Winst voor Youzquote:Op maandag 21 januari 2008 17:16 schreef Omnifacer het volgende:
tvp
Wat verwachten jullie van Tsonga - Youzhny?
Was niet zo onder de indruk van Djoko. Heb hem beter zien spelen.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:12 schreef Norrage het volgende:
Wat een held die Djokovic!
Ik hoop op een finale Djokovic - Nadal (Youzhny mag ook wel)
Het is een keer over met Tsonga denk ik. Youzhny in 4.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:16 schreef Omnifacer het volgende:
tvp
Wat verwachten jullie van Tsonga - Youzhny?
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
XL is ook een keer een dameswedstrijd gaan bekijken zie ik
quote:AO: Djokovic laatste kwartfinalist![]()
Novak Djokovic is de laatste speler die de kwartfinales van de Australian Open heeft bereikt. De Serviër versloeg Lleyton Hewitt in drie sets met 7-5 6-3 en 6-3.
Djokovic speelde vooral op de belangrijke momenten net iets sterker dan Hewitt. Zo kreeg Hewitt bij het stand van 4-2 in de eerste set twee kansen op een dubbele break, maar wist deze niet te benutten. Vervolgens werd Hewitt zelf op love gebroken door de als derde geplaatste Djokovic.
Ook in de tweede set brak de Australiër zijn opponent een keer. Vanaf toen begon het echter beter te lopen bij Djokovic, en de nummer drie van de plaatsingslijst pakte via twee breaks de set met 6-3. In de derde set liep Djokovic snel uit naar 5-2. Hewitt wist daarna nog eenmaal terug te breaken, maar verloor op zijn eigen service de wedstrijd met 6-3.
Djokovic haalde nog niet eerder de kwartfinales in Melbourne. De nummer drie van de wereld speelt daarin tegen de nummer vijf van de wereld, David Ferrer.
Kwartfinales heren
Roger Federer - James Blake
Novak Djokovic - David Ferrer
Jo-Wilfried Tsonga - Mikhail Youzhny
Jarkko Nieminen - Rafael Nadal
+1quote:Op maandag 21 januari 2008 07:51 schreef XL het volgende:
Hij ziet er niet uit en speelt als Davydenko. Bovendien is hij veel te arrogant. Dat vind ik vanaf dag 1. Dat stuiterdestuiter is er wel ongeveer uit, maar dat was nog een reden om hem niet te mogen.
Ik mis Djokoquote:Op maandag 21 januari 2008 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
Heerlijke ochtend![]()
Nadal
Maria
Youzhny
Ah ja, dat was bij Kirilenko - Hantuchova. Die Hantuchova is wel een lekker wijf, ze speelt een leuk spelletje... maar het blijft wijventennis he?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
XL is ook een keer een dameswedstrijd gaan bekijken zie ik
Is het uit met Nalby ?quote:
quote:AO: Spong bereikt tweede ronde
sport1.nl
Op het juniorentoernooi van de Australian Open heeft Xander Spong de tweede ronde bereikt. De 17-jarige was met 3-6 6-0 6-2 te sterk voor de Australiër Dayne Kelly.
Voor Tim van Terheijden zit het toernooi er al weer op. Hij verloor in de eerste ronde met 6-7 4-6 van de Italiaan Dane Propoggia.
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:26 schreef XL het volgende:
[..]
Ah ja, dat was bij Kirilenko - Hantuchova. Die Hantuchova is wel een lekker wijf, ze speelt een leuk spelletje... maar het blijft wijventennis he?
Back in the day toen ik nog van zijn niveau was was het een kutventje in ieder geval.quote:
Volgens mij om 04.00u.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:22 schreef Lobasca het volgende:
Hoelaat begint het?
Hier maar heen dan ja, met dat mongole carnaval.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:22 schreef Lobasca het volgende:
Hoelaat begint het?
Keej, thanksquote:Op maandag 21 januari 2008 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij om 04.00u.
edit: Eerst Jankovic - Williams om 2.30 blijkbaar.
Jammer datquote:Op maandag 21 januari 2008 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
Als er 1 wedstrijd was die de moeite waard was qua eye candy was het die wel ja, hoewel we gisteren ook niet mochten klagen bij Ivanovic - Wozniacki
Ik zelf heb Nieminen nog niet zien spelen, dus je moet het aan de 'kenners' vragen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier maar heen dan ja, met dat mongole carnaval.![]()
Dat lekkere Servische wijf speelt pas morgennacht.![]()
Effe voor de zekerheid: Nadal gaat de kwart- en halve finale normaal gesproken toch gewoon winnen hè?
Nee..Nadal gaat eraf tegen Youzhny in de halve finalequote:Op maandag 21 januari 2008 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier maar heen dan ja, met dat mongole carnaval.![]()
Dat lekkere Servische wijf speelt pas morgennacht.![]()
Effe voor de zekerheid: Nadal gaat de kwart- en halve finale normaal gesproken toch gewoon winnen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |