abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56096133
De laatste week heb ik nogal een pijnlijk en irriterend gevoel aan het vel om mijn eikel. Alsof het te strak zit. Ook heb ik veel meer last van smegma dan normaal terwijl ik me elke dag douch. En ik heb overal rode plekjes zitten op mijn eikel. Als die stijf is zie ik pas wat het is; allemaal kleine plekjes waar het vel opengebarsten is.

Zou dit kunnen zijn omdat mijn penis heel erg droog is? Ook tijdens de sex komt er bijna geen vocht uit mijn eikel.

Soa sluit ik uit omdat ik al 7 maanden 1 vriendin heb (dit is de eerste keer dat ik er last van heb) en ik ga niet vreemd.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56096182
Misschien is de pH waarde niet goed
pwnd jo
pi_56096244
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:27 schreef FataLNerds het volgende:
Misschien is de pH waarde niet goed
?
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:30:10 #4
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_56096255
Toch eens langs de dokter gaan, want je hebt waarschijnlijk een infectie (Candida).
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:29 schreef Ordinair het volgende:

[..]

?
de pH waarde van je huid op de penis dus.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:32:38 #5
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56096324
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:25 schreef Ordinair het volgende:
De laatste week heb ik nogal een pijnlijk en irriterend gevoel aan het vel om mijn eikel. Alsof het te strak zit. Ook heb ik veel meer last van smegma dan normaal terwijl ik me elke dag douch. En ik heb overal rode plekjes zitten op mijn eikel. Als die stijf is zie ik pas wat het is; allemaal kleine plekjes waar het vel opengebarsten is.

Zou dit kunnen zijn omdat mijn penis heel erg droog is? Ook tijdens de sex komt er bijna geen vocht uit mijn eikel.

Soa sluit ik uit omdat ik al 7 maanden 1 vriendin heb (dit is de eerste keer dat ik er last van heb) en ik ga niet vreemd.
, dus jullie hebben je voordat jullie seks hadden allebei laten testen en je kan met 100% zekerheid zeggen dat ZIJ ook niet vreemdgaat? Mensen die denken dat ze geen SOA kunnen hebben alleen maar omdat ze een vaste relatie hebben
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56096328
Hoe kom ik aan een infectie? Vieze WC bril?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56096355
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:32 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

, dus jullie hebben je voordat jullie seks hadden allebei laten testen en je kan met 100% zekerheid zeggen dat ZIJ ook niet vreemdgaat? Mensen die denken dat ze geen SOA kunnen hebben alleen maar omdat ze een vaste relatie hebben
Aangezien ik maagd was en zij het zeker weet..

En ja ik weet 100% zeker dat zij niet vreemd gaat.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56096370
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:32 schreef Ordinair het volgende:
Leg jij je eikel op de bril?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_56096384
Tja, zonder foto kunnen we er toch weinig van zeggen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:35:18 #10
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56096393
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:33 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Aangezien ik maagd was en zij het zeker weet..

En ja ik weet 100% zeker dat zij niet vreemd gaat.
Wat weet zij zeker? En zoiets kan je nooit voor 100% zeker weten.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:38:26 #11
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_56096474
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:32 schreef Ordinair het volgende:
Als je nu eens gezocht had op Google had je dit gevonden op Huidinfo.nl
quote:
Is het besmettelijk?
Candida komt van nature in de vagina voor. Hoewel de gist in principe van de ene op de andere persoon kan worden overgebracht is het woord 'besmetting' dus niet echt op zijn plaats. Candida wordt dus in principe niet beschouwd als besmettelijke ziekte en al helemaal niet als seksueel overdraagbare aandoening. De partner van de patient hoeft ook niet standaard te worden 'meebehandeld'. Soms kunnen mannen een candida-infectie aan de penis ontwikkelen na seksueel contact met een vrouw met vaginale candida. Deze infectie aan de penis is met anti-schimmelcrème eenvoudig te verhelpen.
En ook op Durex.com
quote:
Klachten
Vaak geeft een candida-infectie geen klachten. Mannen hebben meestal geen klachten. Vrouwen, kunnen bij overgroei van candida meer afscheiding dan normaal hebben. Deze afscheiding kan eruit zien als een dikke, korrelige kwark. Rond de schede kan het rood worden en er ontstaat vaak heftige jeuk. Bij de man kan de eikel van de penis er rood en schilferig uitzien. Het kan erg jeuken.
pi_56096673
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:34 schreef Lucille het volgende:

[..]

Als ik aan het schijten als mijn tokus topzwaar is raak ik toch wel de wc bril.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56097736
He kerel, weet niet wat je hier wilt achterhalen, maar ga toch gewoon naar de dokter. Dit klinkt toch echt niet gezond!
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_56098878
Wees voorzichtig met shampoo dat het niet bij je eikel komt. Ik had er ook een klein beetje last van, en het lag hoogstwaarschijnljik daar aan, want zodra ik er op ging letten op aanraden van de dokter dat m'n eikel niet in contact kwam met shampoo's ed, heb ik er geen last meer van gehad.
pi_56099249
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:38 schreef Spike1506 het volgende:

[..]

Als je nu eens gezocht had op Google had je dit gevonden op Huidinfo.nl
[..]

En ook op Durex.com
[..]
Klopt helemaal, heb ik ook gehad (als man) komt dat mn vrouwtje een soort van gist infectie op haar rug heeft, heeft ze eens in de zoveel tijd en met antibiotica gaat het weer weg, rond de tijd dat het bij haar het ergst is heb ik er ook wel eens last van (via haar vagina dan he niet via haar rug...)
pi_56099769
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:03 schreef Faxie het volgende:
Wees voorzichtig met shampoo dat het niet bij je eikel komt. Ik had er ook een klein beetje last van, en het lag hoogstwaarschijnljik daar aan, want zodra ik er op ging letten op aanraden van de dokter dat m'n eikel niet in contact kwam met shampoo's ed, heb ik er geen last meer van gehad.
Dat kan het ook zijn.. Want daar let ik nooit echt op..
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:41:13 #17
92409 Twinky
Little star.
pi_56099879
klinkt inderdaad als een candida. Misschien moet je vriendin ook even naar de dokter
Wat voor jou kan helpen:
goed wassen met een antibacteriele zeep zoals Unicura. Ook kun je (klinkt raar) even je leuter in een glas warm water met biotex hangen, een minuutje.
Je vriendin daarentegen (ervan uitgaande dat zij ook een gist heeft, wat erg waarschijniljk is) heeft een kuurtje nodig, dat kan ze bij de huisarts krijgen. Die kan bij haar ook testen of ze daadwerkelijk een gist heeft.
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:42:05 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_56099900
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:41 schreef Twinky het volgende:
klinkt inderdaad als een candida. Misschien moet je vriendin ook even naar de dokter
Wat voor jou kan helpen:
goed wassen met een antibacteriele zeep zoals Unicura. Ook kun je (klinkt raar) even je leuter in een glas warm water met biotex hangen, een minuutje.
Je vriendin daarentegen (ervan uitgaande dat zij ook een gist heeft, wat erg waarschijniljk is) heeft een kuurtje nodig, dat kan ze bij de huisarts krijgen. Die kan bij haar ook testen of ze daadwerkelijk een gist heeft.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:58:05 #19
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_56100248
Niet schoonboenen met shampoo/badschuim/douchegel of whatever zou misschien al een hele hoop schelen.
Gewoon water droogt de huid van geslachtsdelen niet uit
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_56100705
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:38 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Dat kan het ook zijn.. Want daar let ik nooit echt op..
Ik zat ook eerst volop te zoeken op internet en op Fok, en ik las ook overal Candida blabla. Laat je maar niet onnodig bangmaken en let eerst op die shampoo.
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:44:06 #21
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_56103073
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zat ook eerst volop te zoeken op internet en op Fok, en ik las ook overal Candida blabla. Laat je maar niet onnodig bangmaken en let eerst op die shampoo.
Candida is het meest waarschijnlijke, niks om bang voor te zijn, maar het moet wel behandeld worden.
pi_56105048
Dank jullie wel allemaal.. Vorige week heb ik me eikel wel per ongeluk met doucheschuim behandeld dus ik wacvht het eerst ff af en dan ga ik kijken of het Candida is.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56108746
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:34 schreef Lucille het volgende:

[..]

pi_56110068
Ik zou naar de dokter gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: