quote:
Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef Tammymara het volgende:Even een schop omdat ik me iets afvraag.
Bij Mediamarkt hebben ze die laagste prijs garantie.
Als je binnen 15 dagen dat artikel ergens goedkoper vind, dan krijg je het prijsverschil terug van MM.
Geld dat ook als je vrijdag daar iets gekocht hebt voor 188 euro en het is vandaag (maandag) 166 euro bij mediamarkt zelf? Of hoe zit het dan? Terugbrengen en opnieuw kopen gaat hiermee niet.
het staat geloof ik zelfs in de wet?
Je mag binnen een bepaalde tijd het verschil terugvragen, bij de winkel waar je het product hebt gekocht.
Maar ik kan het zeker mis hebben, iemand die verstand heeft van wetten zal et wel weten.
Ik had 2 jaar terug een Phillips HDTV gekocht.. Met 2 weken prijsgarantie.
2 weken en 2 dagen later hebben ze de prijs verlaagd... Teringlijers

Zo kan ik het ook wel

Overigens in de MM idd belachelijk duur. Het is niks nieuws dat ze zulke koopjes in de folders trappen en geen prijzen op kan zoeken op het net. Dan zie je hoe belachelijk hoog de prijzen zijn.
Overigens is een laagste prijs garantie wel een standaard geworden. Elke verkoper wilt wel dat je bij hun koopt. Hij mag kiezen. Zelf de prijs gelijk maken met die van de concurrent en 2 euro winst maken, of de klant gedag zeggen en niks verkopen

Als ze dat al weigeren dan weet je ook wel hoe het met de service zit.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]