Bedoel je niet latent?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
latend denk
vergeef de dyslecticus.quote:
Je komt bekend voor van een gay.nl profielquote:Op maandag 21 januari 2008 21:02 schreef NAARHEID het volgende:
Ik als pure hetero wil ook wel eens weten wat homo's van mij vinden:
http://i25.tinypic.com/29vi685.jpg
nou ik zou je wel eens ontbijt op bed willen brengen andersquote:Op maandag 21 januari 2008 21:02 schreef NAARHEID het volgende:
Ik als pure hetero wil ook wel eens weten wat homo's van mij vinden:
http://i25.tinypic.com/29vi685.jpg
De vader van mijn toenmalige beste vriend was chirug en die aten spareribs gewoon met mes en vork en aangezien ik bijna dagelijks daar at is me dat ook aangeleerd.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:07 schreef Vlarp het volgende:
Oh, ik heb pas gewoon een diner date gehad waarbij m'n date vrolijk met z'n handen spareribs zat te eten... Niet dat je die überhaupt met mes en vork kan eten. Eten moet je gewoon niet te moeilijk doen. -knip-
arme jij moest je ook al voor 06.00 uur je bedje uitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:30 schreef Coastertommm het volgende:
Ik zit al op school. En het is 1.5 uur reizen, kan je nagaan hoe vroeg ik ins Zug zat?
Spare ribs met mes en vork? Man, die dingen moeten met je handen worden gegeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De vader van mijn toenmalige beste vriend was chirug en die aten spareribs gewoon met mes en vork en aangezien ik bijna dagelijks daar at is me dat ook aangeleerd.
da's wel übervroeg ja, toen lag ik ook nog te ronkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:35 schreef Coastertommm het volgende:
0540 ja
Zo naar de fysio, hiephoi driewerf hoera.
Als er bot aan zit, dan mag je kluivenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:59 schreef Tomasso het volgende:
Spare ribs met mes en vork? Man, die dingen moeten met je handen worden gegeten.
Precies. Net als kippenpootjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als er bot aan zit, dan mag je kluiven.
0540?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:35 schreef Coastertommm het volgende:
0540 ja
Zo naar de fysio, hiephoi driewerf hoera.
dan moet je wel chirurg zijn, normale mensen die spareribs met mes en vork eten zullen meer vlees laten zitten aan het bot dan ze eraf kunnen halen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De vader van mijn toenmalige beste vriend was chirug en die aten spareribs gewoon met mes en vork en aangezien ik bijna dagelijks daar at is me dat ook aangeleerd.
you lucky basterdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:45 schreef hierissieweer het volgende:
Goedesmorgens allemaal! Het is weer een bijzonder mooie dag vinden jullie niet? Zometeen mijn schoolwerk maar eens afmaken en dan heb ik de rest van de week vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |