doe je goedquote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef samjustme het volgende:
Ik heb een nieuwe baan yeah, betaalt stukken beter, vervolgopleidingen worden betaalt, auto van de zaak, etc. Ik zal nu alleen niet meer met een oorbelletje rondlopen en zal een pak moeten dragen. En wat een luxeus kantoor uh, niet normaal.
Ze zijn alleen op Finance gericht. En bedankt Tomasso.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je goed![]()
hebben ze ook nog IT'ers nodig ?
Me too. Vooral de broeken zijn kut.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:58 schreef Coastertommm het volgende:
Pakken lopen hardstikke lekker, dus das alleen maar een voordeel.
En ja.. ik schijn wel te hebben gezegd dat ze een zachtere tong had dan de meeste jongens
Je bent te jongquote:Op maandag 21 januari 2008 21:02 schreef NAARHEID het volgende:
Ik als pure hetero wil ook wel eens weten wat homo's van mij vinden:
http://i25.tinypic.com/29vi685.jpg
Als het echt vreselijk is dan kun je toch wel een reden verzinnen om zo snel mogelijk weg te kunnen?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:03 schreef Zakje het volgende:
Ik heb een vreselijke dinner-date achter de rug, gelukkig duurde het tenenkrommende gebeuren slechts 3 uur
.
Me too. Heb mijn weerwoord dan ook duidelijk gegeven bij deze baanquote:Op maandag 21 januari 2008 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een eis om een pak te dragen bij een goeie baan zou ik serieus over moeten nadenken..
Dat zou onbeleefd zijn van mijn kant, iets wat ik niet graag benquote:Op maandag 21 januari 2008 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als het echt vreselijk is dan kun je toch wel een reden verzinnen om zo snel mogelijk weg te kunnen?
Moet je natuurlijk wel een goed genomen foto plaatsen hequote:Op maandag 21 januari 2008 21:02 schreef NAARHEID het volgende:
Ik als pure hetero wil ook wel eens weten wat homo's van mij vinden:
http://i25.tinypic.com/29vi685.jpg
Het moest officieel wel?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me too. Heb mijn weerwoord dan ook duidelijk gegeven bij deze baan
Daar krijg je als je ouder wordt wel schijt aanquote:Op maandag 21 januari 2008 21:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat zou onbeleefd zijn van mijn kant, iets wat ik niet graag ben.
Ik ben al 19, geen kind meerquote:Op maandag 21 januari 2008 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar krijg je als je ouder wordt wel schijt aan
Ik citeer even m'n moeder: "Ach kind, je hebt je leven nog voor je"quote:
Spreek voor jezelf,quote:Op maandag 21 januari 2008 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Daar krijg je als je ouder wordt wel schijt aan
Je hebt gelijk,dit was een situatie waarbij ik niet lief hoor te doen eigenlijk. Ik had bij een leuk asian-fusion restaurant gereserveerd, maar meneer vond het maar niks, dat op de grond zitten aan een laag tafeltje. Verder bij alles vragen wat het was en wat erin zat, en als klapper op de vuurpijl, heel onsmakelijk/vies eten ( hij kon niet met stokjes overweg, maar toch stug doorgaanquote:Op maandag 21 januari 2008 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik citeer even m'n moeder: "Ach kind, je hebt je leven nog voor je"
Ik was ook zo lief toen ik 19 was. Nou ja, ik ben nog steeds lief, maar alleen voor mensen waar ik echt lief voor wil zijn
Ik erger me er altijd ontzettend aan als mensen slurpen/smakken en gewoon niet netjes eten, een smerig gezichtquote:Op maandag 21 januari 2008 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die moeilijk doen met eten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |