Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster dat uitkijkt over de zee. In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker achter een koraalrif. Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten. Het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem. Tien dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de arm geklemd. Hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwater-wezens, niet veel groter dan zijn duim. Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn...quote:Op maandag 21 januari 2008 12:56 schreef DJ_ het volgende:
de snorkels hadden toch een heel ander liedje ?
dit lijkt meer op barba papa
Een of andere vage Ecco the Dolphin kloon.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
Dit spel '' Undertow'' is vanaf woensdag tot zondag te downloaden ter compensatie van de brakke live service de laatste tijd!
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:58 schreef rudedeltadude het volgende:
is dit echt een snorkels game?
Nee toch??
Zou wel domme vraag zijn.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
ok for your sake , hoop ik dat je dat hebt gekopieerd van een site anders is het echt triest met je gesteldquote:Op maandag 21 januari 2008 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster dat uitkijkt over de zee. In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker achter een koraalrif. Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten. Het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem. Tien dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de arm geklemd. Hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwater-wezens, niet veel groter dan zijn duim. Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn...
Toe ga mee naar Snorkelland in de diepe zee en beleef de avonturen van de Snorkels mee.
Hondepoep is ook gratis. Dat betekend nog niet dat ik het opraap en er 5 minuten mee in mijn handen ga kneden.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:00 schreef AQuila360 het volgende:
Wat snappen jullie niet aan gratis?? Als het gratis is dan download je het toch gewoon en speel je het 5 min dan kan je nog zien. Misschien is het co-op wel weer erg leuk om te spelen![]()
Ik heb net op NeoGAF een review gelezen. Bij backtracken en meerdere keren tegen dezelfde eindbazen vechten ben ik afgehaakt. Ik wacht wel op NG2.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik twijfel nu of ik DMC 4 meteen bij de release ga halen. Ik kijk nog even een aantal meer recensies aan voordat ik eventueel over ga tot aankoop.
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hondepoep is ook gratis. Dat betekend nog niet dat ik het opraap en er 5 minuten mee in mijn handen ga kneden.
Ik hou van het gebruik van metaforen, daar word een verhaal vaak in 1x duidelijk door.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hondepoep is ook gratis. Dat betekend nog niet dat ik het opraap en er 5 minuten mee in mijn handen ga kneden.
je bedoelt deze die ik in het vorige topic had gepost ?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb net op NeoGAF een review gelezen. Bij backtracken en meerdere keren tegen dezelfde eindbazen vechten ben ik afgehaakt. Ik wacht wel op NG2.
quote:Overall I have to say that - despite playing such masterpieces as Gears of War, BioShock, Uncharted, Ratcher & Clank and others - Devil May Cry is _the_ Next Gen game. If you really want to experience (probably) TRUE HD gaming, this is definitely the game you want to play. Looks great, the gameplay is challenging and the story is intriguing - go and buy it now! Although by the time of this review it’s not out yet, so preorder it right now. And if you have a choice, get the PS3 version.
A Definite 9/10
quote:Unlike DMC3 where you had lots of backtracking and “time to breathe”, in this Devil May Cry 4 review I have to say that sometimes it gets even too challenging for me (I’ve beaten DMC3 on the hardest difficulty twice), as sometimes you go into a room filed with enemies, only to get thrown into another battle in the other room - and just when you think you have time to breathe (and your health bar is almost at null) - another horde of demons is sent your way.
Daar vreesde ik dus al voor. Ik zal straks eens een kijkje nemen op Gaf dan.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb net op NeoGAF een review gelezen. Bij backtracken en meerdere keren tegen dezelfde eindbazen vechten ben ik afgehaakt. Ik wacht wel op NG2.
Nee, deze:quote:Op maandag 21 januari 2008 13:39 schreef DJ_ het volgende:
je bedoelt deze die ik in het vorige topic had gepost ?
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoelt hoor. Maar mijn persoonlijke situatie is zodanig dat ik gewoonweg geen tijd heb om alles uit te proberen, ook al is het gratis.quote:
Ik vond het juist een leuke vergelijking van jequote:Op maandag 21 januari 2008 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoelt hoor. Maar mijn persoonlijke situatie is zodanig dat ik gewoonweg geen tijd heb om alles uit te proberen, ook al is het gratis.Ik had liever gezien dat M$ wat punten had uitgedeeld zodat ik iets had kunnen kopen wat ik graag wil (bijvoorbeeld Rez HD).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |