Dat niet alleen... Vind maar eens een tv-meubel voor dat dingquote:Op maandag 21 januari 2008 15:00 schreef Ruubstar het volgende:
voor 4000 euro heb je al een goede full-hd beamer. dus waarom zo'n lelijke kast kopen
Mediamarkt en Saturn vallen onder hetzelfde concern, maar goed.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:30 schreef DroogDok het volgende:
Bij de Saturn hadden ze er ook 1, dus de MM moest ook, verder natuurlijk om klanten te trekken. Van Panasonic zullen ze hem trouwens wel in bruikleen hebben.
Of zoiets sowieso wel verkocht wordt vraag ik me ook af, ook voor de zakelijke markt lijkt dit me nauwelijks interessant.
ten eerste: de tv afdeling staat in veel mm aan de achterzijde van de winkel. mm is geen tv winkel dus het heeft geen zin om hem in het begin te zetten naast andere producten.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef weasel85 het volgende:
Mag ik even reageren op de mensen die zeggen: "klanten trekken"
als dit echt bedoeld is om klanten te trekken... waarom staat deze ding dan helemaal achterin de zaak? ( je ziet het nog niet eens staan van buiten ) ....
Ja diefstal... oke... maar de passage is afgesloten met 2 deuren en heel wat camera's
En altijd maar weer dat vervloekte tafeltje dat in de weg staat van de IR ontvangerquote:Op maandag 21 januari 2008 15:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat niet alleen... Vind maar eens een tv-meubel voor dat ding
Smash my plasmaquote:Op maandag 21 januari 2008 15:08 schreef Sala-adin het volgende:
Neem een steen mee en tief het tegen dat ding aan als niemand kijkt
als je zo'n ding kunt kopen hoef je denk ik geen zorgen te maken of je je energie rekening wel of niet kunt betalenquote:Op maandag 21 januari 2008 15:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Omdat beamer.
In Zwolle hebben ze dat ding ook staan in een hoek. Mega groot en mega lomp.
En plasma's gaan toch een x-aantal jaar mee? Megaveel wattage verbruiken die krengen dus een hoge energie rekening.
Tjah....
Wat een typische kansenjongeren reactiequote:Op maandag 21 januari 2008 15:08 schreef Sala-adin het volgende:
Neem een steen mee en tief het tegen dat ding aan als niemand kijkt
Vertel dan eens? Wat is de inkoopprijs?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:12 schreef BadBert het volgende:
Is idd een vet ding, beeld is overigens nog niet eens zo heel mooi.... maar het ziet er wel indrukwekkend uit
In bergen op zoom staat hij ook.
Overigens is de prijs minder "grappig" als je weet wat de inkoopsprijs van dit tvtje is... dan lach je niet meer zo hard, en ga je toch eens nadenken: "hoe zit dat met de rest?"
Dat geloof ik wel ja, is niet bij alles, maar wel bij sommige dingen (weet ik uit ervaring)quote:Op maandag 21 januari 2008 15:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vertel dan eens? Wat is de inkoopprijs?
Maar hetzelfde geld natuurlijk voor kleding, of dacht je dat kleding die bij de uitverkoop voor 70% korting weggaat onder inkoopsprijs wordt verkocht?
en hoe weet je dat als ik vragen mag?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:18 schreef BadBert het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja, is niet bij alles, maar wel bij sommige dingen (weet ik uit ervaring)
Werk bij een slagerij in het weekend (naast me studie) en daar gebeurt het ook regelmatig. Waar de winkel dan op hoopt, is dat je naast de koopjes, ook andere dingen mee neemt waar weer wel marge op zit.
Op de tv bij MM zit ongeveer 70% marge....
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:18 schreef BadBert het volgende:
Omdat ik mensen ken die bij de MM werken (namen ga ik niet noemen) en die mij dat zelf verteld hebben en laten zien in de computer zelfs, omdat ze het zelf ook beetje belachelijk vinden....quote:Op maandag 21 januari 2008 15:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en hoe weet je dat als ik vragen mag?
Overigens bepaald MM die marge niet, maar de producenten.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:18 schreef BadBert het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja, is niet bij alles, maar wel bij sommige dingen (weet ik uit ervaring)
Werk bij een slagerij in het weekend (naast me studie) en daar gebeurt het ook regelmatig. Waar de winkel dan op hoopt, is dat je naast de koopjes, ook andere dingen mee neemt waar weer wel marge op zit.
Mediamarkt bepaalt de eigen marge niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:18 schreef BadBert het volgende:
Ipv de deur?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:37 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb d'r laatst nog 1 voor op m'n toilet gekocht
Ja, had ik ook met een camera. Had hem op internet gezien voor 339 (afhalen in Amsterdam, geen probleem) maar ik dacht, gemakzuchtig als ik ben, "Ach, als de MM in Utrecht hem voor 349 heeft en ik kan er meteen mee naar huis lopen, dan doe ik dat wel".quote:Op maandag 21 januari 2008 14:45 schreef Rnej het volgende:
(voorbeeldje... ik ging heeeeelemaal in t begin toen ik dacht dat MM goedkoop was nog om een jbl speakertje die ik op internet voor 45 eu had gezien.... bij de mediamarkt was ie 110 euro.... dat soort zieke marges zit er op veel artikelen daar...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |