Yep. Die herken ik uit duizenden.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:56 schreef beequeen het volgende:
Huub wil afluisteren bij Lieke en Mike. Is dit het Nena en Brian neukplekje?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:52 schreef chufi het volgende:
Thx Itsme
De laatste hand aan Aman wordt gelegd
Thanks. Was echt lang geleden. Heb hem een beetje geupdate. Ik zag dat ik iig COS #605 had geopend. Huub ga naar Huus.quote:
Dat zal wel Chufi, dat is literatuur die beiden boeitquote:Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman en Brian met de Playboy?
Nope, The Hustler. Amanda moet meelezen, er staat een artikel in over groepsex en de daaraan verbonden jaloezie.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman en Brian met de Playboy?
Toch nog een nieuw scriptje voor Lieke?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:58 schreef mootie het volgende:
Lieke helemaal blij, ze heeft een brief van een organisator van (volgens mij) fitnessdingen. Die denkt dat Mike vroeger door zijn moeder is opgevangen, en Mike ging veel om met zijn broers.
Mike heeft geen flauw idee waar het over gaat, en begint maar over een oude vriend en zn ex.
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Selene viel op de grond en Huub helpt haar overeind
Heerlijk zo'n opmerking out off the blue en je bent vast niet de enige.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:08 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb zin om Brian in elkaar te slaan!
Het is iig weer een prachtige OP gewordenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:05 schreef itsme het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Was echt lang geleden. Heb hem een beetje geupdate. Ik zag dat ik iig COS #605 had geopend. Huub ga naar Huus.
Denk het ook niet maar het lucht af en toe best op om dit met iedereen te delen!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n opmerking out off the blue en je bent vast niet de enige.
Godsamme zeg.... kunnen ze die jongen niet een keer een ander menu geven?? Iedere dag hetzelfde eten gaat ook zo vervelen, hoe lekker het ook is.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:11 schreef chufi het volgende:
Huub wil Lieke weer bashen aan tafel ... Kan ie niets anders bedenken?![]()
![]()
Ik ook!! Al tijden!!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:08 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb zin om Brian in elkaar te slaan!
Waarom zou hij, hoort bij het spel. Als het haar niet bevalt gaat ze toch lekker naar huis.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:11 schreef chufi het volgende:
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat echt knap hoor. Lieke zit nog maar amper of Huub trekt het hele register open en houdt niet meer op, hij bedenkt het een na het ander
"Er zit een vlieg op mijn neus"quote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
1 blik zegt meer dan woorden ..
Het lijkt er meer op dat Huub een status apart heeft gekregen. De anderen zijn niet gebeld door de FEBO. Huub zal wel iets van plan zijn, wat indruist tegen de plannen van de FEBO.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:17 schreef rooie3 het volgende:
Lieke heeft status apart gekregen.
Zonder hem was er geen eens meer een kooi geweest.Dus ze moeten hem dankbaar zijn.De rest kan mooi energie besparen voor de finale.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:21 schreef diedirk het volgende:
DIt bedoel ik dus door Huub kan er niemand anders meer iets bespreekbaar maken, hij is veel te overheersend en niet meer leuk voor de kooi
Aanpakken die hap... als Lieke beschermd wil worden gaat ze maar naar Q.... buiten de kooi... het moet niet gekker worden. Ze heeft 10.000 ingelegd om te spelen... vakantie kan ze boeken bij een reisbureau. Als het haar niet bevalt... ze weet waar de poort is.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godsamme zeg.... kunnen ze die jongen niet een keer een ander menu geven?? Iedere dag hetzelfde eten gaat ook zo vervelen, hoe lekker het ook is.
Wat willen ze bespreekbaar maken? Hoe het vandaag op werk is geweest?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:21 schreef diedirk het volgende:
DIt bedoel ik dus door Huub kan er niemand anders meer iets bespreekbaar maken, hij is veel te overheersend en niet meer leuk voor de kooi
Nee, hij heeft dat gehoord toen er een plan van hem afgeblazen werd. Aangezien de rest toch geen zak doet, worden ze niet teruggefloten.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat Huub een status apart heeft gekregen. De anderen zijn niet gebeld door de FEBO. Huub zal wel iets van plan zijn, wat indruist tegen de plannen van de FEBO.
Dat geldt ook voor Brian en Amanda........ maar die pakt ie niet aan, het watje.. nog ff schelden en vloeken op iemand die toch weggaat, denkt ie daarmee indruk te maken op Brian en Amanda, zodat ze bang worden voor de terror die Huub ook op hen zou kunnen uitoefenen??quote:Op maandag 21 januari 2008 19:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Aanpakken die hap... als Lieke beschermd wil worden gaat ze maar naar Q.... buiten de kooi... het moet niet gekker worden. Ze heeft 10.000 ingelegd om te spelen... vakantie kan ze boeken bij een reisbureau. Als het haar niet bevalt... ze weet waar de poort is.
Hij valt vanzelf een keer in zijn eigen uitgestoken mes of vorkquote:Op maandag 21 januari 2008 19:11 schreef chufi het volgende:
![]()
Mag niet.Brian flipt al bij een spatje water en hij moet gewoon in de finale staan.Heeft Jaap zelf gezegd.Brian heeft geluk dat hij bij de eerste groep miljonairs hoort.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Brian en Amanda........ maar die pakt ie niet aan, het watje.. nog ff schelden en vloeken op iemand die toch weggaat, denkt ie daarmee indruk te maken op Brian en Amanda, zodat ze bang worden voor de terror die Huub ook op hen zou kunnen uitoefenen??
Is dat ooit anders geweest dan??quote:Op maandag 21 januari 2008 19:21 schreef diedirk het volgende:
Is het je nu echt nog niet duidelijk dat Huub dat niet mag van het hokje? Je denkt toch niet dat Huub dat zou nalaten als hij de kans kreeg? Zelf het water spetteren van Jaap tegen Brian brengt hem op het randje, laat staan als Huub verbaal losgaat op Brian of Amanda.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:27 schreef Leandra het volgende:
Dat geldt ook voor Brian en Amanda........ maar die pakt ie niet aan, het watje.. nog ff schelden en vloeken op iemand die toch weggaat, denkt ie daarmee indruk te maken op Brian en Amanda, zodat ze bang worden voor de terror die Huub ook op hen zou kunnen uitoefenen??
Natuurlijk weet ik wel dat dat van "achter" niet mag, daarom blijft het me verbazen dat iedereen hier zo ongeveer klaar zit te komen als hij losgaat op Lieke..... hij doet al weken niet anders, dit is gewoon de zoveelste herhaling van hetzelfde kunstje maar dan vergeten we alle rechtvaardigheid even en vinden we het collectief prachtig dat Lieke weer eens verbaal een draai om haar oren krijgt??quote:Op maandag 21 januari 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het je nu echt nog niet duidelijk dat Huub dat niet mag van het hokje? Je denkt toch niet dat Huub dat zou nalaten als hij de kans kreeg? Zelf het water spetteren van Jaap tegen Brian brengt hem op het randje, laat staan als Huub verbaal losgaat op Brian of Amanda.
Dat huub (aka lucifer) dat zingt is wel erg cynischquote:Op maandag 21 januari 2008 19:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wil samenzang : Jezus is geboren .... lalalalala lala
Natuurlijk wel, want het is Huubquote:Op maandag 21 januari 2008 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik wel dat dat van "achter" niet mag, daarom blijft het me verbazen dat iedereen hier zo ongeveer klaar zit te komen als hij losgaat op Lieke..... hij doet al weken niet anders, dit is gewoon de zoveelste herhaling van hetzelfde kunstje maar dan vergeten we alle rechtvaardigheid even en vinden we het collectief prachtig dat Lieke weer eens verbaal een draai om haar oren krijgt??
Als je echt zo staat voor je rechtvaardigheidsgevoel en het gedrag van de Febo walgelijk en manipulerend vindt dan kan ik er niet over uit dat je de zoveelste herhaling van hetzelfde flauwe kunstje aanmoedigt of rechtvaardigt.
Daarom JUIST zoveel respect voor Lieke.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik wel dat dat van "achter" niet mag, daarom blijft het me verbazen dat iedereen hier zo ongeveer klaar zit te komen als hij losgaat op Lieke..... hij doet al weken niet anders, dit is gewoon de zoveelste herhaling van hetzelfde kunstje maar dan vergeten we alle rechtvaardigheid even en vinden we het collectief prachtig dat Lieke weer eens verbaal een draai om haar oren krijgt??
Als je echt zo staat voor je rechtvaardigheidsgevoel en het gedrag van de Febo walgelijk en manipulerend vindt dan kan ik er niet over uit dat je de zoveelste herhaling van hetzelfde flauwe kunstje aanmoedigt of rechtvaardigt.
Wat ze ook deed uit eigen belang.Huub weg Lieke ook weg.Huub kwam juist door haar in de problemen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:35 schreef riri het volgende:
Lieke is zo dom geweest voor hem in het verleden in de bres te springen en blauwe plekken op te lopen om dat ze tussen hem en degene ging staan die hij aan wou vallen...ze had hem in zijn eigen sop moeten laten gaar koken.
Heb hem een keer met een spierwit gezicht zien zitten in de kapsalon vlak voor de grote baas kwam en het voor hem kantje boord was dat hij er nog in zou blijven...de angst droop toen van zijn gezicht.
Dat komt vanzelf nog weer een keer voor hem...zo'n moment en dat is het voorbij
Mikey de zwerver is de enige van het stel die nog manieren bezit en Lieke helpt....de rest is aleen maar bezig met eigenbelang en hun hoop op de vele miljoentjes...en ze spelen alsof ze de meest oprechte personen ooit zijn.
Ik vermoed dat het gros het hier niet mee eens isquote:Op maandag 21 januari 2008 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want het is HuubDe pot verwijt de ketel dat ie zwart zit, de Huubfans zitten constant sarcastisch 'het is allemaal Huubs schuld', maar zelf vinden ze álles wat Huubje doet geweldig of eerlijk of gedoogd of speltechnisch..
Het zijn allemaal mongolen in dat huis, de enige die nog sociaal 'n beetje in orde is is toch echt Lieke, en dat lijkt me geen kwestie van een subjectief oordeel.
Geen idee... de eettafel was altijd al de plek voor dit soort ruzies en zolang het met woorden gaat zie ik geen probleem. Lieke's woorden van zaterdag en de wisseling op zondag lijken me meer dan genoeg reden om eens goed uit te zoeken hoe het zit. Maar tja de Febo beschermt Lieke... te schandalig voor woorden.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vermoeden deel ikquote:Op maandag 21 januari 2008 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het gros het hier niet mee eens is![]()
Dat was dit weekend zo duidelijk te zien toen hij zo laaiend op haar was (bordenruzie Selene). Ze stapte in bed en het eerste wat hij deed was naar de camera kijken rechts van hem. Toen hij zag dat die aktief was, ging hij verder met gitaar spelen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:42 schreef STAP01 het volgende:
Brian zegt ook dat hij oplet of de camera's 'goed' staan. Een verschil is er wel want als bij hem de camera's niet op hen gericht staan dan praat hij heel anders tegen Amanda!
Hoor je mij erover dat ik het prachtig vind.Vind die ruzies tussen Lieke en Huub al maanden saai.Zie liever dat ze los mogen op een ander.Maar helaas zijn Jaap,Lieke en Huub de enige die tv kunnen maken,de rest slaat na 5 minuten al op tilt en is er geen tv meer.Ik kijk alleen nog omdat ik gewoon Brian en Amanda wil zien die het moeilijk krijgen.Maar het wachten duurt knap lang.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
GodNoekdank.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
Gaan we wéér!
Beperk je tot de streams of bewoners of ik ga wissen.
Ik heb al eerder aangegeven dat dit een onderdeel van het spel is,dat ik walg van de FEBO weet je.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:36 schreef Leandra het volgende:
Omdat we jouw mening niet delen zijn we meteen ontoerekeningsvatbaar.Ga toch ook niet zeggen dat de Lieke fans idioot zijn.Waarom zouden die gek zijn,ieder bekijkt het op zijn eigen manier.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat vermoeden deel ikmaar ik vind dat het gros hier ook niet meer toerekeningsvatbaar is
Heb ik ook gezien idd!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was dit weekend zo duidelijk te zien toen hij zo laaiend op haar was (bordenruzie Selene). Ze stapte in bed en het eerste wat hij deed was naar de camera kijken rechts van hem. Toen hij zag dat die aktief was, ging hij verder met gitaar spelen.
Zo'n iemand noemen we ook wel een demoon, oftewel lucifer. Eerste en laatste keer dat zoiets briljantsquote:Op maandag 21 januari 2008 19:49 schreef riri het volgende:
Als Claire goed luistert naar hem is ze gek ook maar iets van die vent te vertrouwen....al die brieven die hij heeft geschreven vol met al die leugens...het is een puur onoprecht persoon
en van Lieke uit wel?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:53 schreef riri het volgende:
hij heeft gewoon gefaked dat hij ermee zat...die hele verhouding is totaal nooit oprecht geweest van hem uit
Ik ben geen Liekefan, en ik vind het dus geen kwestie van een mening, wat ik net al zei. Dat is misschien wat koppig en arrogant, maar ik denk zelf dat ik een redelijke objectieve kijk op dit gebeuren heb. Het is overigens ook een bekend en normaal verschijnsel hoor, wanneer men iemand adoreert zal men diegene vaak tot in het onredelijke toe verdedigen, en dat zie ik hier gebeurenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat we jouw mening niet delen zijn we meteen ontoerekeningsvatbaar.Ga toch ook niet zeggen dat de Lieke fans idioot zijn.Waarom zouden die gek zijn,ieder bekijkt het op zijn eigen manier.
En dat is erg.Kan mij het nou schelen of ze de liefde faken of niet,ze zijn allemaal idioot daar.Ik hoef niks van die personen daar,maar kijk gewoon.Wat nep is of echt zullen wij nooit goed weten.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:53 schreef riri het volgende:
hij heeft gewoon gefaked dat hij ermee zat...die hele verhouding is totaal nooit oprecht geweest van hem uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |