In principe is Urby geen linksback.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:30 schreef Blight het volgende:
Nu nog een knappe linksback (die eventueel ook in het centrum uit de voeten kan), zodat Urby op z'n minst wat concurrentie heeft.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:28 schreef Nashje het volgende:
Fysiek heel wat sterker dan nordic walkster Ogararu.
Zolang het betekent dat we op links meer verdedigende kwaliteiten krijgen vind ik het allemaal best.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
In principe is Urby geen linksback.
Dus wanneer we een linksback erbij halen, mag Urby concureren met Davids.
quote:Vermaelen 'best heel tevreden' na rentree
22 januari 2008
Thomas Vermaelen is klaar voor een terugkeer in de hoofdmacht van Ajax. De Belg speelde maandag één helft mee in de wedstrijd van Jong Ajax tegen Jong Haarlem (1-1) en maakte daarbij een prima indruk. Vermaelen had geen wedstrijd meer gespeeld sinds hij in september tegen AZ een enkelblessure opliep.
"Ik ben best heel tevreden", zegt Vermaelen op de website van Ajax over zijn optreden in de Amsterdamse beloftenploeg. "Als je na bijna vier maanden revalideren eindelijk weer kan en mag spelen, geeft dat een goed gevoel. Gelukkig heeft de enkel het goed doorstaan. Ik kan alles weer doen. De enkel lijkt sterker dan voorheen."
Mogelijk behoort Vermaelen woensdag al tot de selectie van Ajax voor de wedstrijd tegen FC Utrecht, maar daar wil de Belg nog niet op vooruitlopen. "Het hangt van de trainer af, maar ook van hoe ik me voel. Maar als het aan mij ligt, ben ik er zo snel mogelijk weer bij. Veel trainen en wedstrijden spelen is voor mij het belangrijkste."
Nee, dat zag je idd. Heitinga doet echt zijn stinkende best maar uiteraard kan hij het werk van 3 niet in zijn eentje, als Colin en Urby naast hem staan moet dat soms wel....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij was ook echt gewoon 4 maanden weg.
Fucking blessures altijd.. Hij kan iig erg belangrijk worden. Heitinga alleen trok het allemaal niet zo.
Ik kan over die Silva ook geen oordeel vellen gezien ik ook nooit op hem heb gelet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:41 schreef Urquhart het volgende:
Nou Bruno Silva dus binnen. Ik heb eigenlijk nooit op hem gelet, dus ben benieuwd. Maar elke versterking is welkom op het moment.
Ik ben alleen bang dat het hier bij blijft.
En vd Wiel als backup. Daar zou niet veel mis mee zijn, maar voorlopig is alles nog stuk...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:46 schreef Nashje het volgende:
Eind januari, waar het er om gaat, kunnen we dus onderhand wel een fatsoenlijke verdediging opstellen? Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen.
En dan maar hopen dat de kniebanden, hamstrings, enkels en andere tere spieren en lichaamsdelen allemaal heel blijven. De medische staf staat namelijk alweer voor ze klaar:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:46 schreef Nashje het volgende:
Eind januari, waar het er om gaat, kunnen we dus onderhand wel een fatsoenlijke verdediging opstellen? Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen.
Hopende dan dat Silva er gelijk staat net als zijn landgenoot Suarez.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:46 schreef Nashje het volgende:
Om de schorsingen niet te vergeten. Overigens zag ik in de VI Silva ook op scherp staan, als die geel pakt is hij ook geschorst.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:47 schreef Blight het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de kniebanden, hamstrings, enkels en andere tere spieren en lichaamsdelen allemaal heel blijven. De medische staf staat namelijk alweer voor ze klaar:
[ afbeelding ]
Heel veel slechter dan Ogararu kan het toch eigenlijk niet? Gewoon meteen opstellen die gast. Ik denk dat we net op tijd een elftal krijgen dat psv en feyenoord in korte tijd kan verslaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hopende dan dat Silva er gelijk staat net als zijn landgenoot Suarez.
PSV is dit seizoen ook zwakker dan ze in jaren zijn geweest. Ajax kan gewoon nog steeds kampioen worden hoe vreemd het ook klinkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heel veel slechter dan Ogararu kan het toch eigenlijk niet? Gewoon meteen opstellen die gast. Ik denk dat we net op tijd een elftal krijgen dat psv en feyenoord in korte tijd kan verslaan.
Het kan ook wel, als het slappe er nou eindelijk eens af is! Ploegen als NEC mogen het Ajax gewoon nooit zo moeilijk maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
PSV is dit seizoen ook zwakker dan ze in jaren zijn geweest. Ajax kan gewoon nog steeds kampioen worden hoe vreemd het ook klinkt.
Whehe.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:47 schreef Blight het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de kniebanden, hamstrings, enkels en andere tere spieren en lichaamsdelen allemaal heel blijven. De medische staf staat namelijk alweer voor ze klaar:
[ afbeelding ]
Dat zeggen we elk jaar. We moeten niet van de zwakte van de tegenstander uitgaan, maar van de sterkte van ons eigen elftal. Dán kun je psv eindelijk weer eens in eigen huis verslaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
PSV is dit seizoen ook zwakker dan ze in jaren zijn geweest. Ajax kan gewoon nog steeds kampioen worden hoe vreemd het ook klinkt.
Het kan inderdaad, maar ik reken er niet te hard op. Na jaren van teleurstellingen hoop ik maar gewoon dat het dit jaar alleen maar kan mee vallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mag ik toch wel hopen ja. Straks laat ie zich door zo'n Utrecht-homo provoceren, ik noem een Gregor van Dijk, en is ie er tegen psv niet bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:56 schreef PyTh het volgende:
Zal Huntelaar morgen "expres" een gele kaart gaan pakken??
mid midquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Paniekaankoop was dat geweest. Zou niet weten waar ze hem hadden moeten neerzetten.
Je bedoeld dat ie zich door iemand van vitesse laat provoceren..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mag ik toch wel hopen ja. Straks laat ie zich door zo'n Utrecht-homo provoceren, ik noem een Gregor van Dijk, en is ie er tegen psv niet bij.
We moet morgen toch tegen Utrechtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ie zich door iemand van vitesse laat provoceren..
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ie zich door iemand van vitesse laat provoceren..
Briljant!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Haalde ze door elkaar.. Nou Gregor, doe je best vanavond.
Ander moet Huntelaar gewoon z'n shirt uitdoen na een goal.
BonJovi - Daniel de Ridderquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
0-3 achter, Huntelaar scoort in de laatste minuut, in euforische stemming trekt hij zn shirt uit, en de scheids is coulantquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Haalde ze door elkaar.. Nou Gregor, doe je best vanavond.
Dan vechten we hem aan, weer eens iets andersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
0-3 achter, Huntelaar scoort in de laatste minuut, in euforische stemming trekt hij zn shirt uit, en de scheids is coulant
Huntelaar begint heftig te protesteren en krijgt rood , drie duels geschorstquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
0-3 achter, Huntelaar scoort in de laatste minuut, in euforische stemming trekt hij zn shirt uit, en de scheids is coulant
quote:Stekelenburg: "Ik blijf dit seizoen bij Ajax"
Maarten Stekelenburg maakt naar eigen zeggen het seizoen af bij Ajax. De doelman zou volgens de media in de belangstelling staan van Tottenham Hotspur, maar zelf weet hij niets van de Engelse interesse.
Geen enkele club heeft zich in Amsterdam hebben gemeld. "Ik blijf gewoon bij Ajax keepen", zegt Stekelenburg dan ook stellig. "Ik heb de geruchten gelezen, maar persoonlijk ben ik niet benaderd."
Ajax heeft een achterstand van drie punten op koploper PSV. Stekelenburg gelooft gezien de huidige spelersgroep dan ook nog in een Amsterdamse titel. "Dit materiaal moet voldoende zijn, want we moeten het ermee doen. Ik denk dat de achterstand op PSV overbrugbaar is", aldus de goalie in Sportweek.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
BonJovi - Daniel de Ridder
Daggle - Huntelaar ?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:43 schreef Manu82 het volgende:
Elke club krijgt de spelers die ze verdiend. Voor Ajax zijn dat dus verraders.
Achja, niks nieuws meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Mitea ook weer geblesseerd lees ik net.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Mitea ook weer geblesseerd lees ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |