quote:Op maandag 21 januari 2008 17:58 schreef Verida het volgende:
Zo te zien hebben ze het AD binnen met het interview met Huub en Jaap.
Deze mensen hebben vooraf allemaal een psychologische test afgelegd en zouden dus tegen geestelijke 'marteling' moeten kunnen. De kwaliteit van de test is natuurlijk altijd discutabel, maar vooralsnog...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:58 schreef riri het volgende:
En door voortdurende marteling van geest toe te laten is het programma eigenlijk ook verwerpelijk...op lichamelijk geweld staan boetes tot zelfs verwijdering uit de villa maar marteling van geest wordt toegelaten.
Eigenlijk is dat heel raar omdat het op de lange duur een heel negatieve en zelfs desastreuze uitwerking kan hebben op een persoon....
Daarom staan mij de mensen die het spel zo denken te moeten spelen en te winnen en niets anders kunnen en weten te verzinnen ook heel erg tegen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook fysieke mishandeling maakt je geest kapot. Kun je lichamelijk wel lekker van opknappen maar het laat de nodige sporen na. Dus om nu te stellen dat je lichaam wel herstelt maar dat marteling van geest je kapotmaakt, vind ik te makkelijk.
Eveneens vind ik niet dat Huub haar geestelijk gemarteld heeft. Dat gaat mij zelfs te ver.
Exactquote:Op maandag 21 januari 2008 17:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook fysieke mishandeling maakt je geest kapot. Kun je lichamelijk wel lekker van opknappen maar het laat de nodige sporen na. Dus om nu te stellen dat je lichaam wel herstelt maar dat marteling van geest je kapotmaakt, vind ik te makkelijk.
Eveneens vind ik niet dat Huub haar geestelijk gemarteld heeft. Dat gaat mij zelfs te ver.
Dan kan jij beter een andere hobby gaan zoeken want dit is DGK. En als het je niet bevalt dan ga jij toch lekker wat anders doen uhh lekker naar huisquote:Op maandag 21 januari 2008 17:58 schreef riri het volgende:
(knip)
Daarom staan mij de mensen die het spel zo denken te moeten spelen en te winnen en niets anders kunnen en weten te verzinnen ook heel erg tegen.
Wat doet Amanda Dilana dan herhaaldelijk aan? Moeten we de dierenbescherming bellen?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:07 schreef beequeen het volgende:
Amanda roept Brian en Mike, Dilana heeft haar gebeten. ( alleen te horen, niet te zien) Dat is inmiddels al tig voorgekomen maar die hond zit daar nog steeds, onbegrijpelijk.
Uiteindelijk schijnt dit "experiment" toch heel anders te zijn als je er midden in zit en je van tevoren niet kan zeggen hoe je erop reageert.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Deze mensen hebben vooraf allemaal een psychologische test afgelegd en zouden dus tegen geestelijke 'marteling' moeten kunnen. De kwaliteit van de test is natuurlijk altijd discutabel, maar vooralsnog...
Bovendien wisten sowieso degenen die in 2007 zijn ingestapt waar ze terecht zouden komen, tis niet zo dat daar nu opeens een vreselijke omslag in zit. Dus ik heb geen medelijden met geen enkele bewoner die daar gekrenkt, gebroken of what ever uit zou komen.
Wat overdreven!! Kom op zeg. Net als de bekende dooddoener, je kan beter een paar klappen krijgen dan geestelijk.. allebei laat t sporen in je kop achter. Een beetje pesten moet je tegen kunnen want je weet waar je instapt. En de pesterijen van de rest tegen Lieke waren erger dan wat huub haar zogenaamd heeft aangedaan. Als ze echt schade heeft is het haar eigen KUT schuld, want zij gaat een relatie aan, en ermee door terwijl ze het niet meer wilt. Dan ben je zelf de oetlul en mag je zelf op de blaren gaan zitten. En als Lieke echt geestelijk beschadigd is, zou ik eerder neigen naar de enorme pesterijen van B en A en N en de groeps verkrachting dan wat Huub haar ooit heeft aangedaan. En huub is zeker niet heilig, maar ik moet hier gewoon op reageren. Hoe verschrikkelijk KROM sommige mensen hier kunnen redeneren. Lieke is gewoon klaar en is op en moet dus gewoon naar huis naar haar moeder. Trouwens wat heeft Lieke zelf uitgedeeld dan naar Huub? Alsof dat allemaal eerlijk is en goed voor je.. denk terug aan het pesten tegen Eric, en de emmer stront die ze over hem heen wilde gooien. Nou dan heb je klasse..quote:Op maandag 21 januari 2008 17:58 schreef riri het volgende:
En door voortdurende marteling van geest toe te laten is het programma eigenlijk ook verwerpelijk...op lichamelijk geweld staan boetes tot zelfs verwijdering uit de villa maar marteling van geest wordt toegelaten.
Eigenlijk is dat heel raar omdat het op de lange duur een heel negatieve en zelfs desastreuze uitwerking kan hebben op een persoon....
OMFGquote:Op maandag 21 januari 2008 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Natuurshot van vogel in boom bij DGK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |