Het lijdend voorwerp leek mij ook erg plastisch.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:51 schreef katerwater het volgende:
Wat kan je dat ook mooi plastisch beschrijven
Sick basterd!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:55 schreef Posdnous het volgende:
*fap fap*.
hehequote:Op maandag 21 januari 2008 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel Courics was hij?
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel Courics was hij?
Hey MrDeek, even een vraagje....quote:Op maandag 21 januari 2008 14:11 schreef MrDeek het volgende:
Beste FreakyMrCaleb,
Hier bij advies, wat te doen bij een inscheuring....
Na de het poepen wordt de ruptuur van binnenuit de anus naar buiten toe gehecht. Allereerst de anuswand, vervolgens de spieren, en als laatste de huid. De eerste fase van het genezen gehechte scheur gaat snel. Meestal worden hechtingen gebruikt die vanzelf oplossen. Eventueel kunnen ze bij klachten eerder verwijderd worden door de bareback dokter. De eerste maanden kan inwendig nog een grote gevoeligheid bestaan van het bindweefsel dat ontstaat door littekenvorming. Gemeenschap is zeker pijnlijk de eerste maanden na de inscheuring. Geleidelijk aan wordt het weefsel soepeler en verstrijkt het litteken. Echter een litteken van de gehechte scheur blijft altijd bestaan.
Kortom doe voorzichtig!
Beste Supervenio,quote:Op maandag 21 januari 2008 14:18 schreef Supervenio het volgende:
[..]
Hey MrDeek, even een vraagje....
Aangezien ik FreakyMrCaleb irl ken, weet ik dat hij ondanks dit probleem toch vaak gewoon gemeenschap zal hebben.
Ik maak me dan ook grote zorgen om zijn lichamelijke gesteldheid..... Hij blijft maar keiharde gemeenschap hebben terwijl hij eigenlijk eerst de wonden hoort te laten genezen. Is dit niet gevaarlijk? Krijgt hij geen vreemde ziektes zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |