Onzin. Hij was er gister gewoon bij maar meneer wil niet spelen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Persoonlijke keuze van de trainer die hem thuis heeft gelaten.
Omdat Silva in de eerste plaats begon met het weigeren te trainen (werken).quote:Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Persoonlijke keuze van de trainer die hem thuis heeft gelaten.
Over appels met peren vergelijking gesproken te hebben, hier het levende bewijs ervanquote:Op maandag 21 januari 2008 18:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Beste meneer Koeman,
Heeft u wel eens gehoord van fatsoen en respect? Als een club je naar Nederland haalt en elke maand een riant salaris naar je overmaakt, is het dan niet een beetje onfatsoenlijk om de club keihard te laten vallen wanneer er een grotere zak met geld voorbij komt? Moeten we het altijd maar meer willen verkiezen boven fatsoen en degelijkheid? Wat zou u er van vinden als Huntelaar opeens stopt met voetballen voor Ajax, omdat hij dolgraag naar Manchester United wil? Dat zou best wrang zijn, niet? Als mijn collega me zoiets zou flikken, zou ik daar goed pissig over zijn.
Groetjes,
Anoniempje.
Wat zou precies het verschil zijn als, hypothetisch dus, als Huntelaar zoiets zou doen? Het zou beide gaan om situaties waarin de speler zou kunnen vertrekken naar een club waar zowel het financiele als het sportieve aspect beter is. Niks geen peren: dit is grote appels met iet wat kleinere appels vergelijken.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Over appels met peren vergelijking gesproken te hebben, hier het levende bewijs ervan
Onprofessioneel ja maar doet niks af van die trieste beelden hierboven.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Onzin. Hij was er gister gewoon bij maar meneer wil niet spelen.
Als je besluit iets of iemand de rug toe te keren moet je wel bereid zijn de consequenties te dragen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onprofessioneel ja maar doet niks af van die trieste beelden hierboven.
Zijn eigen schuld. hij loopt al dagen lang de huilie uit te hangen en spelers + trainers zijn hem inmiddels meer dan zat. Het is net een klein kind. Laat hem een voorbeeld aan Engelaar nemen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onprofessioneel ja maar doet niks af van die trieste beelden hierboven.
Het is zoals Hugo Borst gister zei. Ajax zou tegen Silva moeten zeggen dat hij godverdomme eens moet gaan trainen totdat de clubs er uit zijn. Dat zou netjes zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat zou precies het verschil zijn als, hypothetisch dus, als Huntelaar zoiets zou doen? Het zou beide gaan om situaties waarin de speler zou kunnen vertrekken naar een club waar zowel het financiele als het sportieve aspect beter is. Niks geen peren: dit is grote appels met iet wat kleinere appels vergelijken.
Ken je de feiten van Silva achter de schermen dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat zou precies het verschil zijn als, hypothetisch dus, als Huntelaar zoiets zou doen? Het zou beide gaan om situaties waarin de speler zou kunnen vertrekken naar een club waar zowel het financiele als het sportieve aspect beter is. Niks geen peren: dit is grote appels met iet wat kleinere appels vergelijken.
Mee eens. Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zijn eigen schuld. hij loopt al dagen lang de huilie uit te hangen en spelers + trainers zijn hem inmiddels meer dan zat. Het is net een klein kind. Laat hem een voorbeeld aan Engelaar nemen.
Ow, jij kent de feiten wel?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geen recht van spreken dus, aan dit hele zaakje zit een vieze lucht van leugens en bedrog.
Van beide kanten!
Nee daarom kraak ik ook niemand afquote:
Ik kijk en luister gewoon naar spelers en naar Ron Jans. Die zijn zat van de meer dan kinderachtige houding van Silva.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee daarom kraak ik ook niemand afwaar jullie blijkelijk al tot een vonnis zijn gekomen.
Ik moest ook wel lachen om Colin, Ogararu en Urby..quote:Op maandag 21 januari 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kon me gisteren niet inhouden toen ik Meerdink rechtsback zag spelen![]()
Ik oordeel niet, ik vermoed alleen, beter lezen dus.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik kijk en luister gewoon naar spelers en naar Ron Jans. Die zijn zat van de meer dan kinderachtige houding van Silva.
Hij verdient meer dan 300.000 pleuro dus hij mag best eens gaan werken voor zijn centen. De fucking wereld vergaat niet als je 4 miezerige extra maandjes moet wachten op een transfer.
Jij bent degene die een oordeel geeft, volgens jou zit er aan dit hele zaakje een vieze lucht van leugens en bedrog terwijl je daar totaal geen bewijs voor hebt.
Dan moet je dat er de volgende keer bijzetten. Want je zet het neer als feit.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik vermoed alleen, beter lezen dus.
Anyway laten we stoppen met modder gooien geen zin in![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Anyway laten we stoppen met modder gooien naar elkaar toe geen zin in![]()
Toch totaal achterlijk dat je op zo'n manier gewoon een transfer kunt afdwingen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:59 schreef M0NTANA het volgende:
Bruno Silva heeft een onwerkbare situatie gecreëerd en moet weg, anders wordt het voor FCG kapitaalvernietiging.
Of je vat het te serieus op ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen om Colin, Ogararu en Urby..
Heb liever Gianni Zuiverloon, sowieso.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Toch totaal achterlijk dat je op zo'n manier gewoon een transfer kunt afdwingen.Man ik wil wel graag een extra verdediger maar dan niet op zo'n achterlijke manier.
Maakt me niet zo veel uit wie, als het maar eens zonder werkweigering en arbitrages gaat. Maar idd liever Zuiverloon dan Silvaquote:Op maandag 21 januari 2008 19:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb liever Gianni Zuiverloon, sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |