- wat zei ik over die overbodige smileys -quote:
- doe maar niet -quote:
[GAM SC #3] All hail the alwetende MartialArdquote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef MartialArd het volgende:
Ik snap er niets van? welke is het nou?Waarom was de vorige gesloten?
- oei dat mag niet ik denk dat jij maar even gaat afkoelen -quote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De tering, wat ben jij een mislukte kutkabouter zeg
[GAM SC #3] All hail the alwetende MartialArdquote:Op maandag 21 januari 2008 17:47 schreef MartialArd het volgende:
Ik kies voor deze, ik voel namelijk op de andere een slotje komen...![]()
al moet ik zeggen dat het niveau hier ook daalt!
Vorige was gesloten omdat tie vol zat, na 300 posts sluit een topic op Fok! automatischquote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef MartialArd het volgende:
Ik snap er niets van? welke is het nou?Waarom was de vorige gesloten?
Ja Tomasso dit is nog steeds een kuttopic, wat wel lachen is is dit:quote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De tering, wat ben jij een mislukte kutkabouter zeg
Ja, hilarisch.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ja Tomasso dit is nog steeds een kuttopic, wat wel lachen is is dit:
http://nl.youtube.com/watch?v=mfwtxZf3Qrw&feature=related
en http://nl.youtube.com/watch?v=95y8NxjncMw
Ohwja, is wel een tof spel, zit toch ook een rumble pack bij?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:31 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg Poit, balen van je auto zeg!
Ik heb sinds vandaag Action Loop in mijn bezit. Zeer verslavend spel, mijn duim doet nu echter zeer van die net te kleine stylus.
Ja, zit ook een rumblepack bij. Vanavond even uitproberen. Ik kon hem voor vijf euro in de FRS kopen aangezien ik ook nog van die Plastix-cards had van een halfjaar geleden o.i.d. Een goede deal al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwja, is wel een tof spel, zit toch ook een rumble pack bij?
Ja, is vervelend ja, maar je doet er niet veel aan.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:31 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg Poit, balen van je auto zeg!
Ik heb sinds vandaag Action Loop in mijn bezit. Zeer verslavend spel, mijn duim doet nu echter zeer van die net te kleine stylus.
Kwaliteits topicquote:Op maandag 21 januari 2008 19:06 schreef MartialArd het volgende:
Zit je lekker te msn-en kom je dit topic ineens tegen:
RaymanNL fantopic #1 - Onze held :D
OMG
Dat mag ook niet, en daar heb ik Tomasso ook op aangesproken, maar sowieso lokte Sietse dit zelf ook weer uitquote:O en BTW waarom krijgt iemand hier wel een ban (ik noem geen namen(sietse87)) maar mag iemand hem wel voor kutkabouter uitschelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |