Dit soort dingen zie ik niet als afdingen. MM heeft tenslotte laagste prijsgarantie, dus als je bewijs hebt, zijn ze verplicht om korting te geven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je niet moet afdingen in Nederland.
Mits voorradig, en binnen de regio o o oquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dit soort dingen zie ik niet als afdingen. MM heeft tenslotte laagste prijsgarantie, dus als je bewijs hebt, zijn ze verplicht om korting te geven.
Dat van mij was niet echt waterdicht. Ze geloofden me in eerste instantie niet eens (En terrecht)quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dit soort dingen zie ik niet als afdingen. MM heeft tenslotte laagste prijsgarantie, dus als je bewijs hebt, zijn ze verplicht om korting te geven.
Tegenwoordig heeft zowat elke elektronicazaak een laagste prijs garantie (met de nodige kleine lettertjes). De Media Markt is buiten de aanbiedingen om verre van goedkoop.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Nou maar wat in de kassa (computer) staat, die prijs die geldt, geen discussie mogelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je niet moet afdingen in Nederland.
Ja maar die moeite kun je je ook besparen door gewoon gelijk bij de goedkoopste winkels te kopen; en als je op Internet besteld brengen ze het ook nog gratis thuis; met de apparatuur die ik ondertussen heb gekocht heb ik echt honderden euro's bespaard. Maar goed dat is ondertussen een open deur in dit topicquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je zou het kunnen proberen, beetje beduusd doen, beetje verontwaardigd, en wie weet krijg je zo alsnog de korting.quote:Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef Tammymara het volgende:
Even een schop omdat ik me iets afvraag.
Bij Mediamarkt hebben ze die laagste prijs garantie.
Als je binnen 15 dagen dat artikel ergens goedkoper vind, dan krijg je het prijsverschil terug van MM.
Geld dat ook als je vrijdag daar iets gekocht hebt voor 188 euro en het is vandaag (maandag) 166 euro bij mediamarkt zelf? Of hoe zit het dan? Terugbrengen en opnieuw kopen gaat hiermee niet.
En anders kan je hem altijd nog inleveren omdat hij niet bevalt. en koop je die goedkopere terugquote:Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef Tammymara het volgende:
Even een schop omdat ik me iets afvraag.
Bij Mediamarkt hebben ze die laagste prijs garantie.
Als je binnen 15 dagen dat artikel ergens goedkoper vind, dan krijg je het prijsverschil terug van MM.
Geld dat ook als je vrijdag daar iets gekocht hebt voor 188 euro en het is vandaag (maandag) 166 euro bij mediamarkt zelf? Of hoe zit het dan? Terugbrengen en opnieuw kopen gaat hiermee niet.
Tuurlijk kan dat. Je bespaart jezelf en de Media Markt moeite. Je hebt immers 14 dagen niet-goed-geld-terug-garantie, dus als ze moeilijk gaan doen, lever je het weer in en koop je een nieuwe. Ze zullen zelf ook wel zien dat dat niet al te snugger is, dus geven ze je zonder problemen het verschil terug.quote:Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef Tammymara het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |