quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij hebt alvast je glas maar gevuld, omdat Fok! je er niet meer toe oproept?
ikheb gister de monitoir opwerk geglassextquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:13 schreef Bob. het volgende:
Door dat hoekje van je avatar denk ik steeds dat m'n scherm vuil is Joolz, waarna ik weer vrolijk aan het boenen ga.
Oh en studeren is prut.
Goed hoor, alleen wordt ik wat loom van al dat leren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:20 schreef Bob. het volgende:
Hallo Dangeltje en hallo Peterselie.![]()
Hoe staat het leven vandaag heren?
Yoga is goed voor het concentratievermogenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:26 schreef Bob. het volgende:
En ik voel me.. pijnlijk. In een wanhopige poging om niet aan het studeren te hoeven been ik maar gaan kijken hoe lenig ik nog was. Niet dus.
Ik wil weer op yoga.
Wat voor monitor was het? Wees voorzichtig met dat soort dingen, voordat je het weet, is de beschermlaag van je monitor!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
ikheb gister de monitoir opwerk geglassextja ikverveelde me
Hoi bobbelien
Positief! Je maakt schoon, door mijn avatarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:13 schreef Bob. het volgende:
Door dat hoekje van je avatar denk ik steeds dat m'n scherm vuil is Joolz, waarna ik weer vrolijk aan het boenen ga.
Oh en studeren is prut.
Wel goed.quote:
Hangt er vanaf hoe hij het berekent. Normaal ligt de grens tussen een voldoende en een onvoldoende bij 18 fout, dus wdb heb je het goed gedaan. Ik denk dat het sowieso wel erg raar moet lopen als je niet net een voldoende hebt. Een 5 lijkt me stug.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
13 fout van de 36, dat zal wel weer een 5 zijn..
Ik hoop zó dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe hij het berekent. Normaal ligt de grens tussen een voldoende en een onvoldoende bij 18 fout, dus wdb heb je het goed gedaan. Ik denk dat het sowieso wel erg raar moet lopen als je niet net een voldoende hebt. Een 5 lijkt me stug.
Moed houdenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat je gelijk hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |