abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56204650
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Persoonlijke keuze van de trainer die hem thuis heeft gelaten.
Onzin. Hij was er gister gewoon bij maar meneer wil niet spelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 21 januari 2008 @ 18:36:31 #77
52871 Blight
Supersized.
pi_56204683
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Persoonlijke keuze van de trainer die hem thuis heeft gelaten.
Omdat Silva in de eerste plaats begon met het weigeren te trainen (werken).

Silva heeft het er zelf naar gemaakt. Niets meer, niets minder. Als een Ajacied dit zou flikken zou je er ook goed ziek van zijn.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 21 januari 2008 @ 18:38:07 #78
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56204735
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:34 schreef Blight het volgende:

[..]

Beste meneer Koeman,

Heeft u wel eens gehoord van fatsoen en respect? Als een club je naar Nederland haalt en elke maand een riant salaris naar je overmaakt, is het dan niet een beetje onfatsoenlijk om de club keihard te laten vallen wanneer er een grotere zak met geld voorbij komt? Moeten we het altijd maar meer willen verkiezen boven fatsoen en degelijkheid? Wat zou u er van vinden als Huntelaar opeens stopt met voetballen voor Ajax, omdat hij dolgraag naar Manchester United wil? Dat zou best wrang zijn, niet? Als mijn collega me zoiets zou flikken, zou ik daar goed pissig over zijn.

Groetjes,

Anoniempje.
Over appels met peren vergelijking gesproken te hebben, hier het levende bewijs ervan
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 21 januari 2008 @ 18:40:11 #79
52871 Blight
Supersized.
pi_56204779
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Over appels met peren vergelijking gesproken te hebben, hier het levende bewijs ervan
Wat zou precies het verschil zijn als, hypothetisch dus, als Huntelaar zoiets zou doen? Het zou beide gaan om situaties waarin de speler zou kunnen vertrekken naar een club waar zowel het financiele als het sportieve aspect beter is. Niks geen peren: dit is grote appels met iet wat kleinere appels vergelijken.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 21 januari 2008 @ 18:41:33 #80
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56204806
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Onzin. Hij was er gister gewoon bij maar meneer wil niet spelen.
Onprofessioneel ja maar doet niks af van die trieste beelden hierboven.
  maandag 21 januari 2008 @ 18:44:17 #81
52871 Blight
Supersized.
pi_56204880
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Als je besluit iets of iemand de rug toe te keren moet je wel bereid zijn de consequenties te dragen.
pi_56204918
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Zijn eigen schuld. hij loopt al dagen lang de huilie uit te hangen en spelers + trainers zijn hem inmiddels meer dan zat. Het is net een klein kind. Laat hem een voorbeeld aan Engelaar nemen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56204938
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef Blight het volgende:

[..]

Wat zou precies het verschil zijn als, hypothetisch dus, als Huntelaar zoiets zou doen? Het zou beide gaan om situaties waarin de speler zou kunnen vertrekken naar een club waar zowel het financiele als het sportieve aspect beter is. Niks geen peren: dit is grote appels met iet wat kleinere appels vergelijken.
Het is zoals Hugo Borst gister zei. Ajax zou tegen Silva moeten zeggen dat hij godverdomme eens moet gaan trainen totdat de clubs er uit zijn. Dat zou netjes zijn.
  maandag 21 januari 2008 @ 18:46:53 #84
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56204948
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef Blight het volgende:

[..]

Ken je de feiten van Silva achter de schermen dan?

.....

Dacht ik al

Geen recht van spreken dus, aan dit hele zaakje zit een vieze lucht van leugens en bedrog.

Van beide kanten!
pi_56204950
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zijn eigen schuld. hij loopt al dagen lang de huilie uit te hangen en spelers + trainers zijn hem inmiddels meer dan zat. Het is net een klein kind. Laat hem een voorbeeld aan Engelaar nemen.
Mee eens. Wat een onzin zeg.
pi_56205012
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Geen recht van spreken dus, aan dit hele zaakje zit een vieze lucht van leugens en bedrog.

Van beide kanten!
Ow, jij kent de feiten wel?
  maandag 21 januari 2008 @ 18:50:23 #87
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56205050
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ow, jij kent de feiten wel?
Nee daarom kraak ik ook niemand af waar jullie blijkelijk al tot een vonnis zijn gekomen.
pi_56205096
Hoe de feiten ook liggen, het is schandalig hoe sommige voetballers zich opstellen. Broodvoetballers, prima, maar sommigen hebben ook echt geen enkele loyaliteit tegen wie dan ook. Laat Silva maar lekker op de tribune zitten
pi_56205166
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee daarom kraak ik ook niemand af waar jullie blijkelijk al tot een vonnis zijn gekomen.
Ik kijk en luister gewoon naar spelers en naar Ron Jans. Die zijn zat van de meer dan kinderachtige houding van Silva.
Hij verdient meer dan 300.000 pleuro dus hij mag best eens gaan werken voor zijn centen. De fucking wereld vergaat niet als je 4 miezerige extra maandjes moet wachten op een transfer.

Jij bent degene die een oordeel geeft, volgens jou zit er aan dit hele zaakje een vieze lucht van leugens en bedrog terwijl je daar totaal geen bewijs voor hebt.
pi_56205231
Ik kon me gisteren niet inhouden toen ik Meerdink rechtsback zag spelen
  maandag 21 januari 2008 @ 18:59:07 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56205250
Bruno Silva heeft een onwerkbare situatie gecreëerd en moet weg, anders wordt het voor FCG kapitaalvernietiging.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56205287
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kon me gisteren niet inhouden toen ik Meerdink rechtsback zag spelen
Ik moest ook wel lachen om Colin, Ogararu en Urby..
  maandag 21 januari 2008 @ 19:00:49 #93
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56205294
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik kijk en luister gewoon naar spelers en naar Ron Jans. Die zijn zat van de meer dan kinderachtige houding van Silva.
Hij verdient meer dan 300.000 pleuro dus hij mag best eens gaan werken voor zijn centen. De fucking wereld vergaat niet als je 4 miezerige extra maandjes moet wachten op een transfer.

Jij bent degene die een oordeel geeft, volgens jou zit er aan dit hele zaakje een vieze lucht van leugens en bedrog terwijl je daar totaal geen bewijs voor hebt.
Ik oordeel niet, ik vermoed alleen, beter lezen dus.

-edit-

Anyway laten we stoppen met modder gooien naar elkaar toe geen zin in
pi_56205330
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik oordeel niet, ik vermoed alleen, beter lezen dus.

Anyway laten we stoppen met modder gooien geen zin in
Dan moet je dat er de volgende keer bijzetten. Want je zet het neer als feit.
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:

Anyway laten we stoppen met modder gooien naar elkaar toe geen zin in
pi_56205381
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:59 schreef M0NTANA het volgende:
Bruno Silva heeft een onwerkbare situatie gecreëerd en moet weg, anders wordt het voor FCG kapitaalvernietiging.
Toch totaal achterlijk dat je op zo'n manier gewoon een transfer kunt afdwingen. Man ik wil wel graag een extra verdediger maar dan niet op zo'n achterlijke manier.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56205389
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik moest ook wel lachen om Colin, Ogararu en Urby..
Of je vat het te serieus op ja.
  maandag 21 januari 2008 @ 19:07:35 #97
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56205436
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:05 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Toch totaal achterlijk dat je op zo'n manier gewoon een transfer kunt afdwingen. Man ik wil wel graag een extra verdediger maar dan niet op zo'n achterlijke manier.
Heb liever Gianni Zuiverloon, sowieso.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56205518
Engelaar 8 miljoen, het is teveel maar we hebben toch ook geld teveel. Dan liever een te brede selectie dan een volle bankrekening zonder extra spelers.

Hopen dat Vermaelen vanavond heel blijft.
pi_56205572
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb liever Gianni Zuiverloon, sowieso.
Maakt me niet zo veel uit wie, als het maar eens zonder werkweigering en arbitrages gaat. Maar idd liever Zuiverloon dan Silva
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56205615
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Of je vat het te serieus op ja.
Kon het niet laten. sowwy..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')