Nijna, waarom moet je over 2 weken weer?
Eli kan nu officieel rollen!! Ik was in de keuken, aan de telefoon met mijn zus, terwij lik net zeg dat eli welgeteld 1x in zijn leven gerold had, zegt PR: "dat doe je alleenmaar als mama er niet bij is!" Welja, meneer had gerold

Nog een keer gebprobeerd in mijn trotse aanwezigheid en mijn zus aan de tel, en idd, een linkerbeentje omhoog als een mislukte hond, beentje hoger, rugje een beetje mee, en heel langzaam kwamen we tot een volledige rol

Dus ik gauw videocamera gepakt om e.e.a. te filmen, uiteraard. Wel, we hebben een heel mooi filmpje van eli's achterhoofd en rug, want hij deed acuut niets meer.

En eerste keer papje gekregen.

Eerst wist hij niet wat hij met de lepel aanmoest, dus brullen. Dus wij lepel erin, pap dumpen, speen erop, en dan sabbelde hij het er zo in, speen eruit, brullen, pap erin, speen terug, etc. na een paar happen zo de speen er al uigetrokken voordat de pap op was, en toen na een paar pogigen ginge het helemaal prima!

De lepel kwam uiteraard niet snel genoeg, maar dat is niet mere dan logisch, he?