Dan heb je een middenveld met Engelaar & Davids als verdedigend blok en Defour en Perez aanvallendquote:Op maandag 21 januari 2008 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
Wat als je Engelaar haalt én Defour al een voorcontract blijkt te hebben?
Als dat zo is dan hoop ik toch dat in ieder geval van Geel daarvan op de hoogte isquote:Op maandag 21 januari 2008 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
Wat als je Engelaar haalt én Defour al een voorcontract blijkt te hebben?
Naja, mensen hopen nog steeds dat Defour komt naar Ajaxquote:Op maandag 21 januari 2008 19:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hoop ik toch dat in ieder geval van Geel daarvan op de hoogte is
Mwa het lijkt er anders hard op deze zomer. Zowel Defour die al met zijn hoofd bij Ajax zit als Ajax die hem elke 2 maanden polst.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Naja, mensen hopen nog steeds dat Defour komt naar Ajax
veel plezier in de verdediging, Wigesquote:
Als er ook maar 1 Engelse,Spaanse,Duitse,Italiaanse club hem wilt hebben, is ajax al nergens meer.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Mwa het lijkt er anders hard op deze zomer. Zowel Defour die al met zijn hoofd bij Ajax zit als Ajax die hem elke 2 maanden polst.
Dat weet ik niet, maar hij kan makkelijk 2 jaar bij een top 3 club in nederland nog verder. al kan die ook zo door naar Anderlecht, maar dat gebeurd toch nooit dat standard een belangrijke speler naar anderlecht laten gaan, sinds tchite hebben ze daar wel van geleerdquote:Op maandag 21 januari 2008 19:56 schreef Wooldoor het volgende:
Dan wordt het inderdaad moeilijk, maar Defour lijkt me geen domme jonge en is pas 19 jaar. Zelfs als hij maar 2-3 jaar bij Ajax zou spelen kan hij nog op jonge leeftijd naar het buitenland. Hij zal vast wel advies hebben gekregen van Vermaelen en Vertonghen. En ziet ook dat andere talenten zoals van Buyten en van der Borre in de grote competities nog maar weinig speeltijd krijgen.
Wordt echt niks daar denk ik. Jammer voor hemquote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef BigFire het volgende:
[..]
veel plezier in de verdediging, Wiges
Gek hè? Echt dolletjes. Zeker gezien het feit dat hij afgelopen week nog zelf op de Belgische TV zei dat hij graag naar Ajax zou gaan aankomkende zomerquote:Op maandag 21 januari 2008 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Naja, mensen hopen nog steeds dat Defour komt naar Ajax
Verdedigend blok met Engelaar?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:22 schreef ericajax het volgende:
[..]
Dan heb je een middenveld met Engelaar & Davids als verdedigend blok en Defour en Perez aanvallend
Bij FC Groningen als rechtsback.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef toma het volgende:
Op welke posities kan Engelaar eigenlijk spelen? Als aanvallend middenvelder, als schaduw spits, contolerend middenvelder?
Ja, hij speelt bij Twente ook als verdedigende middenvelder hoor dit seizoenquote:
Bron? Als je op die verspreking doelt, daar zegt ie niet letterlijk dat ie naar Ajax wilquote:Op maandag 21 januari 2008 20:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Gek hè? Echt dolletjes. Zeker gezien het feit dat hij afgelopen week nog zelf op de Belgische TV zei dat hij graag naar Ajax zou gaan aankomkende zomer
Afgelopen week in een praatprogramma op Één, de Vlaamse TV zender. Heb het programma zelf gekeken. Zijn letterlijke woorden waren: "ik zou graag naar Nederland gaan. Naar Ajax, ja. Maar voor nu concentreer ik me op Standard".quote:Op maandag 21 januari 2008 21:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bron? Als je op die verspreking doelt, daar zegt ie niet letterlijk dat ie naar Ajax wil
En dan koop je dus 2 middenvelders terwijl we nu met Perez - Davids - Gabri spelen.
nou geweldig... vind klavan betere optie nogquote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef Nashje het volgende:
Interesse in Erik Pieters? Eindelijk eens wat goeds.
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef Nashje het volgende:
Interesse in Erik Pieters? Eindelijk eens wat goeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |