die scalpels is nog wel te doen, maar als je dan ook nog alle twee in zo'n steriel OK uniform moet lopen is de romantiek van een dinner date toch ver te zoekenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, ieder een setje scalpels naast 't bord.
Man, ik hou het niet meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die scalpels is nog wel te doen, maar als je dan ook nog alle twee in zo'n steriel OK uniform moet lopen is de romantiek van een dinner date toch ver te zoeken
Hoi.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Hij's idd best welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ].
Mja, Belgen... je hebt er niks aan verder.
Maar het is wel een feit, en zo zit het leven vol met dat soort dingen.
En gezien z'n nickname stemt ie Vlaams Blok, hmm...
Helloooo nurse!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:54 schreef Tomasso het volgende:
Hoi.
quote:
Grote tieten en blond?quote:
probeer je het te bagataliseren zodat het onbereikbaar zijn minder pijnlijk is?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ].
Mja, Belgen... je hebt er niks aan verder.
Maar het is wel een feit, en zo zit het leven vol met dat soort dingen.
En gezien z'n nickname stemt ie Vlaams Blok, hmm...
kei hard neuken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
Nee.
Wat moet je nou met een steward.
lijkt me ook erug mooi jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Across the Universa:
http://www.apple.com/trai(...)heuniverse/high.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop echt dat deze nog snel i/d bios beland hier maar de kans lijkt me erg klein. Hij lijkt me zo mooi grafisch gezien en met Beatle liedjes natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |