heb je de US QAF niet gezien?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
Nee.
Wat moet je nou met een steward.
Amerikaanse Queer as Folk.quote:
FOTO"S!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:44 schreef Zakje het volgende:
Ik heb vanmiddag revolutionair geshopped, rolpatronen doorbroken en met succes! Ik heb actually kekke bitching-gloves gekocht bij de black widow ( een gothic-winkel![]()
)
!
www.google.nlquote:
www.wattes.nl?quote:
Speciaal voor jou danquote:
Je mag het van mij natuurlijk best aantrekken allemaal maar ik denk nu:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:11 schreef Zakje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel tof staan bij dit shirt.
Ik heb het dan ook allemaal bij zo'n type zaak gekochtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag het van mij natuurlijk best aantrekken allemaal maar ik denk nu:. Alles wat er nog aan scheelt is een emo-hairdo, make-up en zwarte nagellak.
Ik zag ook nog een setje van die handschoenen met visnetpanty-stof, iets voor jouquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk voor verkleedpartijtjes, dat wel.
Ik haat verkleden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zag ook nog een setje van die handschoenen met visnetpanty-stof, iets voor jou? Kunnen we samen emotje-spelen
![]()
.
Preuts hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat verkleden.
Tenzij het voor een foto is, maar dan doe ik het wel achter een gesloten deur enzo
Ik vind het toch best schattig staan bij hem..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag het van mij natuurlijk best aantrekken allemaal maar ik denk nu:. Alles wat er nog aan scheelt is een emo-hairdo, make-up en zwarte nagellak.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het toch best schattig staan bij hem..Kortom: het past best bij 'm..
En sommige emo's zijn knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |