abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56200323
Precies 2 weken geleden begon het opeens........Ik lekker douchen en mijn jonge heer poetsen.
Ik trek de voorhuid naar achter en wat zie ik daar dan, de binnenkant van de voorhuid helemaal rood.

Ik dat eens 2 dagen aangezien en het werd iets minder rood maar bleef jeuken en licht rood ( onderaan donkerder) en de huid lijkt ook heel erg te blinken en vol met rode streepjes/bloedvaatjes.

Ik voor mezelf bedacht het zal een schimmel zijn. Dus ik gaan smeren met Miconazol creme. Dat een week gedaan maar helaas weinig verandering. Dus naar de huisarts. Ze heeft het bekeken en dacht inderdaad ook aan zoals ze vertelde "een schimmeltje". Advies doorsmeren met Miconazol voor nog eens max 2 weken en dan moet het weg zijn. Zo niet terug komen voor pillen!

Mijn vraag. Wie heeft dit ook eerder gehad en hoe lang hebben jullie dan gesmeerd voor je eens verbetering zag.???

Wordt er nu al een beetje hopeloos van.

Groeten

Dennis
pi_56200626
Geen ervaring mee maarre, kijk hier ff -> www.dokterdokter.nl
'Ja' op alles...
  maandag 21 januari 2008 @ 15:31:01 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56200751
Denk inderdaad een schimmeltje, wat een schimmel zou niet passen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_56201259
Gewoon dagelijks wassen met alleen water, dat doet wonderen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_56203888
klinkt als: Pijn aan de penis

Succes...
  maandag 21 januari 2008 @ 18:02:45 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_56203936
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:09 schreef sinned1974 het volgende:

Ik voor mezelf bedacht het zal een schimmel zijn. Dus ik gaan smeren met Miconazol creme.
. Je stelt zelf een diagnose en gaat maar meteen smeren?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_56205924
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:02 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Idd, ik zou er zuinig op zijn, straks gaat het nog verkeerd
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_56206043
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:02 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja dat heb ik inderdaad gedaan ja. Had nou niet echt zin om meteen naar (mijn vrouwlijke doktor van 32) te rennen.

Maar is er echt niemand die kan vertellen hoe lang het bij hun duurde voordat het rode weg trok? (jeuk is door de zalf al meteen over)
  maandag 21 januari 2008 @ 19:42:20 #9
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56206274
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:32 schreef sinned1974 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik inderdaad gedaan ja. Had nou niet echt zin om meteen naar (mijn vrouwlijke doktor van 32) te rennen.

Maar is er echt niemand die kan vertellen hoe lang het bij hun duurde voordat het rode weg trok? (jeuk is door de zalf al meteen over)
Je hebt echt niet iets wat je dokter nog nooit heeft gezien. Ik had wel eens beetje irritatie en dat kwam toen ik mijn vriendin had geneukt terwijl ze ongesteld was. Maar dit trok al best snel weg.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_56208973
699 views en niemand die kan zeggen hoe lang hij heeft gesmeerd voordat alles er weer normaal uitzag?

[ Bericht 2% gewijzigd door sinned1974 op 21-01-2008 21:55:58 ]
pi_56274477
Hier ben ik weer.

Iedereen die SERIEUS geantwoord heeft.......BEDANKT.

Nog even enkele toevoegingen.
Ik begin zelf steeds meer te twijfelen aan een schimmel. Ik heb geen schilfers,puntjes,afschijding of wat dan ook.

Ik heb ook geen jeuk (meer) en vraag me af of de klachten die ik nog heb licht rode/roze voorhuid, een soort stria (streepjes) op de voorhuid, blinkende voorhuid. Niet gewoon heb door die zalf? Ik heb ook last van een beetje branderig gevoel (vooral na het plassen) en denk dat dit ook door die zalf komt.

Kortom er veranderd eigenlijk niks aan de kleur van de binnenkant van de voorhuid. Als hem naar achter haal doet het geen pijn of wat dan ook je ziet alleen goed de bloedvaatjes (kleine rode streepjes) in de voorhuid.
Ik ga me ook steeds meer afvragen of ik mijn penis al ooit eens zo goed bekeken als de laatste weken.

Badankt voor alle info.

O,ja ik heb op het moment over heel mijn lichaam behoorlijk last van een droge huid, heeft dat mischien invloed/gevolg op wat ik nu denk te zien op mijn voorhuid.

Nogmaals bedankt,
pi_56318522
Watik in dat ander topic al zei.... kijk uit met shampoo. Ik heb er ook last van gehad, en het bleek aan de antiroosshampoo te liggen (in bad, eerst haren wassen, daarna je eikel, dan komt die shampoo d'r bij, stomstom)

Sinds ik er op let heb ik geen last meer gehad.
pi_98176084
Ik heb sinds kort ook last van jeuk onder de voorhuid. Als ik de voorhuid op en neer beweeg gaat de jeuk weg.
pi_98185027
Heb je daarvoor seks gehad? Ik had daar ook eens last van toen ik een meisje zonder condoom had geknald. Naar 1 week was het compleet verdwenen though.
pi_98191299
die rode voorhuid kan idd ook ontstaan door te veel masturberen, maar dan is hij meer geirriteerd, waarom geen bezoekje aan de dokter? die hebben echt wel meeer piemels gezien.
pi_98192302
Waarom zouden er toch huisartsen bestaan?
pi_98195051
Recentelijk een condoom gebruikt? Misschien ben je allergisch voor latex..
Over 100 jaar zijn we allemaal dood
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:58:04 #18
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98195472
Zo niet? Dan ben je allergisch voor seks.
pi_98212292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:58 schreef tja77 het volgende:
Zo niet? Dan ben je allergisch voor seks.
Naja, ik heb toen eens seks (zonder condoom) gehad met een dame die der doos niet goed had gewassen. Had ik de volgende ochtend precies hetzelfde als TS.
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:16:42 #20
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_98256078
Uierzalf werkt altijd perfect na een stevige nacht sexen waarvan je lul rauw wordt. Paar daagjes elke ochtend insmeren en 's avond voor het naar bed gaan. Kun je zo halen bij kruitvat voor 2 euro. Bovendien wordt je lol daar heel soepel en zacht van.
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_98259088
soepel en zacht moet ie juist niet zijn, stevig en hard heb ik liever :{
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_98259119
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2008 19:42 schreef LasTeR het volgende:
Ik had wel eens beetje irritatie en dat kwam toen ik mijn vriendin had geneukt terwijl ze ongesteld was.
Dude, thanks for sharing.
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:14:40 #23
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_98540516
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb sinds kort ook last van jeuk onder de voorhuid. Als ik de voorhuid op en neer beweeg gaat de jeuk weg.
Ghehehe!
Panta rei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')