?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:27 schreef FataLNerds het volgende:
Misschien is de pH waarde niet goed
de pH waarde van je huid op de penis dus.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:25 schreef Ordinair het volgende:
De laatste week heb ik nogal een pijnlijk en irriterend gevoel aan het vel om mijn eikel. Alsof het te strak zit. Ook heb ik veel meer last van smegma dan normaal terwijl ik me elke dag douch. En ik heb overal rode plekjes zitten op mijn eikel. Als die stijf is zie ik pas wat het is; allemaal kleine plekjes waar het vel opengebarsten is.
Zou dit kunnen zijn omdat mijn penis heel erg droog is? Ook tijdens de sex komt er bijna geen vocht uit mijn eikel.
Soa sluit ik uit omdat ik al 7 maanden 1 vriendin heb (dit is de eerste keer dat ik er last van heb) en ik ga niet vreemd.
Aangezien ik maagd was en zij het zeker weet..quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:32 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
, dus jullie hebben je voordat jullie seks hadden allebei laten testen en je kan met 100% zekerheid zeggen dat ZIJ ook niet vreemdgaat? Mensen die denken dat ze geen SOA kunnen hebben alleen maar omdat ze een vaste relatie hebben
Leg jij je eikel op de bril?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:32 schreef Ordinair het volgende:
Hoe kom ik aan een infectie? Vieze WC bril?
Wat weet zij zeker? En zoiets kan je nooit voor 100% zeker weten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:33 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Aangezien ik maagd was en zij het zeker weet..
En ja ik weet 100% zeker dat zij niet vreemd gaat.
Als je nu eens gezocht had op Google had je dit gevonden op Huidinfo.nlquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:32 schreef Ordinair het volgende:
Hoe kom ik aan een infectie? Vieze WC bril?
En ook op Durex.comquote:Is het besmettelijk?
Candida komt van nature in de vagina voor. Hoewel de gist in principe van de ene op de andere persoon kan worden overgebracht is het woord 'besmetting' dus niet echt op zijn plaats. Candida wordt dus in principe niet beschouwd als besmettelijke ziekte en al helemaal niet als seksueel overdraagbare aandoening. De partner van de patient hoeft ook niet standaard te worden 'meebehandeld'. Soms kunnen mannen een candida-infectie aan de penis ontwikkelen na seksueel contact met een vrouw met vaginale candida. Deze infectie aan de penis is met anti-schimmelcrème eenvoudig te verhelpen.
quote:Klachten
Vaak geeft een candida-infectie geen klachten. Mannen hebben meestal geen klachten. Vrouwen, kunnen bij overgroei van candida meer afscheiding dan normaal hebben. Deze afscheiding kan eruit zien als een dikke, korrelige kwark. Rond de schede kan het rood worden en er ontstaat vaak heftige jeuk. Bij de man kan de eikel van de penis er rood en schilferig uitzien. Het kan erg jeuken.
Als ik aan het schijten als mijn tokus topzwaar is raak ik toch wel de wc bril.quote:
Klopt helemaal, heb ik ook gehad (als man) komt dat mn vrouwtje een soort van gist infectie op haar rug heeft, heeft ze eens in de zoveel tijd en met antibiotica gaat het weer weg, rond de tijd dat het bij haar het ergst is heb ik er ook wel eens last van (via haar vagina dan he niet via haar rug...)quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:38 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Als je nu eens gezocht had op Google had je dit gevonden op Huidinfo.nl
[..]
En ook op Durex.com
[..]
Dat kan het ook zijn.. Want daar let ik nooit echt op..quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:03 schreef Faxie het volgende:
Wees voorzichtig met shampoo dat het niet bij je eikel komt. Ik had er ook een klein beetje last van, en het lag hoogstwaarschijnljik daar aan, want zodra ik er op ging letten op aanraden van de dokter dat m'n eikel niet in contact kwam met shampoo's ed, heb ik er geen last meer van gehad.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:41 schreef Twinky het volgende:
klinkt inderdaad als een candida. Misschien moet je vriendin ook even naar de dokter
Wat voor jou kan helpen:
goed wassen met een antibacteriele zeep zoals Unicura. Ook kun je (klinkt raar) even je leuter in een glas warm water met biotex hangen, een minuutje.
Je vriendin daarentegen (ervan uitgaande dat zij ook een gist heeft, wat erg waarschijniljk is) heeft een kuurtje nodig, dat kan ze bij de huisarts krijgen. Die kan bij haar ook testen of ze daadwerkelijk een gist heeft.
Ik zat ook eerst volop te zoeken op internet en op Fok, en ik las ook overal Candida blabla. Laat je maar niet onnodig bangmaken en let eerst op die shampoo.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:38 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn.. Want daar let ik nooit echt op..
Candida is het meest waarschijnlijke, niks om bang voor te zijn, maar het moet wel behandeld worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zat ook eerst volop te zoeken op internet en op Fok, en ik las ook overal Candida blabla. Laat je maar niet onnodig bangmaken en let eerst op die shampoo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |