Ik zou het niet doen... Je tieten laten zien kan thuis ook welquote:Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als het niet geaccepteerd is, doe ik het niet, maar als het mag, dan zon ik toch liever topless.
de MacMe, maar die zit daar idd aan het plein, ongeveer tegenover het Kruitvat of Toys R Usquote:Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Computerland? Bij de Mediamarkt ofwat?
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:43 schreef Tangarine het volgende:
[..]
de MacMe, maar die zit daar idd aan het plein, ongeveer tegenover het Kruitvat of Toys R UsAnyway, was het leuk?
1. Wat is het?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
We zijn overigens wel de Yantra uitgestuurd.
Wegens onzedelijk gedrag?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
We zijn overigens wel de Yantra uitgestuurd.
1. Da's een winkel.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:52 schreef Tangarine het volgende:
[..]
1. Wat is het?
2. Wat hebben jullie gedaan?
Nee hoor, ik doe alleen onzedelijk met Tom.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe alleen onzedelijk met Tom.
Het bankje bij de Yantra ftwquote:Op maandag 21 januari 2008 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
1. Da's een winkel.
2.Thee drinken (dat kan daar) en een tijdje zitten en lullen, en dat vondtie ws niet leuk, omdat ik er geen van zijn boeken bij had (zet dan ook geen bank + thee neer) en toen zei die "Jullie vervelen mij, ga eens weg."
Moest ik ook nog aan denken!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het bankje bij de Yantra ftw![]()
"heeey i da un piemul???? "
Ik dacht dat het altijd zo'n vriendelijke winkel was.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed ik heb inmiddels vele fijne uurtjes op het bankje van de Yantra doorgebracht
meestal wel ja, maar die ene vent is soms best heel erg sjaggoquote:Op maandag 21 januari 2008 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd zo'n vriendelijke winkel was.
Het gaat me er niet om om m'n tieten te laten zien.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:43 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen... Je tieten laten zien kan thuis ook wel
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meestal wel ja, maar die ene vent is soms best heel erg sjaggo
Gewoon naar binnen blijven gaan daar johquote:Op maandag 21 januari 2008 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik durf er niet meer naar binnen.
2e x dat ik uit een winkel gestuurd ben.
Eerste x was toen ik in de Mama Mini was, bij spulletje stond van 10 tot 50 ct en ik me 'verdacht gedroeg.'
Meh.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen blijven gaan daar joh
Pas maar op.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hierbij wil ik met jou naar de YanthraOm te bankhangen
mijn grijzemuizighied overstemd jou herkenbaarheid, vreest niet!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pas maar op.
Ik ben té makkelijk herkenbaar nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |