Hier wil ie geen fopspeen en mn pink was ok niet goed gnoeg.... Bij de andere monsters was het heel duidelijk als ze krampjes hadden... Je zag ze dan ook gelijk "verkrampen"...quote:Op zondag 27 januari 2008 09:11 schreef Troel het volgende:
Als Ruben zo doet zijn het krampjes. Zijn we een aantal keer flink ingetuindDenken dat ie wil eten, maar dan binnen een uur weer willen eten. Na verloop van tijd toch maar de fopspeen erin vanwege zijn zuigreflex en meneer sliep weer door.
Hier ondanks een idioot drukke dag gisteren een net mannetje wat zich keurig aan de "afgesproken" tijden houdt.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, ik heb nog aardig lang last van de benedenboel gehad dus toen was het wel lekker, ook als ik bijv. bleef liggen en dat stinkie Sasha aan gaf, maar nu was ik er toch wel helemaal klaar mee.
Ik ben ook gewoon heel bang dat we een keer door het bed zakken en dat we dan zo'n end naar beneden klappen. Onze lattenbodems passen net aan en die willen nog wel eens verschuiven. Nu hebben we daar wel iets op gevonden, maar toch.
ben het niet helemaal met je eens appelsapquote:Op maandag 28 januari 2008 11:53 schreef appelsap het volgende:
Davinia, als het om eten gaat dan leert een kind dat vanzelf. Als je bijvoobeeld in stukken geeft begin je wel met zachte dingen (brood, banaan, peer), want die harde dingen kunnen ze zeker zonder tanden nog niet wegkrijgen. En met die zachte dingen leert een baby vanzelf wat voor stukken hij wel of niet kan doorslikken.
Be, ik heb dat grote boek ook, en we herkenden er inderdaad zoveel in! Vond het ook fijn om inderdaad te lezen dat babietjes van toen 4 weken gewoon nog maar een uurtje wakker zijn tussen de voedingen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
DeLiedje, hoe is het nu bij jullie met het slapen en het 'alleen zijn' van Floortje?
Ik heb nav jouw opmerking gisteren ook een boek van Ria Blom besteld 'Regelmaat en inbakeren' en ik heb die andere die jij noemde vanmiddag nog erbij besteld, omdat die beknopter is.
Dat boek wat ik heb (kwam vandaag binnen) is echt heel fijn om te lezen. Ik herken heel veel dingen van die we al doen of die ik me voorgenomen had en ik herken ook idd wel dingen die me al opgevallen waren bij Sasha.
Wat ik ook wel fijn vind bijvoorbeeld is dat er een soort van richtlijn in staat van hoe lang die kleine babietjes ongeveer wakker zijn per keer. Dat vroeg ik me namelijk ook al af, is hij niet te veel wakker, of ligt hij juist heel veel te slapen bijvoorbeeld.
Het is niet echt een handleiding, maar het geeft wel een klein beetje steun in bepaalde dingen die je wel of niet doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |