Ik doe er ook niet aan mee hoor. Draait ie zelf op zn ruggetje, prima... Maar ik begin ook het liefst telkens om en om op zn zijquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:51 schreef klein_spookje het volgende:
vamp,
Hier in de kraamweek werden net de regels veranderd van meteen na de geboorte op de rug. Helaas doe ik daar niet aan mee. "Zoë slaapt gewoon op haar zij zo veel mogelijk om en om.
Hier werd de kruik gescheiden door een handdoek oid ) achter het ruggetje gelegd...Maar eigenlijk vond ik dat best behoorlijk "heet" aanvoelen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook beentjes, ik heb geen idee of ik het zo geleerd heb van haar of het gewoon deed uit de overlevering, maar ik heb geen commentaar gehoord.
Over het slapen, Sasha lag vanaf het begin op zijn ruggetje ivm het sleutelbeentje.
Hoe doen jullie dat op de zij dan? Met iets erachter? Of gewoon op zichzelf. Rollen ze dan niet door?
Toen we nog in het ziekenhuis waren de eerste dag lag hij wel op zijn (goede) zij met idd een opgerolde handdoek erachter, maar de kraam zei weer dat zij dat niet meer mogen volgens de richtlijnen.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:54 schreef p_iglet het volgende:
nou kan ik op veel manieren een luier verschonen. varierent van bij pasgeboren babies tot mensen van boven de 100kg. staand, liggend, in tilliften en noem maar op.
Maar ik kan me dus niets voorstellen bij een baby verschonen en dan alleen bij de billen optillen. Dan zitten toch je vingers onder de poep, en blijven je beentjes naar beneden hangen zodat je er nauwelijks een luier onder krijgt? of zie ik dat verkeerd.
hier heb ik het niet over haar pap uiteraard..die is niet lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:09 schreef marit1978 het volgende:
en ik zit hier mijn frustraties zelf maar weg te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |