja want veronderstel dat ze niet in haar kracht vertrekt
  maandag 21 januari 2008 @ 20:59:08 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56208196
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:55 schreef 2live het volgende:

Jaap vertelde vorige week dat Jaap dat verhaal de wereld in heeft gebracht.
Okay, ik ben overtuigd.
Voor nu.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 januari 2008 @ 21:01:06 #237
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_56208241
Hoe loopt dit af..

De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_56208251
Wat is er nu uberhaupt gebeurt tussen Lieke en Huub? Hij zou gelogen hebben, volgens Lieke onder de dekens, maar heeft hij echt gelogen? Hij heeft gezegd dat hij heeft gelogen na aandringen van Lieke, met de woorden: jij je zin ik heb gelogen, wat jij wil. Maar ik denk dat het anders ligt en dat de febo heeft gelogen en dat Huub haar de waarheid heeft gezegd, maar die wilde ze toen niet aannemen, Lieke kennende zal zij dat niet toegeven, Lieke geeft namelijk nooit wat toe.
Zij kwam erin als schoonmaakster en Huub werd verliefd op haar, zij doet haar best om in de kooi te komen en faked haar verliefdheid, want achter zegt als je Huub neukt mag je die zooi in, wat jij wilt, maar je blijft ook als hij er achter komt, dat je gefaked hebt. De dingen die dan zullen gebeuren zijn voor je eigen risico en nee je kan niet zo maar weglopen.
De ruzies die ze hadden zijn niet altijd alleen door Huub veroorzaakt, ook door Lieke zelf. Zij was het vaak niet eens met beslissingen die hij nam of dingen die hij deed, daar viel zij hem dan over aan, meestal in bed, want Lieke begon meestal de ruzies, zoals wij hier ook allemaal weten, misschien zijn we dat vergeten, maar voor enkele maanden terug zeiden we allemaal begint ze weer.
Dus ik denk dat ze nog iets moois moet doen voor de febo en wel tv maken, dat daarbij harde woorden vallen oke, maar dat is denk ik ook Huub ingegeven door de febo.
Wil hiermee helemaal de scheldpartijen van Huub richting haar niet goed praten, maar kan me voorstellen, zoals ook Brian trouwens doet richting Amanda, dat die reacties onmacht zijn en beter schelden dan slaan, maar van geestelijke mishandeling nee, daar geloof ik niet in.
  maandag 21 januari 2008 @ 21:01:35 #239
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56208252
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar die won een week later toch een of andere loterij?
Toeval? I think not.
Dat verhaal had Jaap bedacht.... een verhaaltje voor in de Party.
Jaap was erg trots dat hij dat bedacht had.
  maandag 21 januari 2008 @ 21:01:55 #240
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_56208259
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:58 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja want veronderstel dat ze niet in haar kracht vertrekt
en haar kracht = 7000 euro
pi_56208264
Lieke is nu labiel ,snap niet dat de FEBO dit alles nog toelaat, degenen in de kooi die er nu om lachen zijn zelf 1 van de volgende slachtoffers.
Zodra kabouter plopoog eruit is, wordt het weer een spel.
Het is nu wat men zei dat het niet zou worden, een pestshow. ( RTL )
  maandag 21 januari 2008 @ 21:02:15 #242
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56208271
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:57 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Als Lieke het net zo helder heeft als jij bovenstaand formuleert...........begrijp ik dat ze stuk zit

ik piste zowat in m'n broek van deze post
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_56208287

"Liefde laat zich niet dwingen, het overkomt je"
  maandag 21 januari 2008 @ 21:06:00 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56208327
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:01 schreef CHAOS_ het volgende:
-knip blaat-
Geweldig dat je weet welke afspraken er door achter met Lieke gemaakt zijn en dat je weet hoe ze die fucking kutvilla binnengekomen is..... please vertel ons meer over wat zich achter afspeelt, het is fantastisch hier weer een poster te hebben die inside information heeft
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 januari 2008 @ 21:06:24 #245
127004 maril
Smeetsfan
pi_56208337
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:57 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

nee en ze krijgen ook nieuwe kleren en lieke moet wel dozen hebben. het zijn tenslotte wel de hamsterweken nietwaar......
Ik kan mij nog herinneren dat hier een paar maanden geleden regelmatig werd geschreven toen Lieke nog populair hw omdat ze toen verkering had met Huub(valt mij op dat dat zo werkt bij de meeste)dat ze heel weinig kleren kreeg vergeleken Amanda en andere vrouwen in de kooi.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_56208341
Pfff...Lieke vind dat er nu leuke dingen komen en daarom twijfelt ze.
Paaldansen en DJ les is natuurlijk een reden om nog te blijven, dat kan buiten niet.
  maandag 21 januari 2008 @ 21:07:00 #247
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56208343

Nu zegt Lieke dat ze altijd weg kan, zo klonk het niet de afgelopen dagen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_56208344
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:02 schreef neehe het volgende:
Lieke is nu labiel ,snap niet dat de FEBO dit alles nog toelaat, degenen in de kooi die er nu om lachen zijn zelf 1 van de volgende slachtoffers.
Zodra kabouter plopoog eruit is, wordt het weer een spel.
Het is nu wat men zei dat het niet zou worden, een pestshow. ( RTL )
Goh, knap geobserveerd van je
  maandag 21 januari 2008 @ 21:07:51 #249
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56208361
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:01 schreef CHAOS_ het volgende:
Wat is er nu uberhaupt gebeurt tussen Lieke en Huub? Hij zou gelogen hebben, volgens Lieke onder de dekens, maar heeft hij echt gelogen? Hij heeft gezegd dat hij heeft gelogen na aandringen van Lieke, met de woorden: jij je zin ik heb gelogen, wat jij wil. Maar ik denk dat het anders ligt en dat de febo heeft gelogen en dat Huub haar de waarheid heeft gezegd, maar die wilde ze toen niet aannemen, Lieke kennende zal zij dat niet toegeven, Lieke geeft namelijk nooit wat toe.
Zij kwam erin als schoonmaakster en Huub werd verliefd op haar, zij doet haar best om in de kooi te komen en faked haar verliefdheid, want achter zegt als je Huub neukt mag je die zooi in, wat jij wilt, maar je blijft ook als hij er achter komt, dat je gefaked hebt. De dingen die dan zullen gebeuren zijn voor je eigen risico en nee je kan niet zo maar weglopen.
De ruzies die ze hadden zijn niet altijd alleen door Huub veroorzaakt, ook door Lieke zelf. Zij was het vaak niet eens met beslissingen die hij nam of dingen die hij deed, daar viel zij hem dan over aan, meestal in bed, want Lieke begon meestal de ruzies, zoals wij hier ook allemaal weten, misschien zijn we dat vergeten, maar voor enkele maanden terug zeiden we allemaal begint ze weer.
Dus ik denk dat ze nog iets moois moet doen voor de febo en wel tv maken, dat daarbij harde woorden vallen oke, maar dat is denk ik ook Huub ingegeven door de febo.
Wil hiermee helemaal de scheldpartijen van Huub richting haar niet goed praten, maar kan me voorstellen, zoals ook Brian trouwens doet richting Amanda, dat die reacties onmacht zijn en beter schelden dan slaan, maar van geestelijke mishandeling nee, daar geloof ik niet in.
Lieke wist prima hoe het eraan toe ging in de villa... ze heeft als enige wannabee een stage mogen lopen voordat ze de baan accepteerde. Waar Lieke zich waarschijnlijk in heeft vergist is dat de Febo zo nu en dan ook speler is.
Tot nu toe is het haar niet gelukt Huub te lozen en terecht. Ik moet er niet aan denken dat Lieke de uitzendingen zou moeten gaan maken met Jaap.... want ook Jaap kan niet tippen aan Huub's TV makerij... Hij doet een leuke poging maar meer dan dat is het niet.
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2008 @ 21:08:29 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_56208378
Ik kan Lieke niet meer horen (kon ik al niet). De enige woorden die ik hoor zijn gevoel, rationeel en de nieuwste is inzichten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')